Citaat:
|
Citaat:
Maar ik denk niet dat de piloten fantaseren. En hun vliegtuigradar evenmin. |
Een gerechtvaardigde vraag.
https://www.military.com/video/aircr.../1335872940001 Dat filmpje is nu al 10 jaar oud. Als het waar is, en zo ziet het naar uit, want er werd van hogerhand tegen de politie (die het verkeer moest regelen) gezegd dat het vliegend tuig was, dan moeten ze zeker nu in 2021 nogal wat van dit soort toestellen bezitten daar in de US . |
Citaat:
“It's actually Northrop's X-47B UAV being transported to the east coast.” they say. It does not look at all as a X-47B to me. Maar ik zal me wel vergissen. |
Citaat:
|
Citaat:
Van dat type zijn er 2 gemaakt en al buiten dienst gesteld ,als men zulke tuigen vervoerd worden de vleugels gedemonteerd mijn beste .. vergelijk het profiel in de link eens met het profiel dat in uw filmpje te zien is... Dat is dus een spot on..... https://en.wikipedia.org/wiki/Northrop_Grumman_X-47B |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nieuwe ufo-beelden.
Mysterious UFO sighting caught on camera. https://video.foxnews.com/v/6286876650001#sp=show-clips |
Citaat:
Die tweede is infraroodbeeld van een warm object, waarschijnlijk een eenmotorig vliegtuig redelijk recht van achteren of van voren gezien, dat in het wolkendek verdwijnt. Als ze daar met een special guest een aflevering van kunnen maken over hoe het overduidelijk echte aliens zijn dan stop ik met kijken. |
Citaat:
En dat is ook één van de redenen waarom het mij interesseert. Ik wil er het fijne van weten omdat ik door menige lectuur over dit onderwerp er overtuigd van ben geraakt dat ufo's wel degelijk bestaan. Ufo's waaronder men niet moet verstaan: luchtballons, een groep wilde ganzen, moerasgas, vallende sterren, misleidingen door een cameralens, enz. Neen, het gaat hier om ufo's in de zin van vliegende onbekende vehikels met ongekende vliegprestaties die men al waarnam vanaf de jaren '40 en '50. En dus 1)Het is nu duidelijk dat ufo's bestaan. 2)Dat hun bestaan wordt bevestigd door Amerikaanse piloten en piloten over gans de wereld. 3)Dat de Amerikaanse overheid dat nu eindelijk na 70 jaar ook toegeeft. 4)Dat ze niet weten wat of wie deze voorwerpen zijn, of door wie die toestellen worden bemand. Ofwel weten ze het wel degelijk maar willen ze het ons niet zeggen om een of andere reden. Dat kan ook. |
Citaat:
2)Camera verkopers geven dit eindelijk na 70 jaar ook ook toe. 3)Dat ze het niet weten hoe, maar dat de filmers de manuel niet gelezen hebben dat kan ook. |
Citaat:
+ het feit dat heel wat lijnpiloten 'ze' met eigen ogen zien |
Misschien vogels.
Misschien niet. https://www.news18.com/news/buzz/wat...n-4532423.html (See on Twitter) |
Citaat:
|
Citaat:
DEC. 19, 2019 Navy Pilot Who Filmed the ‘Tic Tac’ UFO Speaks: ‘It Wasn’t Behaving by the Normal Laws of Physics’ |
Citaat:
A strange incident that has created quite the buzz in Pakistan after a pilot of Pakistan International Airlines (PIA) claimed to have spotted and filmed an unidentified flying object (UFO) in the sky during a domestic flight They said they saw a bright ring light flying at very fast speed above their aircraft. 2:24 p.m. · 27 jan. 2021 Dit hier allemaal natuurlijk voor zover het verhaal waar is. Maar het zou zeker best kunnen. |
Citaat:
Het zou best kunnen dat er een appel omhoog valt uit de boom, en zodoende zich niet houd aan de huidige natuurwetten. |
Citaat:
U vroeg of lijnpiloten geen camera’s hadden en ik gaf u een voorbeeld van een piloot die blijkbaar wel een camera had. Vervolgens geeft u een optimaal onzinnig antwoord. Ik geef u het verhaal (en de foto) die van Pakistaans piloot die tijdens zijn vlucht, met zijn GSM vermoedelijk, een foto maakte van een zeer lichtende ufo dat boven zijn vliegtuig te zien was. Dat beweert hij. Ik was er niet bij toen de piloot de foto nam. Maar het kan zeker de waarheid zijn. Het is niet de eerst lijnpiloten natuurlijk die een ufo opmerkt tijdens een lijnvlucht. U gelooft er maar van wat u wilt. Want ik heb de indruk dat u gewoon een verdoken debunker bent. En bijgevolg ga ik in het gevolg niet meer op uw dwaze vragen antwoorden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er is nog altijd geen bevestiging van ook maar iets "buitengewoons". Het maximale dat kan beweerd worden is dat er "waarnemingen" zijn, meer dan dat is het nog altijd niet en het ziet er niet naar uit dat het ooit meer dan dat zal worden. Het zijn zware tijden voor Ufo-gelovigen blijkbaar. |
De moderne mens maakt zichzelf wijs dat zij het centrum van het universum zijn. Geesten, buitenaardse wezens, bovennatuurlijke entiteiten, God, het bestaat allemaal niet, neen de aarde en de mens is het centrum van het universum. Ik zeg jullie één ding, deze arrogantie zal ons en onze planeet vroeg of laat zuur opbreken.
Vergeet niet, het is niet omdat je iets niet ziet of niet kan waarnemen dat het er niet is. Virussen bijvoorbeeld konden we ook niet zien en wisten we het bestaan er niet van af. Nu weten we wel beter. Met geesten, buitenaardse wezens, bovennatuurlijke entiteiten zoals engelen en demonen is dit juist hetzelfde. |
Citaat:
Zowel bij buitenaardse wezens als bovennatuurlijke entiteiten zijn er handlangers van de duivel en dienaars van de Heer. |
Citaat:
|
Een echte expert aan het woord :
https://www.theguardian.com/commenti...hype-heres-why Citaat:
|
Extraordinary claims require extraordinary evidence.
Dat heb ik gewoon nog niet gezien. Meer is het feitelijk niet. |
Citaat:
Nogmaals, het probleem bij uw en andere redeneringen van dien aard is dat de gevechtspiloten deze vliegende tuigen ook gezien hebben met hun eigen ogen, zonder camera's. En dat de radar ze 'zien'. En bij momenten gebeurde dit dagelijks. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vanwaar ze komen, wie ze bemannen, weten we (vooralsnog) niet. Vermoedelijk zijn de tuigen ‘verkenners’. Maar van wie? Het is zeer waarschijnlijk dat er af en toe iets fout gaat en dat er crashes zijn. En dat hetgeen Bill Uhouse en Kolonel Corso altijd beweerd hebben niet uitgesloten mag worden, namelijk dat men uit de gecrashte tuigen geprobeerd heeft aan reverse engineering te doen. Hetgeen maar met mate is gelukt omdat de de technologie van de neergestorte tuigen te vooruit is op de onze. |
Maar het kunnen dus evengoed demonen zijn?
Of plasma bollen? Of een diersoort uit een hogere dimensie? Of misschien zelfs de Russen? Het blijft slaan gelijk nen blinden naar een ei. Dus ja, goed dat het onderzocht wordt, maar hoe cool ik het zou vinden, zich vergalloperen in conclusietrekking probeer ik te vermijden. |
Citaat:
|
Citaat:
Toen ik dat hoorde op VTM over het zoeken naar buitenaards leven heb ik toch even met mijn ogen gerold. Ze moesten het er toch wel eens tussen zwieren. |
Citaat:
Maar al die mensen zullen zich waarschijnlijk vergissen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be