Citaat:
Traviske ga naar huis, moekke heeft viskes gebakken.;-) |
Citaat:
Je zou trouwens van tijd tot tijd ook eens nuchter moeten blijven. Voor je eigen goed hé. |
Citaat:
|
Citaat:
Dan praten we verder. Ok? |
Citaat:
Ik schep hier niet op over hoe intelligent en geleerd ik wel ben, en wat voor een belangrijke functie ik heb.:lol: Maar ik begrijp je wel hoor : je denkt dat de mensen uw zever gemakkelijker slikken als je je belangrijk voodoet. Mis poes.:lol::lol: Ik besluit daar uit dat je geen bewijzen hebt. Dus zoals je zelf zou zeggen : geen bewijs, dus dakani.:-) |
geen bewijzen ? Dus dakani.
Citaat:
Ik schep hier niet op over hoe intelligent en geleerd ik wel ben, en wat voor een belangrijke functie ik heb.:lol: Maar ik begrijp je wel hoor : je denkt dat de mensen uw zever gemakkelijker slikken als je je belangrijk voor: doet. Mis poes.:lol::lol: Ik besluit daar uit dat je geen bewijzen hebt. Dus zoals je zelf zou zeggen : geen bewijs, dus dakani.:-) |
Citaat:
|
Waarom vraag je dat Parcifal persoonlijke gegevens post als je niet bereid bent dat zelf ook te doen?
|
Citaat:
Zolang ik geen bewijs heb geloof ik hem niet. Wat is jouw probleem daarmee ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er is vrijwel overal leven. Er is zelfs leven op mars, op de maan, op saturnus en zijn manen, in andere sterrenstelsels. Er is leven rond andere sterren en in andere melkwegstelsel. En er is leven in andere dimensies. Heel het heelal is leven. Alles is bewustzijn, dus alles IS leven. Je kan geen onderscheid maken. Het materialistische standpunt promoot afgescheidenheid, maar dat is vals. ALLES is leven. |
.
|
Citaat:
Jullie geloofden het niet, wel ik geloof het niet van Parcifal. :-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be