Citaat:
ne bak bier NE is dat nederlands ? niet zovee is dat nederlands? hoofdletters kent gij ook zeker niet altijd? zo kan ik blijven door gaan. dus ik zou maar zwijgen als ik van u was! |
Elk jaar, en dit reeds vele jaren aan een stuk, hoor ik van de UFO-believers en/of New Age-adepten dat het slechts een kwestie van tijd is eer de eerste alien(s) zich zullen publiekelijk bekend maken aan de mensheid.
En toch verstrijken de jaren zonder het allerminste flintertje van bewijs van buitenaards leven hier op aarde. Wellicht zullen we nog niet "klaar" zijn voor onze buitenaardse vrienden. |
Citaat:
We kunnen met moeite een zwarte president van een westers land aanvaarden. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(oh, en ga maar door :lol:) |
1 Bijlage(n)
Citaat:
Het kan sneeuwen en het kan dooien. Tot nu toe zie ik vooral dure theorieën en veel uitleg, maar tot op heden is er geen enkel flintertje bewijs. En dan klagen de UFO-believers dat ze niet au sérieux genomen worden. He kijk, hier een UFO van een zwaargewicht inzake UFO-spottingen, onze bebaarde vriend Billie Meier. Noteer dat er tot vandaag er massa's mensen overtuigd zijn dat deze foto echt is. Behoor jij daar ook toe ? |
Citaat:
Het gaat niet langer om wat het bewijs aantoont maar wat men wil geloven. |
fysiek materiaal?
Waar? |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Weg met aliens!
Weg met de bestaande aliens! Weg met de onbestaande aliens! Weg met de topics over aliens! Weg met de forums over aliens! Weg met … help, ik word weggezapt naar een alienvrije zone. |
Citaat:
Bob Lazar z'n verhaal vind ik wel geloofwaardig en geeft ook wat inzicht in de manier van werken. Hij wist bovendien op welke dag men tests ging uitvoeren en heeft ze vervolgens met enkele vrienden gefilmd. http://www.youtube.com/watch?v=kv0-vSK4bmg |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind dat het een beetje een zielige vertoning aan het worden is . http://video.google.com/videoplay?do...89676855035647 Nu vind ik een filmpje waarin een andere ufo gelover die die Bob dan weer en bedrieger noemt. tja... daar gaat u geloofwaardige bron. |
Citaat:
Neem ons zonnestelsel. Zonder de planeet Jupiter was het leven op Aarde vrijwel onmogelijk. Jupiter vangt alle gevaarlijke meteorieten voor ons op, hoewel we om de zoveel miljoen jaar toch worden getroffen. Dee meeste andere zonnen zijn instabiel, te heet of te koud, zijn dubbelsterren, of hebben te heldere buren, bevinden zich in de kern van de melkweg of andere sterrenhopen, etc, etc. Een supernova op 40 lichtjaar afstand zal funest zijn voor al het leven. Ik heb redelijk veel gelezen over het heelal, ik acht de kans op intelligent leven elders op nihil. Buitenaards leven zal niet verder gaan dan simpele bacterieën. Zo denk hij er ook over: http://www.spacepage.be/categorieen-...-in-het-heelal UFO's en Aliens bestaan niet! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als we alle getuigenissen van lijnpiloten, militaire piloten, astronauten, radars, op een rijtje zetten, dan moet men -als men intellectueel eerlijk wil zijn- inderdaad toegeven dat er vliegende tuigen in ons luchtruim opgemerkt worden die zodanige vliegprestaties hebben, dat ze buiten de gekende normen vallen. En dan zijn er twee mogelijkheden: -ofwel zijn het geheime militaire projecten waarvan de openbaarheid aan het grote publiek wordt ontzegd. -ofwel zijn het geavanceerde vliegende voorwerpen die niet beantwoorden aan de gekende aardse technologie. Dus zijn ze buitenaards Een derde mogelijkheid zie ik niet. |
[quote=Akufen;3827549]Je loopt zomaar achterna wat iemand zegt? Vrij ironisch vind je zelf niet?[/QUOT
ik dat jij leidt aan Cognitieve dissonantie. want altijd kaats je de vraag terug zo kan je blijven door gaan natuurlijk. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be