Citaat:
6. Despite all the media hype about trying to find life on Mars, NASA decided against the recommendation of several experts, not to bring life-detection equipment and instead focused merely on finding water. As University of Sheffield professor Dr. Milton Wainwright pointed out: "A few years ago a power struggle ensued at NASA which was won by the chemists and geologists who wanted to 'search for the water' instead of trying directly to detect life on Mars. Some amazing data will doubtless be provided by Phoenix, but at the risk of being accused of being churlish, can I point out that the absence of life-detection systems on this lander represents the greatest missed opportunity in the history of mankind to date." Opgelet, Mr. Wainwright is een believer... http://en.wikipedia.org/wiki/Red_rain_in_Kerala http://ufodigest.com/rainingaliens.html De invasie van de stratosferische sporen :
Laat ons even op de DNA-sampling wachten voordat we ons in de bunker verschuilen. |
Eerder een spijtig geval van mediageilheid vrees ik.
http://www.isciencetimes.com/article...al-organic.htm Citaat:
|
Citaat:
Lijkt me loos alarm (vreugde). Next please... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Video - "I, For One, Welcome Our New Insect Overlords" :-P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Succes. |
Citaat:
Dat onze planeet de enige is waar zich leven NU voordoet in ons zonnestelsel is zeer waarschijnlijk (maar niet zeker) Dat ons zonnestelsel het enige zou zijn waarin zich leven voordoet in ons melkwegstelsel (met miljarden zonnen annex planeten) is zeer onwaarschijnlijk. Dat ons melkwegstelsel het enige zou zijn waarin zich leven voordoet in de cosmos (met miljarden galactische stelsels, elk met miljarden zonnen annex planeten) is absoluut onwaarschijnlijk. Waarom zou de ontwikkeling van DNA (of soortgelijke levensvormen) zich uitsluitend en alleen op onze pietluttige aardbol voordoen ? Ja, er bestaat leven elders. Of we er ooit iets gaan van te zien krijgen is even waarschijnlijk als de kans dat wijzelf voortspruiten uit leven van elders dat hier (via kometen ?) is neergedwarreld en zich ontwikkeld heeft. Geen mens die het kan bevestigen noch ontkrachten. |
Citaat:
Lees nu toch eens mijn berichten als je nuchter bent. Eens en voor altijd: DE KANS IS ZEER GROOT DAT ER BUITENAARDS LEVEN IN HET HEELAL IS, ALLEEN NIET OP AARDE. NU NIET EN VROEGER NIET. |
Citaat:
OK, we denken dus hetzelfde. Alleen heb ik niet de tijd om hier 400 pagina's gezever te lezen. |
Citaat:
Met handen en voeten al geprobeerd. Mijn excuses dus omdat ik mijn geduld even verloor. |
Citaat:
|
Minstens 60 miljard bewoonbare planeten in de Melkweg alléén.
|
Citaat:
U niet opwinden, dat is slecht voor je hart. Drink vlug een teug lekker fris bier !:lol: Zoooo, beter nu ?:-) Dan mag je mij nu eens BEWIJZEN waarom er géén buitenaards leven op aarde is, nu niet en nooit niet ?:-) |
Citaat:
|
Hier meneer, geef een seintje als je iets niet begrijpt:
The Drake equation states that: N = R* x fp x ne x fℓ x fi x fc x L where: N is the number of civilizations in our galaxy with which communication might be possible; and R* is the average rate of star formation in our galaxy fp is the fraction of those stars that have planets ne is the average number of planets that can potentially support life per star that has planets fℓ is the fraction of the above that actually go on to develop life at some point fi is the fraction of the above that actually go on to develop intelligent life fc is the fraction of civilizations that develop a technology that releases detectable signs of their existence into space L is the length of time such civilizations release detectable signals into space. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De drake vergelijking bewijst geenszins dat ze niet tot hier, de aarde, kunnen komen, je raaskalt. |
Citaat:
Daarnaast poog je een "circlejerk" met een "argument" dat haaks staat op dat wat je kompaan zegt. Maarja, het belangrijkste was natuurlijk dat je intelligent overkwam door de term te gebruiken! |
Er is helemaal geen Fermi paradox, het bewijs is er dat ze hier zijn. Er is geen paradox, simpel.
De vermeende paradox ligt enkel in de onwil het bewijs te accepteren dat ze hier zijn. Het ligt enkel aan diegene die aliens niet in hun werelbeeld willen toelaten. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Nu het antwoord : Citaat:
Iedereen akkoord ? Ok dan. Nog meer vragen ?:-) |
Citaat:
|
Citaat:
Waar zijn de sondes, de ruimteschepen, de communicatie-golven? Als je nu gaat zeggen, die zijn onzichtbaar voor ons dan steek ik je bij de onzichtbare paarse eenhoorn in mijn garage. Die heeft vast erge honger. :twisted: |
Citaat:
Het regent hier van de foto's en de getuigenissen! Als ze dan toch zo technologisch geavanceerd zijn, waarom laten ze zich keer op keer lompweg betrappen en filmen? |
Citaat:
Eéntje is goed, we zijn niet onredelijk. |
Citaat:
;-) |
Citaat:
Allee, sommigen onder ons. Jij niet dus.:lol: |
Citaat:
Eéntje is goed, we zijn niet onredelijk.:-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat er 670 miljoen jaar geleden gebeurd is op wat nu het Kamchatka schiereiland s, dat is moeilijk te bewijzen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be