Citaat:
Citaat:
Als zot A X zegt en zot B ¬X wat moet je dan nemen ? Mijn interpretatief vermogen, rationele geest en ja zelf mijn 'gevoel' vertelt me jij elk broodje-aap verhaal gratuit met open armen ontvangt zoalng het maar in je kraampje past. Citaat:
Dus in feite is het geval Icke een stereotype van wat je de massa-media verwijt. Bovendien duurt het in het geval van die vermeende waarheid wel érg lang hé voordat ze wint Het schijnt zelfs net de omgekeerde richting uit te gaan |
Citaat:
Altijd veel zagen en moeilijk doen, postings zo lang als een rij aan de kassa van de supermarkt op het spitsuur zaterdag, en even vervelend, maar nog nooit een bewijs gebracht dat Aliens onze planeet nooit bezocht hebben... Waarom ? Omdat er geen bewijzen zijn daarvoor.:-) Daar tegenover staan de duizenden getuigenissen van mensen over de hele wereld & taltijke video's...:-D Dus stop maar met zeveren, het is verloren moeite.;-) |
Citaat:
- David Icke is the son of God - The world is run by a race of reptilians called Anunnaki from the Draco constellation - Most of the world's leaders including the Queen are half reptile - The moon is a hollow spaceship inhabited by reptiles - The world should have ended in 1997 verder - is hij een holocaust ontkenner en meent hij dat het gekunstelde verslag 'Protocollen van de wijzen van Sion' berust op waarheid - pleegt hij moeiteloos laster, eerroof en smaad - snoert hij iedereen, die hem op de vingers wijst en/of met harde feiten aantoont dat hij een fraudeur en leugenaar, de mond ... daar gaat hij vrij ver in - etc etc |
Eventjes de fouten verbeteren :)
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zoals je ziet zou je je beter eens informeren. Nu breng je weer gebakken lucht. |
Citaat:
Het begin van de zogenaamde turquoise periode werd gekenmerkt door het feit dat hij via channelling een boodschap ontvangen zou hebben dat hij dat was. In 1991 is het tijdens een persconferentie nog eens expliciet herhaalt. Met geen woord werd er gerept over de interpretatie die jij ons nu voorschotelt. Op diezelfde persconferentie zei ie dat de wereld zou eindigen ( 'the world would end' ) in 1997 en dat dat zou ingeluid worden door een hoop rampen : "...a severe hurricane around the Gulf of Mexico & New Orleans, eruptions in Cuba, disruption in China, a hurricane in Derry, and an earthquake on the Isle of Arran. Los Angeles would become an island, New Zealand would disappear, and the cliffs of Kent would be under water by Christmas." Pas later in 1993 heeft hij daar een draai aan gegeven Over die holocaust... Ik vraag me soms af of jij een boek van die kerel hebt gelezen ... "why do we play a part in suppressing alternative information to the official line of the Second World War? How is it right that while this fierce suppression goes on, free copies of the Spielberg film, Schindler's List, are given to schools to indoctrinate children with the unchallenged version of events. And why do we, who say we oppose tyranny and demand freedom of speech, allow people to go to prison and be vilified, and magazines to be closed down on the spot, for suggesting another version of history." En hoe noem je zaken vertellen over bepaalde personen die hen schade kan berokkenen of tot publieke minachting kunnen leiden zonder dat je er bewijzen voor kan of wil leveren ? Dus : over de hele lijn JA en NEEN jij zou je beter moeten informeren |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:lol::lol: |
Citaat:
:lol::lol::lol::lol: |
Citaat:
:-P |
Citaat:
|
Citaat:
Zei dit bv: http://www.youtube.com/watch?v=TidD_MnrfHI Trouwens, wat doet het er toe, het is de informatie die telt dat hij brengt. Dat jij hierover dan nog valselijk zit te lullen is gewoon een teken dat je de boodschapper wil aanvallen omdat je de boodschap niet kan verdragen. Citaat:
http://spreadingtheword-now.blogspot...you-first.html Citaat:
Ik ben ook geen holocaust ontkenner, maar ik ga akkoord met wat hij zegt. Er moet geen informatie onderdrukt worden, alles moet kunnen gezegd worden, zelfs mensen die de holocaust willen ontkennen, hoe verkeerd hun intenties ook moge zijn, moeten hun zeg kunnen doen. Dat men bij wet die discussie wil smoren geeft alleen maar aanleiding tot vermoedens bij sommmige personen dat men echt iets wil onderdrukken. Citaat:
|
Citaat:
Zo heb ik U nooit genoemd, moest het nu drolletje zijn... Maar goed, de christene vooral zionist is boos op mij. Ik zal er niet van wakker liggen, ooit bespreken we wel aangenamere zaken, mag ik hopen. So long mijn christene zio bud (*). (*) Uw haat spreekt boekdelen. Viert ook U geen kerstmis? |
Citaat:
|
Citaat:
Verdiend of niet verdiend, U zal daar Uw reden wel toe hebben. Dat volstaat, voor mij. Sorry @Antoon, van harte. :cry: |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Alle (alien) conpiracy bullshit passeert ook 3 stadia : eerst wordt er mee gelachen, daarna mee gegierd en tenslotte wordt het meewarig genegeerd terwijl er nog altijd stevig gegrinnikt wordt. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be