Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle
(Bericht 4200554)
alez, praha...
ik zeg dit:
waarop jij dit antwoordt:
Wel, parcifal, die we toch als grote voorroeper van jullie wetenschappers hier mogen aanzien zegt dit:
|
( voor die juiste stukjes quote gelieve je eigen post even na te gaan... ik heb geen zin ze er tussen te gaan plakken )
ahwel.... ik voel me niet aansprakelijk voor parcifal's uitspraken dus ik vraag me al af waarom je daarmee op de proppen komt
Bovendien als ik ze dan toch alle drie ( jouw opmerking, mijn antwoord en dt stukje van parcival ) beschouwen zie ik totaal geen tegenspraak
Citaat:
Dus zoals ik al zei: geen bewijs, discussie stopt dan voor jullie wetenschappers.
|
uiteraard, ook hier zie ik geen probleem
Je kan immers niet discussieren _ op een wetenschappelijke basis dan _ over of een ufo ook een iets zou zijn zoals jullie dat graag zien
Wat je wel kan doen is erover speculeren
Citaat:
En "wij" believers zeggen: discussie stopt niet!!!!
|
zover was ik al ;-)
alleen verwar je discussie hier met het erover speculeren tussen believers
Citaat:
Ufo's, die intelligent gedrag vertonen, zijn ofwel aards, ofwel buitenaards (het is dus absoluut NIET zo dat wij a priori buitenaards zijn van ufo's aanvaarden).
|
wel bijzonder geinig daar jullie/jij wel a priori veronderstellen
dat het intelligent gedrag zou zijn en alzo tot die conclusie komen.
Als hje dat serieus in vraag wilt stellen zal je toch eerst moeten beginnen met een exacte 'over wat we als 'intelligent' gedrag moeten beschouwen' beschrijving en vooral het waarom.
De rest van je post is dan verder gespeculeer
Indien aards, is het duidelijk dat er "super gevorderde technologie" in handen is van een zeer kleine kliek. Waar heeft men die kennis opgedaan? En waarom wordt die technologie niet algemeen aangewend?? Leg me dat eens uit aub.
Citaat:
En er valt boekdelen meer over te vertellen, en dat is waar we naartoe willen, dat hier wat bespreekbaar maken, maar ons wordt de kans niet gegeven.
Bv, en het is maar 1 voorbeeld uit ongelooflijk veel materiaal: Kolonel Corso was een amerikaanse hogere officier specifiek belast met studie van buitenaardse technologie en verbonden met het Rosswell incident. Volgens hem, en tal van andere hoger geplaatsten, is er technologie verworven van buitenaardsen uit minstens 1 crashed toestel. Die technologie wordt nu gebruikt in bv de TR3B, en tal van andere ufo's die wij zien.
Ja, allemaal wetenschappelijk nog niet bewezen, maar wat als dit juist en waar is? Het is perfect logosch en aanvaardbaar dat die zaken voor ons geheim worden gehouden, maar de ingewikkelde puzzel van tal van conspiracytheorien past plotseling volledig in mekaar (nagenoeg alle conspiracytheorien gaan de van de betrokkenheid van de nazi's en het vatikaan, etc etc etc, ), maar dat vraagt een minimum aan openheid van de non believers om ons believers toe te laten te staven waarom wij bepaalde ogenschijnlijk absurde zaken als zeer waarschijnlijk open laten...
Ik heb er geen probleem mee dat men daar niet van wil horen, maar ik heb er wel een probleem mee dat velen het ridiculiseren zonder iets of wat verder te onderzoeken (maar ja, dat kost wat tijd...).
|
vraagje(s) ?
- Heb ik het geridiculariseerd _ okay ik lach er ook af en toe eens graag mee_ met dat antwoord van me ?
- Wil ik er niet over horen ?
- Wat valt er exact te onderzoeken en hoe denk je dat dan te bewerkstelligen ?
ps. ik lees straks weer verder, 'k ga nu alvast een stukje eten