Citaat:
|
Citaat:
Daarnaast blijft de afwezigheid van enige overblijfselen van technologie binnen die structuren in mijn ogen tegen een verklaring van ancient aliens ingaan. Het zijn niet meer dan oude, toegegeven knap bewerkte, stenen. |
Citaat:
Zoiezo is het gebruik van stenen veel langduriger en harder bestaand tegen te natuurelementen en kunnen ze voor een langere tijd onbeheerbaar blijven. Kijk naar onze grootste structuren. Zonder een jaarlijks onderhoud, likje ver tegen de roest, en andere onderhoudswerkzaamheden, zouden ze niet lang overeind meer blijven. |
Citaat:
Citaat:
Waar zijn de overblijfselen van al die technologie trouwens? Allezins niet binnen die structuren wat toch wel zeer vreemd is als het over een basis gaat. |
Citaat:
Trouwens de schatiingen voor de ouderdom varieren soms nog met millenia... tijd genoeg om een grote onderhoudsperiode en gebruiksperiode te incalculeren... En dan is er nog de controverse over de werkelijke leeftijd van deze structuren. Bv het geval van water erosie op de sphinx. Over de pyramide nog. Citaat:
Nu soit, ik ben geen kenner van de egyptologie of de alternatieve egyptologie, maar het is een feit dat wat over onze geschiedenis gezegd wordt, een groot deel pure leugens en weglatingen zijn. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Voor mij blijft echter de vraag waarom dergelijke gebouwen een voordeel hadden voor hoogtechnologische buitenaardsen en waarom niet het minste overblijfsel van hun technologieën binnen die rotsblok structuren te vinden is. Combineer dat met de vaststelling dat deze zaken wel degelijk mensenwerk konden zijn en er lijkt mij geen reden te zijn om er zonder bewijs van uit te gaan dat dit ook maar iets met buitenaardsen te maken heeft. |
Citaat:
Ook verschijnen ze op kaarten in de collectie van verzamelaars van oude antieke kaarten op de juiste plek... En waarom is Google Earth gebruiken belachelijk? Dan is luchtfotografie en overzichten in het algemeen ook dom... Tevens staan volgens mij de Egyptologen heus niet te springen om hun theorien en dateringen aan te passen. |
Citaat:
Heel blij dat jij dat ook media beschouwd, die ik ook! Maar ik bedoelde hier eerder de mainstream. |
Citaat:
Maar ik zou het wel willen weten :) |
Citaat:
De gevestigde Egyptologen, Assyriologen, en andere *logen doen dit wel. En zo geven die mannen ook les,en zo publiceren ze... Het is pas sinds enkele jaren dankzij het net en youtube dat alternatieve stellingen en meningen zich kunnen verspreiden, voordien kregen ze geen enkele kans op publiciteit. |
Citaat:
|
Citaat:
Pas op, het is een zeer interessant artikel en het onderzoek heeft duidelijk naar een paar nieuwe inzichten geleid. Maar wat is de relevantie voor dit topic? Het is trouwens een team van wetenschappers van de universiteit UCL van Qatar die het onderzoek hebben uitgevoerd. Jij was het toch die wetenschap dikke quatch vond? Waarom wil je dan wetenschappelijke publicaties in hemelsnaam recupereren voor je eigen argumentatie? |
Citaat:
|
Heir nog een bericht van de Pleiadians waarbij ze zichzelf introduceren en de huidige staat van de aarde bespreken:
Citaat:
Lees verder: |
Citaat:
|
Citaat:
|
het zit hier weer vol van pindar clownen heu clonen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tweedde probleem : de huidige toestand in Egypte. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be