Citaat:
Hier nog recent bewijs uit Belgie vorig jaar, toen een potvis aanspoelde in Knokke Heist, uiteraard omdat hij in het nauw gedreven werd door de Kraken, voor wie Potvissen en Walvissen een lekkernij zijn. Ontkennen kan niet meer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom is wat Parcifal zegt misschien wel mogelijk en wat Exodus zegt niet ? Ik moet het antwoord op uw vragen schuldig blijven, nét zoals jij geen bewijsbaar antwoord op mijn vragen kunt geven. En daar zal je het mee moeten doen.:-) Wat de believers beweren, is even geloofwaardig als wat degenen zeggen die niet in buitenaards bezoek, UFO's en al de rest geloven. Wat mij betreft, ik ben iemand die probeert objectief te zijn.Buitenaards leven, en bezoek van zulke wezens aan onze aarde, lijken mij helemaal niet zo onvoorstelbaar als bvb Parcifal. Maar dat heb ik al 100 keren geschreven.' Begin het beu te worden. Boter aan de galg om mensen iets te proberen uitleggen wat zij niet WILLEN geloven. |
Citaat:
Ik ga dat zeker niet als flauwe zever wegzetten. |
Citaat:
|
Citaat:
We kunnen dus uw standpunt samenvatten als : "Alles kan". Ok hoor, meer woorden hoef je er ook verder niet aan vuil te maken vind ik. |
Meneer, gelooft u in monsters uit de holle aarde?
|
Eekhoorns op Mercurius!
|
Zwaardvissen in de Nete!
|
Citaat:
En inderdaad, alles kan. Er zijn realiteiten waar gedachten onmiddellijk realiteit worden, dus alles kan. Alles wat je je kan inbeelden kan. Alles kan realiteit worden. Vaste materie is slechts een illusie. De vastheid van onze materie is een illusie. Onze vaste materie en gebeurtenissen in de fysische realiteit spiegelt zich ook naar onze gedachten maar veel trager. We zien niet onmiddelijk het effect van onze emoties en onze gedachten zoals in de hogere realiteiten . Maar ook hier geldt, wat gij zaait zult gij oogsten. In onze fysische realiteit is het dus geen kwestie van "wat kan?", maar "wat IS?". |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een "echte" Reptellian ziet dat er groen uit ?
|
Citaat:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Komodovaraan Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be