JBM |
25 november 2013 16:37 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele
(Bericht 6902272)
Om tot een militair eindrapport te komen ondertekend door Kolonel De Brouwer en wslk nog andere officieren, zijn er talrijke discussies op basis van het verzamelen van alle rapporten en info bij de luchtmacht geweest, als gep... en ex- weet ik dat 100 % zeker. :-D
|
Kolonel De Brouwer, ja, die heeft echt al bewezen een krak te zijn:
Citaat:
Hij presenteerde de Belgische UFO-foto als een belangrijk bewijsstuk. Recentelijk schreef De Brouwer een hoofdstuk voor een ufobestseller van de journaliste Leslie Kean (2010). Daarin concludeerde hij dat de foto ‘not faked’ was, wat zou blijken uit ‘verborgen elementen die pas door analyse van deze foto werden onthuld’.
|
Citaat:
(Bericht 6902272)
En wie zegt dat ik daar niet bij betrokken was ? En dan ?
|
Je mist het punt volledig, maar kom. Het gaat erom dat ook bij de mensen die er destijds bij betrokken waren veel discussie was over die zogenaamde "feiten" van u.
Citaat:
(Bericht 6902272)
Welk bewijs heb je nodig ? Moet ik je een Alien doorfaxen in 3D ofzo ?
|
Awel ja, een levende of dooie alien, een stuk buitenaardse technologie, een ruimteschip: het zou allemaal een stuk meer overtuigen dan een suggestief flut documentairtje
Citaat:
(Bericht 6902272)
Tja als je maar komt trollen dan doe maar lustig verder.
|
Spreek voor uzelf onnozelaar.
Citaat:
(Bericht 6902272)
De steeds-maar-naar-bewijzen-vrager, typisch.
Dan mag men hiet nog zoveel feiten/onderzoeksresultaten aandragen NOOIT zal er voldoende bewijs zijn, sure.
|
Ah ok, nu begrijp ik het, jij hebt om één of andere reden problemen met mensen die om bewijzen vragen. Zeker bij erg onwaarschijnlijke zaken is het vragen om bewijs taboe bij u. Tsja, ik vind dat de normaalste zaak van de wereld dus leer er maar mee leven.
Trouwens, er zijn duizenden zaken waarvan ik de bewijzen wel overtuigend vind. Dus jouw stroman pakt geen verf hoor.
|