Hoeveel miljoenen mensen zitten ondertussen in die uit hun voegen barstende complotten ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ken hier al een Ultra Intelligente Leraar Fysica, die nu echter een veel belangrijker job heeft ( w�*t juist, daar heb je het raden naar :-) ), er is eveneens een ( ex ? ) beroepsmilitair, die al wel eens te diep in de fles durft kijken, maar een immens groot strategisch inzicht bezit, en hoe zit het met jou ? Ben jij de man waarbij Einstein in het niets verdwijnt ? Het 7 ste wereldwonder ? De man die zijn ontelbare universitaire diploma's behaalde op een leeftijd dat andere kinderen net de kleuterschool verlaten ? Of w�*t ? :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Terwijl het feitelijk een vingerkootje van een gewone homo sapiens was. Maar onmogelijk hem dat ooit diets te maken. |
Citaat:
Wel nee, je zit er grandioos naast. Hier , een paar " vingerkootjes ". Enkelen van ( mismaakte ) mensen, maar anderen van échte Aliens.:-) Behalve voor parcifal en consoorten, want die zeggen " DA KAN NI ":lol: Een buitenaards vingerkootje zou in hun neus zitten peuteren, ze zouden het nog ontkennen, en zeggen dat het hun eigen vinger is.:lol: Autohypnose noemt men dat. |
Sorry dat ik aandring, maar hoe zit het nu met die groepsreizen naar de geheime basis van de aliens in zimbabwe ?
|
Citaat:
Ik zal eens zoals jullie doen : Je hoeft niet naar Zimbabwe te reizen, de Aliens hebben hun geheime basis met magische krachten verkleind, en in uw aars verstopt. Hun machine's draaien dankzij de methaangas die jij in grote hoeveelheden produceert door hondebrokjes te vreten. Als je je wijsvinger zo diep mogelijk in uw gat steekt, kan je de basis aanraken. En dan heb je automatisch telepatisch contact met hen. OK zo ?:lol: |
Citaat:
Nu nog dat bewijs open en bloot presenteren aan een team onderzoekers en we gaan ooit nog ergens geraken. Wanneer heb je tijd, meneerke? En niet vergeten wassen en scheren he. Leen misschien eens een stuk zeep bij een buur ofzo. Ok? |
Citaat:
Als je beleefd vraagt zal hij er wel niets tegen hebben dat je er een vinger insteekt om contact te krijgen met de Aliens zeker ? En als extraatje heb je dan lekker chocolade op je vinger zitten, mooi meegenomen voor jou. Lekkel lekkel.:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Dat is weeral heel wat electriciteit uitgespaard:-D Wat zegt peter1962 ? Danku Aliens !:-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En nu ga je klagen omdat ik niet serieus blijf ? Met mannen als jullie kan ik enkel lachen, man. Feitelijk moet ik jullie bedanken voor al deze kolder. Jullie vertegenwoordigen met brio dit absurd en debiel apenland. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het mogen wetenschappers, militairen of leken zijn, die over hun ervaringen vertellen, het mogen berichten zijn waar waarheid inzit, of pure fantasie, je reactie is steeds dezelfde : je gooit het kind met het badwater weg, zonder zelfs maar eens na te denken . Ik verwijt jou niet je ongeloof betreffende buitenaardse levende en intelligente wezens & hun mogelijke bezoek en/of verblijf hier op aarde, maar wel je reactie's op alles wat daarmee te maken heeft : belachelijk makende flauwe grappen, zonder verder overleg. Een zeer weinig wetenschappellijke houding, als je het mij vraagt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be