Citaat:
Aliens hebben niks te maken met goden of duivels,er zijn vast een paar duizend kwakvideo's op bitchute om je alles haarfijn uit te leggen. Doe je eigen onderzoek, bekijk paranoide video's tot je helemaal doordraait. :) |
Citaat:
U gaf geen antwoord. |
Citaat:
Het is in de christelijke wereld reeds heel bekend dat “new-agers” die “channelen” met aliens dat niet met buitenaardsen doen maar met demonen. Het is makkelijk iemand als complotgek weg te zetten. |
Citaat:
|
Citaat:
De satan wou de mens niet dienen maar wilt dat de mens hem dient. Satan kwam in tegenstand tegen God omdat wij God Zijn meest geliefde creatie zijn en dat maakte de satan boos. We waren in de gelijkenis van God geschapen, maar zijn dan door de duivel in zonde gevallen. We kunnen alleen terug naar de gelijkenis van God komen door wedergeboren te worden in Jezus Christus en daardoor na de dood opgenomen te worden in het nieuwe Jeruzalem. Ik antwoordde op je vraag, wetende dat u het zou verwerpen en ik bespot zal worden door anderen. |
Citaat:
P.S. Ik stel u nu een persoonlijke vraag, maar u hoeft niet te antwoorden: bent u Getuige van Jehova? |
Citaat:
Ik antwoordde uw vraag en werd reeds bespot door een trol die boven zijn vermogen probeert te debatteren. Kijk naar de menselijke natuur wanneer ze jaloers zijn. Als iemand succesvol zaken doet is er veel concurrentie die roet in het eten wilt gooien. Het is daarboven en hier beneden een strijd tussen het goede en het kwade. Wanneer mensen het goede gaan dienen verliest de slechte macht en kan die minder invloed uitoefenen. Als de slechte zijn agenda zou openbaren, zou niemand er in lopen en daarom misleidt hij de mensen. New agers die channelen denken speciaal te zijn en kennis te ontvangen als ze met “buitenaardse krachten” communiceren, maar in feite worden ze misbruikt en zijn ze met demonen bezig. Het agenda van God is ons openbaart, wat je ermee doet is aan jou. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb een playlist gedeeld met meer aan 10h videomateriaal van een predikant die zich daar enorm in verdiepte. Misschien dat ik daar later eens uitgebreider op terugkom, maar nu ben ik met een ander onderwerp bezig dat belangrijker is. Het was wel belangrijk dat ik Het Oosten waarschuwde zodat hij waakzaam zou zijn. In de christelijke wereld zijn veel mensen bekend die uit die demonische ufo-wereld vluchtten nadat ze contact maakte. Al deze mensen vinden alleen redding door zich tot Hem te keren. Zulke verhalen vind je meteen na enkele google zoekopdrachten. Of het nu channelen met aliens is, of met ouija borden, ... het is allemaal 1 pot nat dat alleen gereinigd kan worden door ons neder te werpen voor de voeten van Jezus Christus. De occulte wereld is geen kattenpis. |
Citaat:
Ik vrees van niet. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
U beweert iets, maar kan het niet staven dus ? |
Citaat:
't Is ne nieuwe. Als ge gaat daten, ga je de eerste keer toch ook niet vragen of ze alles wat ze zegt kan staven. Laat gewoon even vrijuit babbelen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be