cymatics, mooi he?!
|
Citaat:
Op het paaseiland hebben ze enkele jaren geleden eens geprobeerd om zo'n beeld te verplaatsen met, zoals ze denken dat het vroeger ging, rollende boomstammen, schuivend grind e.d. ... En ze hebben het kleinste beschikbare beeld genomen, ik geloof dat ze met moeite 5 meter ver zijn geraakt. Als ze vand�*�*g de dag iets van enige omvang moeten verplaatsen, maken ze er een docu over. Bij de piramides praten we over 2milj stenen van tussen de 2 en 5 ton dacht ik... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dus antigravity wel degelijk mogelijk
enkel dat we voor zulke theorieén moeten leren openstaan en niet alles meteen weglachen hoe ze het zouden doen met stenen? enkel zij weten het antwoord http://www.youtube.com/watch?v=94Kzm...layer_embedded |
Citaat:
|
Citaat:
Dit is een mooi vb van een alternatieve uitleg : http://video.google.com/videoplay?do...0948842020934# |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
stel dat de nijl alles onder water heeft gezet op bepaalde tijdstippen waarom dan deze constructie ? want volgens de wetenschap moet dan de opbouw zijn gedaan ik zou die brei wel eens willen zien dat zo'n overstroming veroorzaakt achteraf |
Citaat:
|
Citaat:
tekeningen genoeg zelfs dat het water aan de piramide stond ( errosie aan de spinkx zouden dat uitwijzen , dus geen kilometer van de piramide maar er naast ,je kan hierover 100 pagina's vullen zonder tot een sluitend bewijs te komen . ik denk enkel na over hoe slim ze wel niet moesten zijn om zulk constructie te bouwen voor die tijd , wij zitten ons hoofd te breken van dit en dat kan je nagaan een paar duizend jaar terug ,en wij noemen ons al slim (de wetenschappers toch) |
Citaat:
|
Citaat:
heb je eigenlijk al antwoord gegeven op het antigravety filmpje ? |
Citaat:
Je reinste BS, ik dacht dat dat wel duidelijk was. |
Citaat:
|
Citaat:
Iets wat uit het achterste van een stier komt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be