Citaat:
|
Citaat:
Daar gaf je zelf het correcte antwoord : "het zijn natuurlijke fenomenen, die men nog niet genoeg begrijpt". Ik ben het daar volledig mee eens. |
Citaat:
|
Citaat:
Omdat het 1) geweten is dat er vanalals kan mis lopen met waarnemingen of interpretaties ervan 2) Het zéér onwaarschijnlijk zou zijn dat fysieke toestellen ( in de zin van heel der ufo's ) zulke versnellingen zouden halen Dus trek gewoon je conclusies Citaat:
Kortom kwam dat hier op neer : Piloten hebenn dezer dagen nauwelijks nog feeling met de zaak en berusten zich uitsluitend op hun boordapparatuur die ze als onfeilbaar beschouwen ... helaas is de waarheid al te vaak omgekeerd. dat maakt dat de het 'argument' ( 't staat bewust tussen quotjes omdat het al een drogreden betreft ) alle piloten blah blah totaal onzinnig Of hebben die soms zelf een ingebouwde acceleratiemeter/radar of zo... ge moet het maar weten te zeggen Citaat:
Neen, Het Oosten 1) Gij hebt hier geen enkel zinnig argument ten berde gebracht 2) En ge blijft U vastgrijpen aan de meest onwaarschijnlijke hypothese enkel omwille van wishful thinking... en vandaar mag ik jou terecht een believer pur sang noemen |
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens .. ook hier ben je totaal foutief en te kortzichtig Soms 'gedragen' zulke natuurlijke phenomenen zich zo.. vaak diverse lichteffecten of optisch bedrog Ik gaf al eens een link als naar een mogelijke verklaring van het phenomeen van die foo-fighters |
Citaat:
Wanneer men geen verklaring kan vinden voor deze fenomenen is het natuurlijk gemakkelijk te grijpen naar de term 'optische illusie'. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De False Alarm Rate voor elke radar-installatie is dus per definitie en altijd gelijk aan Zero? |
Citaat:
Maar anderen vinden het blijkbaar vooral leuk om blind te geloven en vinden die vraag naar dat harde bewijs maar lastig. Waarom zou je nog hard en tastbaar bewijs willen, nietwaar Het Oosten, als je alle geloof hebt dat je nodig hebt? |
Zijn een mailtje of twee genoeg bewijs?
|
Citaat:
|
Citaat:
Mocht er een ufo in uw achtertuin landen, dan roepen mensen zoals u: “dat is geen echte ufo, maar een valse.” |
Citaat:
|
Citaat:
Het is iets dat technisch onmogelijk is, zelfs de dag van vandaag en wellicht binnen 200 jaar nog altijd. Maar het was zichtbaar, het kan een (optische) illusie geweest zijn maar dan hadden mijn 3 kamergenoten dus dezelfde illusie op hetzelfde moment. Maar ik zal NOOIT zotte conclusies aan koppelen aan die onverklaarbare waarneming. |
Citaat:
De pertinente vraag is: wat is hier een 'zotte' conclusie?Alle conclusies staan open vermits niemand het weet. En dus is in feite geen enkele conclusie tot hiertoe voorgesteld 'zot'. Wel vatbaar voor discussie. Herbeluister het Tucker-interview van Fox News, post #17448 . We worden nu eenmaal geconfronteerd met onbekende vliegende tuigen waar we geen raad mee weten. Hallucinaties? Optische illusies?? Ik heb daar toch mijn ernstige twijfels over. |
Citaat:
|
Citaat:
Misschien wordt het tijd dat u uw denkpatroon wat aanpast. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be