Toch maar eens naar de dokter gaan dan. Of nee, homeopatische middeltjes werken daar zeker en vast beter tegen.
Meneer, welke aroma therapie kun je me aanraden jongen? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat je niet de minste ervaring hebt met gelijk welke " alternatieve geneeswijze " en gewoon als een papegaai mensen napraat die persoonlijke belangen verdedigen. ZO intelligent vermoed ik dat je bent. |
Citaat:
Nu nog het idee aanvaarden dat andere wezens misschien een flink eind verder staan dan wij op technologisch gebied, en dan beginnen we er te komen. Tot slot je ook nog bewust worden dat zélfs zulke straffe gasten ook een ongeuk kunnen hebben, of zich vergissen, en dan word plotseling alles klaar en helder. Roswell en zijn Aliens -story's klinken dan al heel wat geloofwaardiger. |
Citaat:
|
Ik vind alles klaar en helder.
Zonder al die flutverhalen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Behalve als we verschillende levens hebben natuurlijk ( = reincarnatie ). Maar d�*�*r geloof je ook niet in waarschijnlijk ?:-) |
Citaat:
In het slechtste geval beland je in je volgende leven weer in een staancaravan. Wat heb je te verliezen? |
Citaat:
|
Citaat:
Die witte outfit van je avatar heeft dus niet toevallig overeenomsten met een ziekenhuispyama. Tjah. |
Citaat:
|
Citaat:
Je schaamt je voor je beroep en droomt van een staancaravan? |
Citaat:
Dat noem ik toch een ( niet heel moedige ) poging om er een eind aan te maken hoor. Heb je daar al eens over nagedacht ? :cry: |
Citaat:
Waarom zou iemand die in reïncarnatie gelooft bang zijn van de dood? |
Citaat:
Niet toevallig dragen ziekenverplegers witte kleren.;-) Maar ik moet u teleurstellen, ik vertoef niet in een kliniek voor geesteszieken, en denk dat de door u blijkbaar zo gehate " Pindar " daar evenmin verblijft. Het feit dat je hem zo misprijst spreekt al in zijn voordeel eigenlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Lees je reacties eens door, denk je nu écht dat je je toestand kunt verstoppen ?:roll: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be