Citaat:
|
Citaat:
8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ik naar mijn vrouw kijk dan weet ik dat ze bestaan.
|
Op onderstaande link een documentaire van History Channel over een UFO event in Indiana, USA, op 16 april 2008. Men gaat op onderzoek uit en ze testen verschillende mogelijke (aardse) verklaringen. Getuigenissen en tapes van de hulpdiensten (911) worden ook gebruikt. Deze docu trekt geen conclusies dat wordt aan de kijker overgelaten, maar zet alles wel goed op een rij. Deze docu is goed in die zin dat alle mogelijke verklaringen onderzocht worden, die normaal door debunkers als de definitieve uitleg afgedaan worden en skeptici zonder veel accepeteren, "het zal wel dat zijn".
http://www.niburu.nl/index.php?articleID=19801 |
Citaat:
Maar dat ben jij ook niet, verre van, ook al denk je wellicht van jezelf van wel. |
Citaat:
|
Trouwens, die van kleur veranderende lichtbollen zijn duidelijk een of andere bliksembol. Ik heb er zo eens 1 in mijn huis gekregen bij een blikseminslag. Het had ook alle kleuren van de regenboog en bewoog heel traag door mijn huis richting de electriciteitskast in de kelder, zo de grond in...
|
Citaat:
parcival, Firestone, ikzelf, kiko, etc die hier versleten worden als de grootste scepitici , in die betekenis dat ze volledig in 'denial' staan, vinden ( ik denk dat ik hier ook voor de anderen kan spreken) dat zó ( niet ironisch bedoeld) boeiend dat we hier met een regelmaat van de klok telkens weer een kijkje komen nemen in de hoop dat er nu eindelijk eens wat concreets uit de bus gekomen is |
Citaat:
al kan men ze wel experimenteel produceren |
Citaat:
Herinner je trouwens de UFO zaak van 1976 in Iran die hier vorige keer aan bod kwam, dit was zeker geen bliksembol en vertoonde ook zo'n kleuren en gedrag. |
1 Bijlage(n)
|
Citaat:
|
Weer een aflevring van UFO Hunters van History Channel. Ditmaal gaat het over het befaamde Roswell uit 1947 met enkele interessante nieuwe ontwikkelingen. Er zou nog een tweede crash geweest zijn die er wellicht mee te maken heeft enkele honderden kilometers verder. Verder zijn er ook 2 onafhankelijke getuigen die elkaar niet kennen, een ex-militair die nu 84 jaar is, en die geholpen heeft met het opruimen van wat daar neerstorte, en de zoon van een andere militair die ook heeft geholpen en zelfs stukken metaal mee naar huis nam dat zeer rare eigenschappen bezitte. Ze spreken ook van kleine humanoïde lichamen die naast de neergestorte tuigen lagen.
http://www.niburu.nl/index.php?articleID=19828 |
Citaat:
Ja de objectiviteit druipt er wel af. Gelukkig maken de keiharde bewijzen die tijdens deze stroboscopische videoclip ter sprake komen, veel goed. ;) |
Citaat:
ach Roswell, ware het niet om dat vermeend authenthiek _wat achteraf op zich een hoax bleek te zijn_ autopsiefilmpje dan was dit vervolg er waarschijnlijk ook niet van gekomen |
Schrik ?
Citaat:
Verman jullie, en kijk de realiteit in het aangezicht, zonder in jullie broek te doen !:-) |
Citaat:
|
Citaat:
Heb blijkbaar iets gemist lol. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be