Citaat:
|
Citaat:
|
Grappig hoe sommigen denken dat ze door te zeggen "Dat is uw mening" denken dat ze geen ongelijk kunnen hebben, alsof dit een soort universeel bruikbare verlaat-de-gevangenis-zonder-betalen kaart is.
|
Citaat:
|
Heeft iemand op Netflix die docu gezien over aliens op de maan?
Mijn insight, wat als het man made is? Of wat als het niet eens iets is? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Damned....:lol: |
:lol: neen toch niet.
BTW die docu nu gezien? Of al gehoord van Apollo 20 missie? |
dubbel
|
Als iemand Netflix heeft moet ge maar eens zien bij docu's naar "aliens on the moon".
Ik zag dat voor de lol, maar sommige stukken doen mij wel versteld kijken. Is mankind already building on the moon? Of zijn het echt aliens? Ik vond wel jammer dat ze er direct vijanden van maakten. Waarom zouden ze überhaupt vijandig zijn? Als ze iets wouden doen was dat toch al gebeurd? Trouwens geen slecht thema nu er een nieuwe independence day aankomt, he? |
Citaat:
|
Citaat:
Juist : een hypothese zoals er 1001 in een dozijn zijn Citaat:
Citaat:
Ge haalt dus getuigen en opnames boven ómdat ge meent dat debunkers het uitsluiten ontkennen. Wat precies kunnen die getuigen en opnames dan bijbrengen ? Citaat:
Die gaat verder op : getuigen en opnames zeggen ons dat... terwijl er niks uitvalt te maken |
Citaat:
astronauten, luchtmachtpiloten ed kunnen best wel rationele mensen zijn ( alhoewel ... vergeleken met wie dan ? ) maar ze weten geen zak meer over het buitenaardse dan Jan met de Pet op... noch zijn ze onfeilbaar...onderzoek toont zelfs aan dat juist die personen het best in de maling genomen kunnen worden door iets dat buiten hun vrij grote expertise valt. ...en prietpraat ? Er is hier niemand die beweert dat die gasten (bewust) liegen of wat staan te zeveren hé Hun ervaringen zijn zo echt als ze maar kunnen zijn ... voor hen De vraag is enkel wat we daar uit denken te kunnen besluiten. |
Citaat:
Er zijn cases genoeg bekend waaruit bleek dat de piloot voor de zot werd gehouden door een eigen reflectie (bv boven water) : zoiets reageert natuurlijk erg snel en lijkt zich intelligent te gedragen Citaat:
Die worden niet gesterkt enkel bevestigd. Moest het zijn dat de rest die ervaring niet deelde dan ging je eerste 'argument' al niet meer op Citaat:
ge bedoelt : uitermate groot ? Nogal wiedes dat er nogal veel vreemds te bespeuren valt naar gelang het drukker wordt daarboven |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Allez ik vind dat ook best leuk maar blijkbaar _ge geeft het ook hier ergens impliciet te kennen _ zijt ge nogal makkelijk in de lurven te leggen |
Nee nee, ik ga helemaal niet akkoord met die docu.
Dat is allemaal menselijk. Maar als ik mijn theorie deel zal je daar meer zicht op hebben. Ooit Praha, ooit. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be