citaat van pagina 115
De teksten beschrijven ook het weghalen van de UL van de Ekur. UL betekent 'zo hoog als de hemel'. Je kunt dus makkelijk de associatie leggen dat de topsteen van de piramide eraf werd gehaald, oftewel de Benben-steen. De gevonden teksten worden afgedaan als mythes en religieuze sprookjes. Eigenlijk kun je ze niet eens mythes noemen, want het algemeen geloof erin is vergelijkbaar met dat van Roodkapje. Misschien komt het door de drukte van het dagelijkse leven dat weinigen zich nog de oude vragen stellen. Denken we echt dat alle oude culturen zich alleen maar bezig hielden met oorlog voeren en uit hun neus vreten? Waarom leeft een volk rond een sterrencultus en waarom spreken ze van buitenaardse goden die met ons DNA hebben geprutst? bekijk voorbeeld : benben stone http://hans.wyrdweb.eu/about-benben-stone/ |
Het is tijd de Eenheid van het Menselijk Ras te erkennen
Veel gebeurt er vandaag de dag in de wereld in de zin van confrontatie. Het brengt haat voort en het zoeken naar wraak in een nooit-eindigende cirkel, die jullie sinds onheuglijke tijd lijkt te vergezellen. De energieën blijven oorlog, uitputtingsslagen of terrorisme stimuleren, hoeveel tijd er ook verstrijkt. De negatieve energieën kunnen worden omgevormd maar worden vaak aangevuld door degenen die ze niet los willen laten. De Mens heeft veel te lang met geweld geleefd en door te proberen zijn “vijanden” te doden heeft hij juist de omstandigheden gecreëerd waardoor diepgewortelde haat, als brandstof voor oorlogen, onafgebroken kon aanhouden. Het is tijd de Eenheid van het Menselijk Ras te erkennen en te beseffen dat hun reizen naar hetzelfde doel leiden. Het is daarom veel beter als één groep vooruit te gaan die elkaar van dienst is, in plaats van de afscheiding te creëren die ontwikkeling naar een verenigde beschaving onderdrukt. lees verder : http://www.niburu.nl/index.php?articleID=22929 |
dubbel
|
Citaat:
Ik heb enkele maanden geleden een docu gezien op discovery of zo, en die kwamen met moeite vooruit. Het ging zelfs zo goed, dat ze na een dagje er de brui al aan gaven. De test waar ik het over had ging werd met een echt beeld gedaan en geen replica, ter plaatse op Paaseiland |
Plezant dat dit in hem opkwam toen hij de explosie voor het eerst zag:
"If the radiance of a thousand suns were to burst at once into the sky, that would be like the splendor of the mighty one." and "Now I am become Death, the destroyer of worlds." -Robert Oppenheimer- Zijn citaat komt uit de Bhagavad Gita, een deel van de Mahabharatnet, net zoals dit: "An incandescent column of smoke and flame, as bright as ten thousand suns, rose with all its splendour. It was an unknown weapon, an iron thunderbolt, a gigantic messenger of death, which reduced to ashes the entire race of the Vrishnis and the Andhakas. The corpses were so burned as to be unrecognizable. Hair and nails fell out; Pottery broke without apparent cause, and the birds turned white. ...After a few hours all foodstuffs were infected... ...to escape from this fire the soldiers threw themselves in streams to wash themselves and their equipment." -- The Mahabharata Oppenheimer kon Sanskriet en had de boeken in de oorspronkelijke taal gelezen. |
Citaat:
|
Citaat:
Verklaar u nader aub. |
Wat gebeurt er dan de 20ste?
|
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=HaulX...layer_embedded |
dus we zullen zien wat deze inhoud ? ik ben alvast benieuwd jullie niet? tip: bekijk op zijn web de hele reeks,moest het u boeien ?
|
Citaat:
Ik zie niet goed in waarom er net dan ineens iets spectaculairs zou gebeuren. Maar we zien wel. Ik sta voor alles open, maar 't is niet omdat iemand zegt op die dag gaat er iets gebeuren, dat ik me daarvoor ineens ga vasthouden... Met de maya's is het iets anders, hun kalender eindigt op 2012. Zij wisten blijkbaar van een eens om de 26.000 jaar kosmische uitlijning... Hoe konden ze dat toen weten? Als ik me niet vergis, is dat in de moderne wetenschap nog maar net ontdekt. |
Citaat:
|
De kalender eindigt omdat ze al goed op schema zaten. Er was niet meteen nood om tot 10.000 NC te gaan. Dus ze konden even uitblazen.
|
ook interessant:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
citaat pagina 115 : "Deze waardevolle sleutel tot de geschiedenis van de mensheid wordt genegeerd, gewoon omdat de vermelding van goden de deskundigen niet in hun historische kraam te pas komt."
|
Citaat:
Eén ervan is dat men van te voren uitgehakte rotsblokken liet aanbrengen vanuit naburige steengroeves, eventueel gedeeltelijk via de Nijl. De stenen werden hoogstwaarschijnlijk gesleept door zowel werkers (slaven ?) als door lastdieren. Er zijn zelfs aanwijzingen gevonden dat het pad waar de rotsblokken passeerden van tevoren bewerkt werd met olie om het glijden te vergemakkelijken. Op de site zelf bouwde men gewoon de eerste laag stenen, waartegen men later een lang aflopende helling bouwde (hellingen van aangestampte aarde, steengruis, om het even), zodat men die helling slechts moest bewandelen om op de eerste laag te staan. Via deze kunstmatige helling werden de rotsblokken voor de volgende laag naar boven gesleept. Als deze tweede laag stenen klaar was, verhoogde en verlengde men de helling, om zo het proces te herhalen. Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Primo, zwaartekracht, universum, donkere materie enz. zijn zaken waarvan ik probleemloos kan toegeven dat ze mijn kennis overstijgen en dat ik geen kenner ben. Jij trouwens ook niet, tenzij je een astrofysicus bent, hetgeen ik betwijfel, dus eventuele kritiek op dit model van jouwentwege is ook maar van ergens horen zeggen. Secundo, wat ik er wel van weet, is dat kritische opmerkingen inzake zwarte gaten en donkere materie wel uit de wetenschappelijke hoek komen, en niet geformuleerd werden door enkele anoniemen op het internet. "De wetenschap", tot zover dat al bestaat, bekijkt haar eigen theorieën dus kritisch en het laatste woord is er nog niet over gezegd. Astrofysica en kosmologie zijn heel jonge wetenschapstakken en dienen bijgevolg uiteraard constant aangepast te worden. Maar de funderingen staan er al. Tertio, als je een beter model hebt - en dit en passant ook nog kunt bewijzen - wat houdt je tegen om zelf je geünificeerde theorie online te gooien ? Einstein was daar lang op zoek naar, dus wie weet lukt het jou wel ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be