Citaat:
|
Citaat:
Ik wacht nog op het eerste redelijke argument dat tijd een illusie zou zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan kunnen we dit eens praktisch bekijken he, en de wereldlijn eens tekenen en de contractie en tijdsdilatatie eens berekenen voor de fun. Ok? We wachten op jou, meneer. |
Citaat:
|
Citaat:
Je kan kronkelen zolang je wil, je gaat toch moeten toegeven dat er zaken zijn die ons ontsnappen, zélfs aan jou, de Grote Wetenschapper parcifal, die zelfs aan Einstein lessen te geven heeft.;-) |
Citaat:
Ik concludeer dat tot nader order tijd geen illusie is. |
Citaat:
Leg mij eens uit waarom de tijd sneller verstrijkt naarmate wij ouder worden ? Waarom nieuwe ervaringen en nieuwe omgevingen de tijd vertragen, waarom de tijd sneller voorbijgaat als je ergens volledig in opgaat, en de tijd langzaam voorbijgaat als we nergens door in beslag genomen worden ? Ook kan men soms het gevoel hebben dat de tijd stilstaat...ook geestverruimende middelen veranderen de tijdservaring... De waarheid is dat de tijd niet voor iedereen op dezelfde manier blijkt voorbij te gaan. Dus is dat geen vast gegeven. Het is een illusie. |
Citaat:
Leg mij eens uit waarom de tijd sneller verstrijkt naarmate wij ouder worden ? Waarom nieuwe ervaringen en nieuwe omgevingen de tijd vertragen, waarom de tijd sneller voorbijgaat als je ergens volledig in opgaat, en de tijd langzaam voorbijgaat als we nergens door in beslag genomen worden ? Ook kan men soms het gevoel hebben dat de tijd stilstaat...ook geestverruimende middelen veranderen de tijdservaring... De waarheid is dat de tijd niet voor iedereen op dezelfde manier blijkt voorbij te gaan. Dus is dat geen vast gegeven. Het is een illusie. |
Citaat:
Als je héél dringend naar het toilet moet gaan, lijkt een half uur een eeuwigheid terwijl het nochtans slechts 30 minuten zijn. Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ben je ervan op de hoogte dat er een wonderlijke wetenschap bestaat, die men fysica noemt? |
Citaat:
Jij bent zo een wetenschap-zondags-knutselaar, ontzettend fier op zijn vermeende kennis, maar die er eigenlijk zo weinig van weet dat hij niet eens zijn onwetendheid beseft. Ik ben geen wetenschapper, enkel een amateur, maar één die met bescheidenheid en open van geest de verschillende opties bekijkt die voor mij liggen. Ik denk dat ik een voordeel heb ten opzichte van jou. |
Citaat:
|
Citaat:
En ik stel vast dat je ten einde raad vulgair en beledigend word. Dit is het bewijs dat je met je mond vol tanden staat, zonder enige argumenten, laat staan wetenschappellijk bewijs. Ga rustig verder met egotrippen en mind-masturbatie. En kijk, het bewijs dat tijd een illusie is : de tijd dat je dit antwoord gelezen hebt, is het reeds " verleden ". De tijd vloeit onverstoorbaar voort, het " NU " is reeds verleden, tien seconden geleden was het " toekomst ".:-) |
Citaat:
http://nl.wikibooks.org/wiki/Fysica/Inleiding Alvast een raad voor je : Citaat:
|
Citaat:
Voor wie alles mogelijk is, wat normaal een idee is, wat je achterlaat eenmaal je geen kind meer bent. Citaat:
|
Citaat:
Ik weet dat je graag trolt - ieder zijn hobby - maar behalve namedropping heb je nog maar bitter weinig gedaan om aan te tonen dat tijd een illusie is. |
Oh kijk, het 7000ste bericht in deze draad, dat is van mij !
|
Veni, vidi, vici.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be