Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
https://m.youtube.com/watch?v=xOldbKAQmm4 In het verslag is er sprake van een vliegend tuig van ongeveer 400 feet lang. Te weten: een goede 121 meter lang! Hier in ieder geval wordt het verhaal van Don Philips bevestigd. |
Citaat:
-huur een zaal die groot genoeg is om dat ruimteschip van 121 meter lang in ten toon te stellen -presenteer het aan de wereldpers -geniet van de faam die je deel zal worden Tot zolang dat niet heeft plaatsgevonden, is het allemaal dezelfde zeik van boeremie die we al van in de jaren '50 te horen krijgen via verschillende fantasten zonder dat er eentje was die kon leveren. |
Citaat:
Organiseer een persconferentie , huur een zaal die groot genoeg is, en stel de Amerikaanse X-37B voor. Filmpjes, foto's in een krant of op een website tellen dus niet mee. En geniet dan van uw faam die u te beurt zal vallen. |
Citaat:
De X37B bestaat, is gemaakt door een amerikaans bedrijf (Boeing), de funding komt van de overheid (Nasa, en recenter de militairen) dus wat heeft dat te maken met verhaaltjes van Elizondo die elk bewijs missen ? |
Citaat:
En dus, huur een grote hangar en probeer ons die te tonen. U zou daar veel roem mee oogsten. Let wel, ik pas maar dezelfde absurde redenering toe al u m.b.t. ufo’s |
Citaat:
Claims door LoLo's dat UFO's van buitenaardse oorsprong zijn hebben niets te maken met de status van een militair toestel. Laat de drogredeneringen maar over aan Jan van den berghe. |
Citaat:
En wat die ‘ Lolo’s ‘ betreft. Ik denk dat mensen zoals Elizondo, Bigelow, of Don Philips, alles behalve Lolo’s zijn. Het wordt me allengs zelfs meer en meer duidelijk dat u hier zich meer dan eens gedraagt als een omgekeerde Lolo. |
Citaat:
Geen enkele van hen heeft controleerbaar bewijs voor hun claims, dus verkopen ze lulkoek. |
Citaat:
Citaat:
Volledig artikel: https://skeptoid.com/episodes/4621 |
Citaat:
Om het simpeler uit te leggen: als mijn college mij morgen vertelt dat hij een nieuwe Skoda gekocht heeft zal ik hem op zijn woord geloven, zegt hij echter dat hij een Porsche gekocht heeft dan wil ik die toch eerst wel eens zien voor ik hem geloof. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hmm… dat is toch niet wat vele overheden denken… Het tegendeel is eerder waar! http://video.foxnews.com/v/581193908...#sp=show-clips |
Citaat:
Het Oosten zijn reactie op een confrontatie met wacko's en zijn overtuiging dat het vast staat dat het om ver gevorderde technologische tuigen gaat : kijk er zijn overheden die erkennen dat er zoiets als ufo's bestaan :roll: ...en wat blijkt uit dat filmpje : hetgeen ik al eens eerder gesteld heb...het phenomeen wordt inderdaad serieus genomen net omwille van nationale veiligheidsreden en risico voor luchtverkeer ..no matter wat ze precies zijn de zoveelste open deur dus: allez ufo's bestaan |
Citaat:
Daarentegen, wat u hier komt oreren, trekt weer eens op niet veel. |
Citaat:
Neen, u hebt het ufo-fenomeen altijd in het belachelijke willen trekken. Trek uw posten maar na. Niet erg slim van u. Want u weet er blijkbaar geen bal over. En nu doet u het weer op uw manier met uw term 'wacko's'. Ufo's zijn onbekende vliegende tuigen. We weten niet wat ze zijn , maar we weten wel dat ze ongestraft het nationale luchtruim bevolken en er blijven zolang ze dit verkiezen. Ongestraft, omdat we onmachtig zijn ze te identificeren en ze technisch te evenaren. Ze ontsnappen ons . En blijkt nu ook dat vele overheden dit al lang weten en al lang geheime programma's hebben opgezet om uit te vissen wat (of van wie?) die tuigen nu zijn. |
Citaat:
Gij hebt altijd gelijk gehad! |
Citaat:
En of ik gelijk krijg is gewoon een kwestie van (betrekkelijke) korte tijd. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be