Citaat:
|
Maar er is zoveel beter! Méjico: Ships of Light (The Carlos Diaz Experience)
Citaat:
|
Ge kent hem niet. Ge hebt van hem gehoord, dat is iets anders.
Als je echt zou weten waar die man voor staat, zou je zo niet over hem praten als "junkie". So what als hij zijn bewustzijn uitbreidde met hallucinogenen? Het was zijn brein, en kijk wat hij bereikt heeft, hoeveel volgelingen. Welke studies hij verzet heeft, onderzoeken... Van filosofie tot journalistiek en ga maar effe door. Die man heeft zijn leven toegewijd aan het leven, bewustzijn en dat zomaar met ons gedeeld. Een beetje respect mag wel vind ik. En er zo bekrompen over praten als een "junkie" Dat is gewoon uiterst verkeerd!!!! http://www.imdb.com/name/nm0571436/ http://www.washingtonpost.com/wp-srv...line102601.htm |
Citaat:
|
Klikt es op de eerste link in mijn vorige post...
Hij was een leider wie veel dorsten naar kennis heeft geblust. DAarop zijn duizenden anderen verder op gaan bouwen, en zij zijn nu onderdeel van het ontwaken. Voor jou misschien koude soep, voor een ander zeer heet. |
Citaat:
Niets. Nada. |
Citaat:
En u hebt dan het lef neerbuigend over McKenna te spreken. Oh the irony. Citaat:
|
Ah? We ontwaken niet? We beginnen geleidelijk aan alternatieve bronnen te benutten.
Je moet het ontwaken niet vergelijken met wereldleiders die uit zijn op macht en gedreven worden door hebzucht. Bekijk de andere kant van de mensheid eens, de burger. Ik merk toch een groot verschil met vroeger ja. Mensen worden zich bewust van hun plaats in het universum, hell, quantum mechanica enzovoort heeft een helse doorbraak meegemaakt. Misschien ligt het probleem in jouw perceptie van het leven, en wil je jezelf niet openstellen voor nieuwe zaken. Misschien hang jij je liever vast aan het negatieve dan aan het positieve. Ik merk in ieder geval een groot verschil ja. Maar dat kan aan mij liggen omdat ik me openstel, en niet afsluit. edit "hell is ni het beste woord haha" |
3 Bijlage(n)
Nog wa schone kiekjes waar velen ufologen hebben over gespeculeerd.
Zijn nog grondschileringen gemaakt van een aap, een papegaai, hommel, ... Toch weird shit zekers? :) |
Citaat:
edit: ah blijkbaar wel |
Aaaaaaaaaaah over dat kan ik uren lullen, maar het is allemaal speculatie... daar zijn ze niet zo voor hier. En ook, enorm buiten de doos gedacht.
Het is een fascinerend iets dat mensen(?) zulke dingen bouwde op een zo grote schaal dat het vanuit de ruimte zichtbaar is. Gek he |
De Nazca lijnen zijn tot op heden niet opgehelderd, en dat maakt hen net zo fascinerend, en zorgt ervoor dat de fantasie van mensen op hol slaat.
Fascinerend en intrigerend ? Absoluut. Wat aliens er mee te maken hebben evenwel, is voor mij een absoluut raadsel. |
Citaat:
Er is niet de allerminste aanwijzing dat de Nazca-lijnen ook maar een flintertje te maken hebben met UFO's of aanverwanten. |
Duidelijk toch dat men den aandacht op het daarboven richtte he?
Als het voor de ogen beneden was, had men het toch ietsje kleiner gemaakt, niet? Het is niet alleen die grote "banen" dat verbluffend zijn, maar ook... En more |
Wat me altijd weer opvalt, is het verschil in kwaliteit. Sommigen zijn werkelijk knap gemaakt, anderen zijn bijna slordig.
En ik wil probleemloos aannemen dat de toenmalige makers de bedoeling hadden dat hun Goden - de zon, de maan ? - welwillend op hun werken zouden neerkijken. Verder ga ik evenwel niet. Ik heb er immers geen reden voor. |
JA sommige worden bijgewerkt om het te verduidelijk he, maar dat neemt niet weg dat ze er wel degelijk zijn.
Op google earth ook te bekijken, maar helaas lage kwaliteit |
|
Citaat:
|
Citaat:
Die "BBC Learning Documentaire BBC Atlantis Reborn Again" denkt daar blijkbaar anders over. http://www.youtube.com/watch?v=sqD32...h.htm?rss=true |
Citaat:
Hancock zijn theorie kan mooi op de stapel "wilde maar compleet ongefundeerde theorieën"-liggen. Waar het hoort. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be