das dan goed he :) Zalige gast die tesla... chans dat hij er was, anders waren die toffe troopers in Red Alert niet aanwezig geweest :(
Kunt ge trouwens nog op mijn vraag reageren ipv die quotes te geven (ze zeggen meer over u dan over mij trouwens). Het moet toch kinderspel zijn om uw 'bewijs' hier even op te sommen? |
Citaat:
Ok doctoraalstudent en wetenschapper, ben het zelf ook ooit geweest. Maar hier zeg je dus tegen mij dat je in een instituut zit wat er voor bedoeld is je weg te houden van de 'waarheid' . Uiteraard geloof je dat niet, maar dat wil niet zeggen dat het niet zo is. Bekijk anders mijn quote nog maar even over educatie en hogere opleiding ergens hierboven. Zonder het bot te bedoelen, maar ik meen het wel, zijn wetenschappers etc de meest domme mensen die ik ontmoet. Niet omdat ze dom zijn, maar omkdat ze dom gemaakt zijn! Ook ik moest enorm veel afleren. Ik ben bijna nooit een wetenschappelijk geschoold iemand tegengekomen die goed logisch kon denken. Ze zitten vol achterlijke dogma;s. zoals thermodynamica crap en nu weer die biologische shit. no offense though |
Citaat:
|
Citaat:
|
dit is wat ik denk dat Exodus bedoelt:
Citaat:
Nu en de komende jaren is volgens mij de tijd aangebroken dat dat gaat gebeuren.(the study of non physical phenomena.) |
Citaat:
ik wil gewoon weten wat uw bewijs voor die aura's is. Dat is alles :) Al ettelijke posts ontwijk je mijn vraag door in te spelen op andere zaken. Ik wil het zelf kritisch bekijken en evalueren. |
Citaat:
Volgens mij was dat Exodus die daar uitgebreid op in ging verder. Wel beter leren lezen he? maar ja onderstreept weer mijn stelling over het hoger ehh indoctriwijs. ik heb alleen wel een korte verwijzing gemaakt naar Kirlian fotografie en PIP van Harry Oldfield. |
Citaat:
No offense though. |
Citaat:
En dan nog een hypothese op louter de mogelijkheid binnen tijd-ruimte zoals we denken dat die is.... da's nog heel wat anders dan dat het theoretisch mogelijk zou zijn. Het is dus lange niet duidelijk of het ergens 'toelaatbaar' is en alle bekende oplossingen ( gegeven de middelen ART ) vereisen dan inderdaad zoiets als een negatieve energiedichtheid..... wat dan weer een volkomen hypothetisch iets is Citaat:
Dat bedoel ik nu met die halve letter tot wens Citaat:
2) helemaal niet zeker en alvast niet aangetoond of bewezen Citaat:
|
hmm inderdaad
ik heb in mijn eerste posts blijkbaar gereageerd op twee verschillende berichten. Mijn excuses daarvoor, conspirarydream :) Je kan het gebruiken als voer voor je gelijk xD Mijn vraag aan Excodus dan (ik ben er nog altijd in geïnteresseerd): kun je het bewijs voor aura's hier even neerpennen? |
Citaat:
en hoe zit het precies met die killer tomatoes ? |
Citaat:
Dat moet iets te betekenen hebben.... misschien wel een psychologische voorbereiding in de woorden van parcival ? |
Citaat:
't zijn ook alleen maar toeristen die er steeds maar in trappen dat de stenen die ze daar verkopen in de kraampjes ook zouden werken van zodra je ze in die gleuven steekt. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Ook al zou die kennis ( vermeend ) vervalst zijn en die mensen ( vermeend ) dom gehouden zijn met die kennis. Logisch en kritisch denken leidt immers onvermijdelijk tot de vraag/eis aan jouw je duidelijk te stellen waarin die zelfverklaarde shit dan wel fout zit en of je wat beters en staafbaars voor handen hebt. |
Citaat:
t' was anders nogal simpel voor zelfs een 'domme' ziel als ik.... jij beweerde dat daar een stargate stond. Ik veronderstel dat jij en ik daar zowat hetzelfde onder verstaan .... dus ik wacht op jouw uitleg of het tastbaar bewijs |
Citaat:
toeval ? nwo ? |
Citaat:
Hoe verklaar je anders allemaal die smurfen-verhalen? |
Citaat:
Do not feed the troll please. Zijn verbanning is een kwestie van tijd. |
Citaat:
Ik zie zelfs niet in hoe iemand iets heeft kunnen afleren waarvan die persoon nu claimt dat het allemaal nonsens ( om ons dom te houden ) is, maar waar ieder benul ervan diezelfde persoon onbekend is. Dat moet je maar kunnen hé .... Zeggen dat theorie X totaal foutief is zonder maar te weten wat die theorie daadwerkelijk inhoudt en dat door om de haverklap te benadrukken wat de theorie vooral niet zegt. ;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be