Citaat:
Als kiekens zonder kop > google & copypaste. |
Citaat:
|
Citaat:
Website: Lacheueueu |
Citaat:
Wat houdt U tegen? Wat houdt de mensheid tegen? |
Citaat:
|
Er zijn dus wel meer dan een handvol mensen met "ervaringen" he.
En ik kan beamen, niet alle verhalen zijn complete nonsens. |
Citaat:
Citaat:
|
Sterker en sterker? Ik zie veel gelijkheden.
Ik heb het dan niet over mensen die ufo's hebben gezien, maar echte contactees. De meeste ervaringen zijn seksueel. Maar het kon evengoed fantasie zijn, het punt is wel dat de ervaring als echt beleefd wordt en er veel gelijkheden te vinden zijn. |
Citaat:
Schrijf dat wat overtuigend neer, met voldoende details (maar niet te veel uiteraard) om geloofwaardig te zijn, en hopla, alweer een getuigenis die het bestaan van aliens op Aarde bevestigt. Jij trapt daar blindelings in. |
Nee nee, echt, superpowers in bed. Abnormaal. Ik heb mijn lief doen klaarkomen door haar oor af te lekken die nacht.
Ik was totaal een leek. Tot de kama sutra zich openbaarde aan mij. Zonder de boekskes, zonder beïnvloed te zijn door lectuur, gewoon op de moment aan mijn instincten toegeven zoals mij dat ingegeven werd. Die ervaring was echt "alien" |
Citaat:
"Goh, super lekkere soep, als dat geen alien recept is, dan weet ik het niet meer." |
Komaan, gewoon door instinctief en intuïtief toe te geven veroorzaakte ik vuurwerk.
Die ervaring draag ik heel mijn leven mee, dat was buitengewoon en bovennatuurlijk. Ik heb in mijn leven ook een paar UFO's gezien. Maar volgens mij was dit van een andere aard. Echt super gesofisticeerd. Het beheerste alle elementen, maar echt allemaal. Wind, vuur, aarde, water. ALLES. Het was een eenheid en iets utter bizar. Ik kan het met geen pen beschrijven. |
Citaat:
|
Wel, het was wel veroorzaakt door iets he, het is niet dat zoiets spontaan opkwam.
Maar veel mensen ervaren dus soortgelijke ervaringen als ze dat veroorzaken met iets. |
Citaat:
Mijne CV-installateur beweert ook dat de condensatieketel een rendement heeft van meer dan 100 alien-technologie zeg ik U |
Citaat:
Het zijn de believers van zulke flutsites die absoluut geen disclosure wensen anders verliezen ze hun stokpaardje. Voorbeelden legio... nu ook weer Iets dat héél simpel geverifieerd zou kunnen worden _de plannen zijn er, ontwerpen, zelfs proefopstellingen_ gaat men straal voorbij. |
Citaat:
Weet je nog die wolk? Ik weet maar al te goed hoeveel er fake is. Maar sommige zaken kunt ge gewoon niet bevestigen met een filmke of een foto. |
Citaat:
...zoals gewoonlijk kwantiteit moest kwaliteit verhullen. Citaat:
En wat vond ge van het (mogelijke) antwoord ? Citaat:
Meegaand in die 'redenering' is het maar méér dan billijk dat zulke site die prat gaat op hun waarheid en bronnen dan op z'n minst _ na dat bleek hoeveel keren ze al flagrant tegen de lamp gelopen zijn _ deze simpele case even uitklaart...al was het maar om de vertrouwensband :lol: erin te herstellen Maar blijkbaar ontgaat je dat gewoonweg. |
Kijkt die youtube film dat ik U eens pm'de he.
Zo is het ongeveer. Het antwoord was dat het een schuim was dat als blusmiddel diende. |
Citaat:
het ging me over deze uitspraak :"Jullie willen geen disclosure, jullie willen gewoon de believers belachelijk maken." Méér in het bijzonder het eerste deel daar het tweede deel meestal een gevolg is van jullie eigen inbreng. Wel ik beweer, met klem, dat het absoluut niet waar is en dat eerder net het omgekeerde geldt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be