Citaat:
Halloooo !!! Wakker worden ! :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zijn zoetwatergarnaaltjes tam dan? |
Citaat:
Blijkbaar heb je mijn order niet opgevolgd, om uw mond te gaan wassen met groen zeep en javel ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb potverdorie de vloer moeten uitbreken en een graafmachine huren om de schaal aan te passen nadat u hier begon te posten. |
Hier een voorbeeld van een UFO crash van langer geleden, van 1897, toen de mens zelfs nog geen vliegtuigen in de lucht had. In die tijd was er nog geen massamedia, enkel wat lokale kranten die naar waarheid berichtten wat er in de community gebeurde. De kranten uit die tijd berichten dat er een luchtschip was gechrashed en een persoon van niet menselijke afkomst is gevonden, en begraven op het lokale kerkhof. Getuigen zeggen dat ze in de jaren 1950 regeringsagenten iets hebben zien opgraven op de plaats waar de alien begraven was.
Deze case toont ook aan dat ook crashes voor de jaren 1940 en 50 gebeurden. Clip van Jim Marrs over Aurora crash: http://www.gaiamtv.com/video/secret-...ource=JimMarrs Wiki: http://en.wikipedia.org/wiki/Aurora,...,_UFO_incident |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bewijzen �* la Havanna : South Park !:lol: |
Citaat:
Zo diep dat je waarschijnlijk onderweg de Orloks tegenkomt. Orloks zijn de bewoners van de holle aarde, de plaats waar Exodus zijn thuis noemt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk namelijk dat jij nooit schoolmeester geweest bent. Direct van het leger in de goot geloof ik eerder. Maar als ik ongelijk heb kan jij dat ongetwijfeld bewijzen ? Jullie ( de fanatieke sceptici ) moeten toch voor alles keihard bewijs hebben ...Wel , ik in jouw geval ook. Want ik kan niet geloven dat het onderwijs zo bergaf gegaan is dat ze gasten als jij aanwerven als leraar ! |
Citaat:
|
Citaat:
Wat jou betreft heb je bewezen dat het antwoord neen is en zal blijven tot het laatste proton vervalt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be