Citaat:
|
Citaat:
|
Ik sta op zijn andere dimensie lijstje, zalig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Parcifal laat gewoon iedereen die een beetje uit de bocht gaat kennis maken met de gevolgen daarvan. Tot hiertoe staat hij nog steeds 1/0 |
Citaat:
|
Zelfs Stanton Friedman, een zwaargewicht in het UFO-kamp en misschien de grootste Roswell kenner, heeft de sterke verhalen en de leugens van Bob Lazar allang vakkundig doorprikt.
http://www.stantonfriedman.com/index...fdt=2011.01.07 Het verrast mij dat sommige mensen tot nog de leugens van Lazar slikken als zoete koek. Dat heb je uiteraard als je alles gelooft wat in je kraamt past en de rest negeert. |
Citaat:
Citaat:
Nu, met of zonder Bob Lazar, het bewijs voor UFO's is er. |
Citaat:
Dan is het probleem toch direct opgelost als die terug zijn ? |
Citaat:
|
Citaat:
Neem mij nu bvb : ik vind dat parcifal uit de bocht gaat. De arme stakker word totaal hysterisch als het over Aliens gaat. En bewijzen dat Aliens nooit de aarde bezochten heb ik nog nooit gezien, niet van hem, noch van anderen : 0 op 10. |
Citaat:
Nu ja..youtube daar gelaten natuurlijk. |
Citaat:
nuff said... |
Citaat:
Hetgeen nonsens is. Sommige zijn 100 pct. gefantaseerd. |
en Doggerland
|
Citaat:
Bewijzen dat de Aliens de aarde NIET bezochten zijn er OOK niet. Wat mij betreft is dat 1/1. Wie het tegendeel beweert is niet objectief. En parcifal smijt er dan een hoop belachelijkmakingen & beledigingen tegenaan om toch maar zijn groot gelijk te krijgen. Die verliest dus 1 punt wegens slecht gedrag. De score is dus 1/0 voor de tegenpartij.:lol: |
Citaat:
Waarop baseert u zich om te verklaren dat sommige legendes en mythes gefantaseerd zijn ? En je geeft dus toe dat er sommige NIET gefantaseerd zijn ? Dewelke en waarom ? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be