Citaat:
... 't is dus in feite een 'van horens zeggen' verhaaltje ?! Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ja .. zo kan ie weer ! |
Citaat:
|
Citaat:
Men bereidt het publiek nu voor _ goed wetende dat de outbreak nakende is _ door populaire zenders te overstelpen met spannende zombie-series |
Citaat:
Ik zeg het nogmaals : al die nutsites doen niks liever dan juist niks te uncoveren |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bashar, de alien gechanneld door Daryl Anka, voorspelt dat in de herfst van 2016 ALLES zal veranderen.
Zie: https://www.youtube.com/watch?v=yXV50ZcbxPk |
Citaat:
|
Citaat:
|
De eerste aliens die met de mensheid openlijk in contact zullen treden zijn de "Yahyel"! Zij zullen als eerste komen omdat zij er zeer menselijk uitzien en veel overeenkomstige menselijke kenmerken hebben om de assimilatie zo vlot mogelijk te laten verlopen. Zij hebben zeer veel menselijk DNA.
De mensheid zal wakker worden en we zullen realiseren dat we broeders en zusters van de sterren hebben! De yahhel zijn volgens Bashar ook verantwoordelijk voor de "Phoenix lights" in 1997. Dit was een gigantisch schip die geruisloos over Phoenix vloog. https://www.youtube.com/watch?v=IAzkbrarVWk |
Citaat:
Of maak je dan gewoon een nieuwe belachelijke voorspelling, en dan nog een en nog een? (na een paar duizend keer kan je er ooit wel eens opzitten, wie weet. :) ) |
Citaat:
Kan je ons even een korte "cultural awareness" briefing geven over hun gewoontes, een paar do's en don'ts... Ik denk aan: Hoe spreek je ze aan? Is het beleefd om handjes te schudden, te omhelzen? Welke cadeaus zijn not done? Wat serveert men best niet, wanneer ze komen eten? Drinken ze alcohol? Welke onderwerpen zijn taboe in informele discussies? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als jij verkeerd blijkt te zijn ga jij dan een dansje doen met ezelsoren op, met een bordje "ik was een ezel met oogkleppen op"? |
Citaat:
Hoevee pech kan je eigenlijk hebben he? Eerst was het deze herfst (als de wind goed zit uiteraard en de luchtvochtigheid) en nu is het al na 2030. Koudwatervrees? Of weegt vooral de opportuniteit om nog -minstens- 14 jaar bullshit te kunnen verkopen (en zo een paar duizend snullen nog jarenlang geld af te troggelen) alweer zwaarder? Ik heb geen twijfel. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be