Citaat:
Laat ons beginnen met het begrip "paper" uit te leggen. |
Citaat:
|
Citaat:
De man die voor een handvol bankbiljetten zijn lichaam verhuurt voor de camera's. Wat is het smerigst, coprolieten ( = gefossiliseerde kak of mest ), of de gefossiliseerde sperma die aan uw kringspier plakt ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een kakpisstront-"discussie"...
Meer zal er niet in zitten, vrees ik... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zei het al eerder : van mij krijg je wat je me geeft. Geef mij respect,en je krijgt respect terug. Smijt mij vuiligheid naar het hoofd = boomerang. Dus klaag nu niet over het niveau. De bal is in uw kamp. |
Citaat:
Jij bent enkel een medeplichtige. Een meeloper van de ultra-conservatieve-sceptische jakhalzen-meute in het forum-bos. Uit angst voor het onbekende wellicht. |
Citaat:
Als er 1 smurrie-poster is en trol in deze draden, ben jij het wel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zeg, jij die zo geleerd bent, hoe noemt men dat gefossiliseerde sperma ? Heeft dat een naam ?:-) En wat denk je hiervan ? Citaat:
Sperma uit de ruimte ! Wie weet zijn buitenaardsen bezig met sexfilmkes te draaien, zoals gij, en gaan ze ZO hard tekeer, dat hun sperma tot op aarde gespat is, en hier leven verwekte !:lol: Da zou nogal iets zijn , é parcifal ?!:lol: |
Citaat:
Voor de rest smeer je weer smurrie als gewoonlijk. Pijnlijk eigenlijk. |
Citaat:
Ik ben gewoon niet tuk op hun te talrijke aanwezigheid, en dat zeg ik dan ook, dat is alles. Jij daarentegen, ONTKENT de aanwezigheid van Aliens, ONDANKS de ontelbare aanwijzingen dat ze wel degelijk hier ZIJN. En ik denk, dat dit is omdat je het niet WILT aanvaarden, omdat het je TE VEEL ANGST aanjaagt. Ik kan mij natuurlijk vergissen, misschien ontken je het omdat je enkel de officiël aanvaarde ideeên kunt integreren in uw beperkte levensvisie. Je wacht tot dat ze het op het nieuws zeggen m.a.w., en dan zul je het plotsling wél geloven. Zoals jullie al de andere zever geloven die ze jullie wijsmaken.;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be