Citaat:
Citaat:
Meer eh wat wil je nu eigenlijk zeggen met je ellenlange monoloog? Kan het in 1 korte zin? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom ik geloof?
Ik "geloof" in buitenaards bezoek omdat het -imo- perfect in het menselijk evolutionair plaatje zou passen... - "Het leven" hoeft niet langer op aarde "ontstaan" te zijn. - We zouden als "mensheid" dichter bij elkaar komen. - Er zou hoop zijn om van deze aardkluit te migreren alvorens het hier onbewoonbaar word. - ...en het zou verklaren wat die UFO's zijn die ik al een paar keer mocht aanschouwen. :| |
Dat was een zeer gezonde discussie, met enkele goede en effectieve punten, Ik waardeer deze draad, bedankt voor alle informatie.
|
Citaat:
:-) |
|
Citaat:
Borden aan ingangen van dancings : verboden aan aliens ? Huwelijken met Aliens & gezinshereniging ? |
Citaat:
|
|
Blijkbaar heeft deze draad iets opgebracht, want anno 2010
start Brazilië met de officiële registratie van UFO's... ;-) Nu wachten tot enkele wetenschappers een paar ballen aan hun lijf kweken... Citaat:
|
zeer interessante docu. Verklaart een hoop religieus gezever, waar we vandaag de dag nòg mee opgescheept zitten.
http://www.niburu.nl/index.php?scherm=zoeken + acient aliens of http://www.niburu.nl/index.php?articleID=23108 |
Citaat:
|
We kijken naar de bron:
NiBURU.NL En verwijzen het naar de prullenmand. |
Citaat:
Anton Teuben en zijn site zijn heel "berucht" in Nederland. Ze halen er ook regelmatig de media, maar dan als komische noot ,en zelfs dat beseft Anton niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er worden daar toch op z'n minst opmerkelijke dingen vastgesteld en of in vraag gesteld. |
Citaat:
Meest opmerkelijk vind ik dat er nog steeds mensen geboeid raken door die indianenverhalen. Blijf voor de rest maar dingen in vraag stellen, de antwoorden worden u kant-en-klaar in uw mond geduwd door de niburu's. Zij stellen de vragen die u zich moet stellen en geven u de antwoorden erbij. Waarom de "ongelovigen" dan blijven bestoken met verhaaltjes? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be