Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maarre...ik ben er daarom allemaal nog niet mee weg hoor. Ik stel me alleen maar de vraag hoe het komt dat tijd vertraagd door snelheid? En het is geen onbelangrijke vraag mijn gedacht, want als een tijdreis voor ons op aarde 80 jaar zou duren en voor de astronauten bv 5 jaar of zo....moeten ze dan eten mee nemen voor 80 jaar of voor 5 jaar? Ge ziet dat er nogal wat komt bij kijken allemaal hé? ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Beide bevestingen zijn juist : 1/ er zijn voor ons 80 jaren voorbijgegaan. 2/ er zijn voor hen vijf jaren voorbijgegaan. Straf hé ? Je ziet het, het is allemaal zo simpel niet. Aliens weten er volgens mij meer van. Je moet het eens aan hen vragen.;-) Zolang je het maar niet vraagt aan bepaalde wijsneuzen die het forum onveilig maken, want die gaan u nog meer in verwarring brengen.:lol: |
Citaat:
Dus ze hebben 80 jaar nodig om 5 jaar te bekomen. Me dunkt dat we er nog niet meteen aan uit zullen geraken. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Je geeft zelf toe dat causaliteit bestaat daar waar de natuurwetten gelden, wat uiteraard het observeerbare universum is, vanaf microseconden na de big bang tot op vandaag. Dus ofwel zijn alle natuurwetten ongeldig, die ons nochtans toelaten de baan van planeten tot Op centimeters te berekenen, ofwel is er wel een flow of time. Dus wat is het? En nee, er is geen andere mogelijkheid. Zo zwart/wit is het inderdaad. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://kwantumfysica.hyves.nl/blog/3..._Deel_3/dL6v/# Citaat:
Met dit soort dingen zijn wetenschappers vandaag bezig. Er is maar één zekerheid : die is dat we van niets zeker kunnen zijn. Allesbehalve zwart/wit dus.;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be