Citaat:
Of ik moest de exacte tijdstippen weten wanneer ze er zijn... Zijn die Westvlaamse aliens routineuze wezens? Ik bedoel, op welk tijdstip maak ik het meeste kans om ze te ontmoeten? |
Citaat:
Dit kan uiteraard alleen als men op het tijdstup tussen de vijfde en de zesde Duvel sterretjes begint te zien: het zijn interstellaire wezens. |
Citaat:
Na 2 ben ik al in een coma... :-( |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Z'n verwijzing naar de dubbele agenda van de Amerikaanse politiek en het Grootkapitaal, was dan ook niet mis te verstaan. Wsl daarom dat de hele zaal aandachtig meeluisterde (idd mét verlengtijd) en er nergens Parcifaliaanse reacties of andere ontkennende reutels te bespeuren waren. Ik denk dat er spoedig nog meer gasten van dat kaliber een en ander gaan opengooien, hope so. ;-) |
Citaat:
Wevelgem...is echt te ver... Je had evengoed "ergens onder een berg in Zimbabwe" gezegd. |
Citaat:
Waar kan men dat studeren ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik vrees dat er nieuwe wetenschaps(deel)richting ontstaan is maar enkel in primitieve streken. Ik vermoed een extra vakrichting kwijlologie. ;-) Normaal leert men dat af met de tijd. |
Citaat:
Heel zijn militaire staf, de inlichtingendiensten, en voormame politiefunctionarissen waren op die conferentie, ademloos aan het luisteren naar de speech van die Canadees. |
Citaat:
Jullie kunnen er wat van. |
Citaat:
Jacques en Blacky's home :http://www.google.fr/imgres?hl=fr&bi...r:43,s:0,i:219 |
Citaat:
|
Citaat:
De enige school waar je je kan aanbieden zonder enig diploma! |
Citaat:
Ik ben een buitengewoon goed leraar, een gerespecteerd en bekwaam reserve officier, een trouwe partner, een geduldige papa, een begeesterd liberaal, een onfeilbare talentscout... |
Citaat:
Jacques luister, probeer het volgende eens : neem 5 acid trips in één keer, doorspoelen met een liter jenever ad vundum. Ik weet het, nogal radicaal , maar voor jou nog enige emotie's te geven moet er wel met zwaar kaliber geschoten worden. En wie weet, misschien gaat je geest er wel van open...:-) Hoe dan ook, je loopt geen enkel risico, vermits je niks meer te verleizen hebt... |
Citaat:
|
Citaat:
Je maakt net als ouwe knar en Brakelaar, vorderingen. Proficiat, doe zo verder! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be