Citaat:
Ja maar eigenlijk doet u nu net hetzelfde, maar dan omgekeerd. Ik zeg dat al die getuigen toch niet allemaal kunnen liegen of fantaseren of goedgelovig zijn. U zegt dat ze dit allemaal wel doen. Vijf dagen geleden interviewde de -door de Russische regering gesponsorde- zender RT (Russia Today), de Amerikaan Dr. Steven Greer , die alom bekend is in ufo-middens en die zich al ettelijke decennia bezig houdt met het onderzoek naar ufo’s. Een zogenaamde ‘expert’ dus inzake ufo’s en aliens. Greer was oorspronkelijk spoedarts tot hij zich decennialang volledig wijdde aan het ufo-onderzoek en ondertussen heel wat materiaal wist te verzamelen. https://www.rt.com/shows/sophieco/45...elligence-ufo/ Zou nu zo iemand al hetgeen hij debiteerde voor deze Russische zender uit zijn duim zuigen? Of zou hij dan zo naïef (of zo dom?) zijn om het even welk ondoordacht verhaal te geloven? Theoretisch kan dit allemaal wel, maar ik heb er toch mijn twijfels over. Toegegeven, wij hebben geen bewijs van hetgeen hij zegt, maar in feite bevestigt hij maar (of iets meer) de gezegdes van mensen als Uhouse, Hellyer, Haut, Corso, Elizondo, en zovele anderen (en dat zijn er al heel wat). |
Citaat:
Als men de keuze heeft tussen: 1) hier staan 20 mensen te liegen, want allemaal beweren ze dat ze een konijn gezien hebben in het veld 2) er is daadwerkelijk een konijn geweest in het veld dan is het duidelijk dat veruit de meest waarschijnlijke gebeurtenis "er was een konijn" is. Het is, jou volgende, eigenaardiger dat 20 mensen staan te liegen dan dat er een konijn over het veld liep, een redelijk banale gebeurtenis. Maar als men de keuze heeft tussen: 1) hier staan 20 mensen te liegen want ze beweren allemaal dat er een diplodocus door het veld is gelopen 2) er is daadwerkelijk een diplodocus door het veld gelopen dan is duidelijk deze keer de meest waarschijnlijke gebeurtenis "20 mensen staan te liegen". Het is misschien niet erg waarschijnlijk dat 20 mensen liegen, maar het is nog altijd veel waarschijnlijker dat 20 mensen staan te liegen dan dat een beest dat al 150 miljoen jaar is uitgestorven, plots door het veld zou lopen. Sherlock stelde dat, als men alle waarschijnlijke gebeurtenissen heeft uitgesloten, de onwaarschijnlijke die overblijven, waar moeten zijn. Maar men moet dus werken in volgorde van onwaarschijnlijkheid. |
Citaat:
Hij zegt niet dat er bestaan. Hij zegt enkel dat wij er geen gemaakt hebben. Ik zou ook kunnen zeggen, en dat zou perfect logisch zijn: "ik kan U verzekeren, dat, indien het gegeven is dat het Spaghetti monster bestaat, wij het niet zijn die het gemaakt hebben". Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Beschouw het een beetje zoals het bezoek van de Spanjaarden aan de Indianen. Die hebben het ook direct geweten, en hadden er nadien niet de minste twijfel over. En ze zullen die dag ook wel vervloekt hebben. |
Dit zijn tenminste interessante foto's van UFO toestanden :
Ah nee... jammer genoeg blijkt er een wetenschappelijk verantwoorde uitleg te zijn voor deze UFO... :-( https://www.hln.be/wetenschap-planee...egen~acb59063/ Pff... weer iets waar hoogbejaarden in hun ouwe dag geen verhaal meer kunnen aan ophangen om nog wat belangstelling te capteren... :-( |
Citaat:
Wat wilt ge dat waar is , zeg het maar. |
Citaat:
Daarbij het klopt ook niet geheel daar ge verschillende attractors kunt hebben In louter wiskundige betekenis kan het zelfs een oneindige verzameling zijn |
Citaat:
Ge vat het echt niet hé Citaat:
... en nog zoietske : Er bestaan geen 'experts' ufo's die ons wat zinnig kunnen vertellen over ufo's Anders moet ge maar eens vertellen waar ge dat kunt studeren of waar ge de nodige expertise daarvoor kunt opdoen Een ufo is wat het is : een waarneming van een niet geïdentificeerd vliegend object...niet meer en niet minder Citaat:
Er zijn 1000-den jaren en talloze bevestigingen van gezegden van anderen de revue gepasseerd als het gaat over elfjes, goden, etc |
Citaat:
Voor de zoveelste keer : argument from autority Toon voor 1x aan dat ufo's bestaan ( uiteraard in de zin zoals gij steeds bespeelt ) en dan kunnen we die 'getuigenissen' etc misschien eindelijk eens bekijken zoals andere getuigenissen over geweten bestaande phenomenen |
Citaat:
It's a UFO https://www.liveleak.com/view?t=uuNR2_1550070238 Als dat nog niet genoeg bewijs is... |
@diego raga
foto's alleen is geen bewijs, voor mij doet de omschrijving van buitenaards leven te weinig, en er is een mogelijk bepaalde belang/angst aan gelegen, de omerta binnen de amerikaanse regering(en) alsook onder andere de kerkelijke hiërarchie die er trouwens ook geen doekjes om windt van de vermelde eventuele bezoeken van buitenaardsen.... In het algemeen, ik sta er de laatste tijd niet meer bij stil, en geef het lustig op, daar ik het nog niet geloofwaardig vindt in de context van de buitenaardsen en het menselijke (egofunctionerende) gedragsvorm hierop een bepaalde "wil" aan ten grondslag kan liggen, over het ene ontkennend spreken maar wel zeker zijn van het andere, "tegenspraak" is een veel voorkomend fenomeen ! Welke consensus is dan geldig, daar dat een consensus gaat over wat binnen een beperkte groep van wetenschappers en/of geleerden is afgesproken al dan niet hierover te spreken of informatie vrij te geven of dergelijke zaken. Consensus lijkt mij daarom slechts een eenzijdige/eenrichtingscommunicatie te zijn en vaak een link kent met het belang/sentiment dat daarin een rol (moet/mag) kan spelen. |
Citaat:
Maw, de causale orde is deze dan: (natuurkundige wetten) -> (specifieke klasse van dynamische systemen) -> (naar een attractor convergeren) -> (emergent property van doel) -> (bewuste ervaring van doelmatigheid) -> gewone spreektaal definitie van "doel". Citaat:
|
Citaat:
Zoals bij deze piloot hier. https://video.foxnews.com/v/56888551...#sp=show-clips Of zoals bij deze astronauten https://www.syti.net/UFOSightings.html#anchor355602 We kunnen deze berichten toch moeilijk negeren. Alhoewel u vrij goed uw best doet om dit wel degelijk te doen. Ten onrechte volgens mij. Waarschijnlijk komt dit omdat u bevooroordeeld bent. U gaat ervan uit dat zoiets (zulke tuigen) niet kan bestaan. Blijkbaar kan het wel volgens deze deskundigen. |
Citaat:
De Indianen hebben ondervonden wat het is, als er "aliens" toekomen. Geen Indiaan die moest twijfelen dat Europeanen in hun land toegekomen waren. Geen furtieve twijfelachtige getuigenissen. Totaal onderwerpen en uitroeien. De negerkes in Afrika hebben het ook geweten toen ze "aliens" op bezoek kregen. Toen wij de Noormannen als aliens over de vloer kregen, wisten we ook hoe laat het was. De dag dat we echt bezoek krijgen, zullen we het geweten hebben (en die dag vervloeken). Vandaar dat uw uitgerokken humanoide in een vliegend soepbord die zich mislukt discreet wilde gedragen, gewoon ridikuul is. Het is een bijzonder ongeloofwaardige bewering om uitgerokken humanoides in een vliegend soepbord op furtief bezoek te krijgen. Dat besluit kan enkel maar getrokken worden, als alle meer plausibele verklaringen van de elementen die erop wijzen, uitgesloten werden. De enige elementen die we nu hebben, zijn "getuigenissen". Dat is, zoals we weten, bijzonder POVER bewijsmateriaal, waar 1001 mogelijke andere verklaringen voor zitten. Tonnen materieel bewijsmateriaal, dat ons enkel maar als meest plausiebele verklaring, zou laten besluiten dat er, tegen alle verwachtingen van redelijkheid in, inderdaad wat uitgerokken humanoide wezens zijn die ons onhandig op furtieve wijze proberen te bezoeken in hun vliegend soepbord, is het enige dat redelijkerwijze tot die conclusie zou laten komen. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet dat je dat niet begrijpt, maar het is zo en niet anders. |
Citaat:
Citaat:
ongelooflijk!!! edit : excuus, dat was een ongelukkige formulering. ;-) :lol: |
Citaat:
in de praktijk zelfs net iets hoger als men afkomt met een 'argument' dat ze zouden weten waarover ze spreken Lijkt me logisch hé Vraag aan een doorsnee keutelboerke wat hij zich meent te herinneren van een vermeende moord op marie-van-de bakker-van-achter-de-hoek en ge gaat een verhaal krijgen dat hij dacht gezien te hebben dat de belager een slag toebracht met een stok Vraag hetzelfde aan een inspecteur moordzaken en hij gaat tot in het details kunnen vertellen wat die stok was, onder welke hoek, of er bloed was, wat de stand van de zon was op dat moment, etc grappig in feite Ik heb het Oosten dat al eens opgeworpen maar hij negeert dat, alsook het feit dat ieder in zijn eigen vakjargon iets wat hij niet meteen kan thuisbrengen zal proberen uitgelegd te krijgen Het is dus nogal wiedes dat piloten, astronauten ed nogal makkelijk vergelijken met vliegende tuigen al dan niet met intelligente-lijkende besturing... net zoals een gevechtspiloot makkelijk zal zeggen dat hem leek in 't oog te houden of te volgen |
Citaat:
En daarom kunnen we hun observaties niet negeren. Tot spijt van wie het benijdt. En vooral, tot spijt en nijd van eerder kortzichtige debunkers hier alom tegenwoordig. |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be