Citaat:
|
discussies moeten er zijn ,weet dat een discussie ontstaat uit twee mensen die denken de waarheid in pacht te hebben ,vergeet niet dat we allen één zijn ,wat ik op sommige forums erg vind is dat je nog weinig gezonde discussies kunt voeren ik zou zeggen ik gaf u een hint ,even nu niet koppig zijn en kijk naar de info die ik wijd en zijd heb verzameld
deze info is met gevoel op waar of onwaar bijeen geschraapt ; dus niet zomaar van... mvg |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het gaat er niet om hoe oud deze filmpjes zijn ,het gaat erom wat wil je geloven kun je in die oude filmpje de boodschap vinden ? ik kan hier gerust filmpjes zetten die een week oud zijn maar ik wil er geen show van maken, je gelooft in het buitenaardse of niet, mvg
|
het spijtige van heel de zaak vind ik dat er veel troep is te vinden op het net "FAKE"- fotoshop en dergelijke dat maakt het niet gemakkelijk om onverklaarbare dingen te vinden en te zetten op het forum ,en dat maakt ook; dat veel dingen die echt zijn,gewoon worden veralgemeend ,dus je moet wel degelijk met open mind zoeken er is inderdaad veel rommel te vinden ,maar ook dingen waarvan je zegt ???
|
Citaat:
|
als je vraagd ;kan je dit bewijzen ,of als je vraagt kan je dit staven dan ben je inderdaad niet overtuigd,als ik mijn verhaal zou doen op een paar ervaringen ,dan zal je vragen kun je dit staven .....dus MAW geen open mind jammer mvg
|
Overtuigd van wiens gebazel? Wie over stargates bazelt dient dat idd te staven. Als jij alles in het wilde weg slikt, is dat uw zaak. En moet je vooral niet over open minded beginnen.
|
je zet wel graag alles in andere context , ik wil daarmee bedoelen dat je dingen moet zoeken wil je de mensen ervan overtuigen dat er meer is ,snap je? en dat maken ze bijna onmogelijk door shit te plaatsen op tube en dergelijke,ik moet niet zoeken ik weet dat ze der zijn ****
|
beste ik slik niet alles geloof me maar :-)
|
ieder één heeft zijn weg naar bepaald geloof over zaken waar een ander zich niet kan in vinden,dat is nu eenmaal zo
|
|
Ik wacht wel op de remix
|
Citaat:
|
Citaat:
|
borgerhout ,dit filmpje is te nieuw :-) dus ook weer niet goed ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ondertussen zijn zowel de club als ik 'groot' geworden en houden we ons niet meer bezig met close encounters,ufo's en Rosswell..8-) (onlangs hield de stichter het voor bekeken omdat hij zijn 'geloof' verloren was) Het zegt voldoende dat het aantal (gefilmde) buitenaardse activiteiten sindshet globaliseren van multimedia NIET spectaculair is toegenomen, integendeel zelfs.. Aliens bestaan ze ? ..waarschijnlijk maar op (recent) huisbezoek zijn ze nog niet geweest.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be