Dat hangt niet stil.
|
Citaat:
Je ziet dat rustig voorbij zweven.... |
Ik heb het ISS al zien overvliegen, maar dat was het echt niet.
Je zag echt een hele constructie, en het leek in onze atmosfeer te zweven, stilstaand. Met mijn buur en broers heb ik eens een vliegende schijf gezien dat zweefde, stil hing en terug zweefde van waar het kwam. En mijn andere ervaringen zijn persoonlijk. Volgens mij is er dus echt veel meer tussen de hemel en aarde dan waar wij ons bewust van zijn. Maar misschien is ignorance inderdaad bliss. Do we want to know? :) |
Citaat:
Heel geloofwaardig, zoals steeds. |
Neen dat zijn 2 verschillende encounters.
Die schijf vloog echt, hing stil en vloog weer naar waar het vandaan kwam tot uit het zicht. Die constructie hing daar echt uren, maar ik kon ook maar paar uur kijken. Het hing daar nog steeds toen ik vertrok. |
Citaat:
|
Citaat:
Die schijf vloog echt heel traag en die constructie hing stil. |
Ik denk dat de UFO's bang zijn van mij, mijn vrouw, kinderen, familie, kennissen, geburen, collega's....
|
Ik heb daar een betere verklaring voor. Jullie kijken wellicht nooit naar boven.
Ik kom uit een tijdperk zonder gsm, dan was het een baksteen en veel later kwam pas de smartphone. Wij keken echt regelmatig naar boven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Helaas zweef je meestal een paar meter boven de grond. ;-) |
Citaat:
Als er dan toch mensen zijn die meer dan gemiddeld naar boven kijken, dan zijn het die mannen toch, dacht ik... Raad eens hoeveel UFO-waarnemingen die mensen al gemaakt hebben? |
Citaat:
Maar er staat nog een heel gebouw met een paar liften en deuren ter mijne beschikking. In de kelder liggen al mijn lijken. 't Is geen zicht, en de stank is niet te harden. Ik zou het eens in een roman moeten drukken. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik suggereer gewoon dat er misschien een verklaring is die jij niet onder ogen wil zien. |
Citaat:
|
Mijn broer en zijn vereniging 'zien' al jaren, dagelijks, met honderden tegelijk....
|
Via machines, niet met hun eigen ogen. Je zou er verbaasd van zijn hoeveel mensen iets zagen.
Denk jij dat de alien niet zou doorhebben hoe onze machines werkten? Indien zij ons ontworpen, weten ze alles van ons. Alles.... |
Citaat:
:lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be