Citaat:
Neen je hebt volkomen gelijk,exodus... ik hoef dat niet te raden Het is immers een zekerheid dat een video geen toetsbaar materiaal zal opleveren. |
@exodus
pfffffffff D�*t kan nu niet meer hé Ik had me ergens voorgenomen nooit zulke zeverfilmpjes meer te bekijken ... omdat het steeds toch weer op hetzelfde neerkomen en ze bovendien verdomd lang zijn. Gaf ik het toch nog eens een poging... en wat bleek ? Dat filmpje is hier al lang geleden de revue gepasseerd. |
Citaat:
|
Citaat:
De rest is zo mogelijk NOG idioter. Onlangs dat linkje niet bekeken bij dolphin boy? :silly: |
Citaat:
Maar spreek dan niet over onderwerpen waar je niets van kent. |
Citaat:
|
Citaat:
- Is een hyperspace/interdimnetionaal wezen - Kan koude fusiereactor bouwen voor 2000$ - kan bestaan aether bewijzen - Weet waar de aliens, de schotels EN hun antigrav verstopt zitten THE NEW MESSIAH HAS ARRIVED !!! 0X:rainbowa:0X |
Citaat:
Jij hebt nog niks gezien, niks gedaan , niks nothing NADA , alleen maar gefantaseerd. Eén TASTBAAR bewijs, EEN |
Citaat:
Zo idioot dat het grappig is ? ... dan wil ik het wel eens bekijken Heh je die link ? |
Citaat:
Voor mij bewijst het dat het leger hier actief vele jaren mee bezig was, en dat het resultaten opleverde. Dat zeggen de mensen in de docu zelf die rechtstreeks betrokken waren bij het project. Zelfs de sceptische wetenschapsjournalist probeert hun protocollen uit met training en haalt resultaat op het einde. Hij heeft er ook een boek over geschreven, en dit is wat hij zegt:l Remote Viewers: The Secret History of America’s Psychic Spies (Dell, 1997). Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vind post/link niet meer terug:? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik doe die cursus al jaren en altijd zijn er wetenschappertjes bij het begin van de cursus die het wel even gaan zeggen hoe het zit, en dan... na vele oefeningen, zijn ze om! altijd! Je kan toch niet zo maar flauwekul zeggen tegen iemands persoonlijke ervaring? Da's extreem bot. Maar het zegt veel over jou. |
Citaat:
Citaat:
Wat hebben de mensen toch gauw hun mening klaar zonder zich er een jota in verdiept te hebben. en ik zeg het niet om op te scheppen, ik heb gezien dat iedereen het kan leren!Ja, ook JIJ! ;) |
Citaat:
Citaat:
Je onderschat de kracht van je eigen geest en fantasie om je rad voor de ogen te draaien. Maar nogmaals, als je het wil geloven, geen probleem hoor. Even goede onbekenden. |
Citaat:
Een cursus :rol: Dwz dat er iemand geld aan verdient aan die pipo's LOOOOOOOL |
Citaat:
Je hebt er niks van onderzocht etc etc. Je kunt alleen maar bot reageren. Citaat:
Je hebt meteen je kritiek klaar zonder een jota onderzocht te hebben. Makkelijk kinderachtig en flauw. Weinig logisch en onwetenschappelijk ook. Maar goed, ik help de mensen er mee en velen met mij. Btw er ZIJN wetenschappelijke experimenten mee gedaan hoor! Maar ja , je weet het, ik heb het niet zo op de huidige wetenschap, er zijn oneinding veel andere manieren om dingen te leren en ontdekken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be