http://portuguese-american-journal.c...-found-azores/
Nog maar eens pyramides... Citaat:
|
Citaat:
And off on a tangent we goooo... |
Citaat:
Maar mijn kosmische zintuigen vertellen me dat je er ongetwijfeld een fantastisch scenario zult bij verzinnen, iets dat vaagweg iets met aliens te maken heeft. Of zoiets. |
Citaat:
Wat betreft Fermi en Drake: die kunnen me gestolen worden. Het heelal zit hoogstwaarschijnlijk tjokvol leven, maar er is niets dat er op wijst dat ze de Aarde al bezocht hebben. |
Citaat:
En dat gezeur over "bewijs" wordt ook een beetje oud..., als je zelf niet slim genoeg bent om het grotere geheel te zien of tenminste te zoeken, wat doe je hier dan nog met je "kosmische inzichten"? Als er morgen een potscherf in Irak wordt gevonden en één of andere geaccepteerde geleerde meldt dat dit werd gebruikt voor het reinigen van de tanden na het eten 1500 v Chr, dan stel je geen enige vraag... Maar als er pyramides worden ontdekt, 40m onderwater, wat ze volgens hedendaagse "theorien" alleen al +- 25000 jaar geleden plaatst, dan zijn we aan het lullen en is dat totaal niet relevant... Arrogant zou ik dat noemen... |
Citaat:
Wat men gevonden heeft, zijn vermoedelijk rotsformaties in de vorm van piramides. In hoeverre het echt menselijke bouwsels betreft, is op dit moment absoluut onduidelijk. Laat ons even aannemen dat het inderdaad menselijke bouwwerken zijn: en dan ? Wat bewijst dat inzake aliens ? Werkelijk niets. |
Citaat:
Citaat:
Beiden hebben ver strekkende implicaties, maar ik vind persoonlijk dat de eerste de meest eenvoudige verklaring is. Maar ook niet meer dan dat. Als we er vanuit gaan dat je op een bepaald moment het heelal kan doorkruisen zonder (veel) tijdsverlies, dan lijkt het mij logisch dat een intelligent ras dat doet. Wij doen dat tenslotte ook, op onze planeet en daarbuiten, met steeds als doel of secundair doel het zoeken of onderzoeken van leven. Is dat sluitend bewijs dat ze hier rondvliegen? Nee, maar daarvoor moei ik me ook niet in dergelijke discussies. Ik vind het onderwerp boeiend en speculeer graag. Die obsessieve drang om alles af te doen als onzin snap ik echter niet. Zet u er eens over he, of doe iets anders. Moest het u echt interesseren zou je misschien eens iets interessant bijdragen, maar blijkbaar moet het hier steeds uitdraaien op een welles nietes spelletje dat volgens mij alleen maar om jullie ego gaat. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet niet of je op de hoogte bent, maar dit is een openbaar forum. Als je een gezellig onderonsje wil met Floozy, moet je maar ergens afspreken. Of per PB communiceren.;-) Dus : het staat mij vrij om op elke ongegronde bewering van u te reageren, als ik daar zin in heb. Begrepen ?:-D |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In je boerenstamkroeg heb je beslist succes met zulke zever. Of in die van Another Jack... Je zou eens moeten proberen inplaats van hier je tijd te verliezen. Misschien het begin van een nieuwe loopbaan ?:-) Je zou ze moeten zingen die grapjes, dan word je misschien de nieuwe Eddy Wally, of de nieuwe Dalida !!:-D |
Citaat:
Zij kunnen de mogelijkheid niet uitsluiten dat wij bezocht worden door buitenaardse UFO's. |
Citaat:
Een mens zou zich op de duur afvragen wat jij hier eigenlijk komt doen.... |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat we echter niet hebben is een algemene consensus. Vrij vertaald wil dat zeggen dat zolang de TV niet zegt dat ze bestaan bestaan ze niet. Want wees nu eerlijk, als morgen NASA of ESA aankondigt dat deze planeet al jaren wordt bezocht door buitenaards leven en daarbij video's toont die al jaren op youtube staan. Hebben we dan plots wel bewijs? Of gaat het dan gewoon om het algemeen beeld dat we hebben van heel deze affaire? Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
En ? Al geprobeerd, standup-comedian in boeren-stamcafé's ? En als ze uw grapjes niet leuk vinden kan je altijd eens in uwen blote op tafel een danske doen " et plus si affinités " , zoals in de goede oude tijd !:lol: |
Citaat:
Troost je, je bent de enige niet wiens mond stukken groter is dan zijn argumenten. |
Citaat:
Nooit zeker ?:lol: Wij hebben veel video-materiaal dat doet veronderstellen dat er UFO's rondvliegen, zélfs als het geen sluitend bewijs is. Jij hebt echter NIETS. Dat is dus 1/0 voor ons.;-) |
Citaat:
Voor de rest nog een goede middag allemaal. Ik ga nog wat verder werken aan mijn wereldbeeld :D |
Citaat:
|
Citaat:
Een prijs zou ik er anders niet voor geven. Hoogstens wat rot fruit en eieren naar uw kop smijten.:splat: |
Citaat:
Persoonlijk hoef ik niets te bewijzen, want ik heb nooit beweerd dat er bewijzen zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Net zoals het COMETA report ook bevestigde. Citaat:
|
Citaat:
Zie de Iran Case. Zie het Rendlesham forest incident. Zie de cases waarbij UFO's kernwapens uitschakelden tijdens de koude oorlog. Enzovoort. |
Citaat:
Sterren waarvan sprake is, zijn Proxima Centuari (de dichtste ster), en sirius (de helderste ster aan de hemel), de naaste buren van de zon. Op kosmische schaal is dat dus vlak naast onze deur. Ziehier wat de Sirians zelf zeggen over hun stelsel. Zij spreken ervan dat er een derde ster is, Sirius C, iets wat de wetenschap nog niet bevestigd heeft. De legendes van de Dogon, een volk dat claimde contact te hebben met wezens van Sirius, zei ook dat er 3 sterren waren al honderden jaren geleden (terwijl de wetenschap er nog maar één kende). Citaat:
|
En zo belanden we weer eens terug aan bij SF en fantasy verhaaltjes.
|
Citaat:
Maar ja, jij geloofde zelfs dat COMETA een hoax was... terwijl het dat duidelijk niet is. Hier heb je een studie, niet van de minste, die toegeeft dat voor de onverklaarbare 5%, de buitenaardse hypothese de beste verklaring is. |
Citaat:
|
Citaat:
Nu het cometa report is tenminste eerlijk, zij geven toe wat wij hier al lang claimen. Voor elke rationele persoon die het bewijs bekijkt, is de buitenaardse hypothese verreweg de meest aannemelijke. En je ziet inderdaad dat er een cover up is zoals COMETA aangeeft. Dit toont aan dat de positie van de debunkers onhoudbaar is. |
Citaat:
De waarheid komt aan het licht, maar we zullen het niet via de mainstream media te weten komen. Want deze is een spreekbuis voor de elite, de elite die zeer goed op de hoogte is van de ware geschiedenis van de mensheid en die niet wil dat het volk dit te weten komt. |
Citaat:
Ik vind dat veelzeggend !:-D |
Citaat:
|
Citaat:
That's it, verder hoef ik echt niet te gaan over zo'n hypothetisch onderwerp als dit. |
Citaat:
Anyway, ik zie hier veel praat over onverklaarbare dingen. Dat is imho geen bewijs. |
Citaat:
|
Citaat:
Die bewijzen, zijn er in het licht van deze discussie, dus nog altijd niet. |
Citaat:
Persoonlijk vind ik het nogal kinderachtig dat deze discussie constant neerkomt op "zie hier, bewijs!" en anderzijds "nee dat bewijst niks!". Nogmaals, zet u er over en bespreek het onderwerp uit pure interesse maar in de wetenschap dat we het niet weten. |
Tja, het COMETA report is natuurlijk een doorn in het oog van de skeptici. Het resultaat van jarenlange studie van verschillende cases door experten in het veld, die zeggen dat de beste verklaring voor de 5% onverklaarbare gevallen, de buitenaardse verklaring is.
Nu, ik heb COMETA niet nodig om in te zien dat aliens en ufo's bestaan, daar heb ik mijn eigen rationele en interpretatieve vermogens voor. En vele anderen met mij. COMETA bevestigd echter nogmaals mijn zienswijze dat elke rationele persoon die het bewijs bekijkt, op een bepaald moment moet inzien dat het hier om buitenaardse intelligentie gaat. Het cOMETA report was samengesteld door experten in hun veld. Zie ook deze clip: http://www.youtube.com/watch?v=w7KC-1wj3Hg |
Citaat:
Zo veelzeggend dus. Vermoedelijk is het ijdele hoop dat je dit snapt uiteraard. Maar de andere mensen snappen het wel. Dat is ook veelzeggend. Heel erg zelfs. :-D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be