Citaat:
Je moet gewoon die eikels op negeren zetten, ik doe dat ook voortaan. Ze zijn er enkel op uit om wat fun te maken en je op stang te jagen door je voor schut te zetten. Negeren dus. Zoals bij de kinderen. Trouwens, ik merk dat je wel heel erg onderlegd bent in deze zaken. Geen zorgen er zijn genoeg wakkere mensen zoals jij die ook strijden voor een betere wereld. Het zijn niet allemaal sheeple... Keep up the good work ! |
Citaat:
me op stang jagen gaat ze niet lukken hoor en 'mensen' zoals die rare parcifal staan al op mijn negeer. En ik ben redelijk onderlegd, spendeer er paar uur per dag aan en al meer dan 8 jaar. Heb hier letterlijk honderden boeken en dvd's er over staan. Maar, hoe meer ik ervaar en weet en ontdek, hoe duidelijker het is dat ik nog heel weinig weet. Maar een positief geluid op zijn tijd is heel erg fijn, many thanks en jij ook succes!!! |
Citaat:
staat op ground zero, EEN van de redenen van de destructie! Die lui doen alles in lagen. niet om maar 1 dingetje Zo gaat de oorlog in Iraq om olie, bezetting van het middenoosten, doden van mensen (rituele offering), vernietiging van de musea, oorlog tussen geheime genootschappen, het preparen van het midden oosten voor de komende wereld oorlog (hou me hart vast), testen van wapens, testen van militairen en ja er loopt daar zelfs een ruimteoorlog programma die getest wordt.etc etc Zo heeft alles wat die gekken doen soms wel meer dan 10 lagen |
Citaat:
Bruce Lipton. Als je hem echt snapt kan je er achter komen dat het niet vast ligt. succes met ontleren, want daar gaat het vaak in deze om.Want wat je geleerd hebt over DNA klopt dus niet. Pijnlijk, maar je bent geindoctrineerd. Zoals het hele educatie systeem eigenlijk een indoctrinatie systeem is! Geloof je zeker niet? Bruce Lipton epigenetics part 1 dus... |
Citaat:
zo ook de advertenties rondom het journaal zijn nog eerlijker en zuiverder dan het journaal zelf. Wist je dat veel van het nieuws eerst door de pr molen gaat voordat het op het journaal komt? Zo is bv het verhaal van de mijnwerkers totaal in scene gezet, maar om dat te zien moet je iets af weten van de vrijmetselaarij. |
Citaat:
|
Citaat:
Het nieuws klopt vaak maar deels, dat is waar. Journalisten nemen van alles over zonder hun bronnen te checken en toen de Nederlandse afdeling van SBS hier in de buurt over een studentenruzie kwamen rapporteren hebben ze erop los gefotoshopt en gelogen dat het een lust is. Maar goed, daar noem je dan ook een zender. De meeste fouten in het nieuws komen door gemakzucht of door sensatiezucht, niet door een grote pr-molen. |
Citaat:
"Maar als dit hun doel is, waarom doen ze dat dan?" "Ja, dat komt dan weer door zus en zo." |
Citaat:
Condemnation without investigation is the height of ignorance." —Albert Einstein |
Citaat:
1 Zit dicht genoeg bij onze realiteit om er iets over te kunnen zeggen, het betreft normale moleculen die normale interacties aangaan zonder daarbij opeens ook sneller dan het licht te vliegen ofzo. Sterker nog, het betreft DNA, waar we toch al wat aan onderzocht hebben. 2 Word gesteund door berekeningen en simulaties. Iedere idioot kan DNA met verschillende aantallen bases verzinnen, deze jongens hebben er aan gerekend, en ontdekt welke aantallen basen er dan logisch zijn. Conclusie: voor een zesentwintig-letterig alfabet moet je een ander soort biomolecuul bedenken dan RNA/DNA. Voor de rest zou je ook nog kunnen filosoferen over wat dit kan betekenen voor de compactheid van het DNA. In ons DNA vormen steeds drie baseparen samen een codon, en dat codeert voor een aminozuur (of voor een stop, of voor zowel een start als een aminozuur). Er zijn dus 4*4*4=64 codons mogelijk, maar deze coderen voor slechts zo'n 20 verschillende aminozuren. Uitgaande van een soortgelijk aantal aminozuren zouden deze aliens aan codons van twee baseparen (6*6=36) al genoeg hebben. Dit zou betekenen dat hun genen korter zijn, dat een zelfde hoeveelheid "junk-DNA" meer potentie tot het hebben van iets dat ooit nuttig kan zijn kan bezitten en dat er minder mutaties zijn die geen effect hebben omdat het resulterende codon toch voor hetzelfde codeert als wat er voor de mutatie zat. |
Citaat:
|
Citaat:
waar heb ik in godsnaam gezegd 10 verwante lagen, Als je het niet meer snapt, of wilt snappen, ga je maar de woorden en wat ik zeg verdraaien. Maakt mij niet uit hoor, je doet maar Het is een vrij land.............................................. ...... nog wel |
Citaat:
ga naar de boekwinkel en haal dit boek: Het spijt me, maar je hebt er nog geen grammetje van begrepen. En dat is ok. het is een vrije wereld......................nog wel. |
Citaat:
Ik ga even via een simpele redenering aantonen waarom dat beeld niet klopt. De blauwe tekst zijn de tegenargumenten. Als je het met al deze stukken blauwe tekst eens bent en bovendien nog een goed antwoord op het laatste deel kan formuleren kan dan kan je blijven geloven dat alleen jouw geest er iets toe doet en een enorme samenzwering dat verbergt Ik ben een biochemicus in opleiding. Ja, maar die opleiding is gebaseerd op valse kennis. Mijn opleiding is gebaseerd op kennis die is opgebouwd door experimenten, over de hele wereld, gedurende een lange tijd. Ja, maar die resultaten zijn vervalst, die werden vlug verwisseld, allemaal. Op die biologische kennis zijn al onze geneesmiddelen gebaseerd. Deze worden bedacht aan de hand van theoretische kennis en als ze getest worden blijken ze te werken. Ja, maar die testen worden ook allemaal vervalst, en vervolgens worden de fabrieken stiekem omgebouwd zodat ze toch werkende medicijnen produceren. En de regelmatige kwaliteitschecks worden ook allemaal vervalst. Dit is een internationale industrie waar miljarden in om gaan. Je wil dus beweren dat iemand daarbuiten miljarden in eigen onderzoek steekt om dat allemaal te vervalsen, een heel leger aan super ninja's inzet om dat spul allemaal stiekem in echte bedrijven teplanten en anderen er met de winst vandoor laat gaan? Bovendien is de bioloog die jij aanhaalt ook opgeleid in het gewone systeem, en als hij verboden kennis bezit hadden ze hem allang de mond gesnoerd, niet dan? Grappig is dat deze man het trouwens nog niet eens echt over epigenetica heeft. Waardoor je weer ziet wat de poster van dat filmpje er van weet. Bij epigenetica veranderd het DNA door invloeden uit de omgeving. Hij zit te vertellen dat je een stamcel tot verschillende types cellen kan laten uitgroeien. Dat is geen nieuwe kennis, dat is algemeen aanvaard. De invloed die de omgeving in dit proces heeft is niet epigenetisch, zoals hij zelf al zegt blijft het DNA hetzelfde. Er is geen bioloog op de wereld die zal beweren dat de omgeving geen invloed heeft op een wezen. Er is geen bioloog op de wereld die beweerd dat jij uit allemaal precies dezelfde stamcellen bestaat. Het is overigens niet vreemd dat resultaten met argwaan bekeken worden als ze tegen bestaande kennis ingaan, maar ze worden wel onderzocht. Waar hij verder heen wil begrijp ik niet zo goed, hij vind het vreemd dat invloeden van buiten door het celmembraan komen, en daarna begint hij allerlei vergelijkingen en "realisations" te gebruiken die hij niet goed uitlegt. Ik geloof graag dt de man interessant werk heeft gedaan, misschien heeft hij wel wat veel fantasie en wat weinig bewijzen, misschien is wat hij zegt wel bijna letterlijk waar, dat kan ik niet zeggen aan e hand van zo'n filmpje. Wat ik hem nergens hoor beweren is dat je DNA niet vastligt maar je het met je gedachten compleet kan herstructureren. Sterker nog, hij heeft het niet eens over het veranderen van DNA, hij heeft het juist over de invloed van andere onderdelen van de cel. Ik zie in dit filmpje dus geen bewijs voor jouw stelling. |
Citaat:
inderdaad, waar je niks van afweet! Dat je biochemie studeert zal me worst wezen. waarschijnlijk moet je de meest grote onzin slikken om 'hogerop'te komen, dus wordt je geindoctrineerd. Verder lees je niet eens goed, wat mijn stelling onderbouwt, maar ik heb nergens gezegd dat het filmpje iets bewijst!! Ik heb een link aangegeven die je verder kan onderzoeken als je dat wilt. Trouwens, eerst was dat linkje ok en zou je eens bekijken en nu ga je opeens zeggen dat het geen 'bewijs' is. Kijk als je echt sterk in je schoenen staat, begin dan eens te onderzoeken hoe 'zuiver' je opleiding is. Het is niet persoonlijk maar dat je biochemie 'studeert' vind ik een slecht teken. Ik hoop dat je nu begrijpt waarom. En nog steeds, uiteraard heb je recht op je eigen mening, het is een vrij land..........nog wel! en o ja, die blauwe commentaren erbij zijn onzin,. Het werkt veel subtieler, maar ik snap ook dat het even slikken is als je dit hoort.Je hebt uiteraard geld en finaciele middelen gebruikt om 'zover' te komen. Helaas. Maar ik ben slechts de boodschappper ;) |
Citaat:
Ik zeg niet dat wat ze in universiteiten leren verkeerd is (in sommige gevallen wellicht wel), maar ten zeerste onvolledig is. De realiteit is nog complexer. De hogere energien waarop alle leven, inclusief onze fysische realiteit gedijt wordt niet aangeraakt. Het bestaan van het menselijke auraveld is een FEIT. Enkel en alleen deze paradigmaverschuiving wordt totaal genegeerd in wetenschappelijk kringen. De realiteit wordt gewoonweg genegeerd! En het systeem werkt ook zo, op een bepaald niveau wil de elite niet dat mensen deze kennis tot zich maken. De universiteiten informeren dus wel, maar hoogst onvolledig. Men creëert een generatie van vakidioten, die perfect kunnen meedraaien in het kapitalisische systeem. |
Citaat:
http://www.theforbiddenknowledge.com/doe/index.htm |
Citaat:
http://www.theforbiddenknowledge.com/awaken/index.htm |
Citaat:
nice put! :thumbsup: |
en anders zoiets eens lezen, waarin je achter de ware aard van het educatie systeem komt
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be