Citaat:
Dat weet je toch? |
Hoeveel dan?
|
Citaat:
Citaat:
|
Oh kijk, daar is Pindaboy weer! Heeft hij zijn dwangbuis weer weten los te krijgen? Maakt niet uit, het zal niet lang duren en dan is het weer so long, motherfucker!
|
Citaat:
|
Citaat:
Die denken ook nog dat alle ufo sightings luchtballonnen of vliegende borden zijn |
Citaat:
|
Citaat:
Zielig eigenlijk... De thalys zien ze dan niet. ... En Kim De Gelder nog minder.... Maar wee hij die rechtvaardigheid eist.... |
Citaat:
|
Wat ik zeg is wat men in het nu nog niet kan verteren.
Ik kak het er sowieso uit en opeten zulde. One way or the other ... The Republic rises. |
Citaat:
|
Wast lekker?
|
Waarom niet zelf eens een expeditie opzetten? De locatie is gekend, zet eens een kickstarter op of zoek een sponsor.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet niet of je beseft in welke sociale milieu's de "believers" zitten. Dat zijn mensen die oud brood aan halve prijs kopen de laatste week van elke maand... |
Citaat:
|
Citaat:
Er moet een waas van geheimzinnigheid rond blijven hangen. Zaken bewijzen is zo mainstream. |
Wanneer believers door het park wandelen gooien de eenden oud brood naar hen...
|
Citaat:
Ik dacht aan een zeppelin met propeller aandrijving op zonneenergie Er is maar 1 groot probleem: onmogelijk verbinding te maken. Eigenlijk moet het een bemand tuig zijn. Starten we crowdfunding op jouw naam? Ik wil niet dood |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be