Citaat:
|
Citaat:
Dagelijks smelt jouw korte termijn geheugen weg en ondertussen is het duidelijk dat een lange termijn niet aanwezig is. Grappig hoor, beetje zielig ook. |
Citaat:
Wij kunnen niet zelf op linkjes klikken |
Citaat:
Er werd in dien tijd heel wat tezelfdertijd ontdekt en uitgebouwd ( vaak al in teams ) daar de stukjes precies in elkaar vielen. Dat er wat werd 'gepikt' of ronduit plagiaat werd gepleegd lijkt me ook. ( neem dat vb van die gloeilamp waar Edison een octrooi voor vroeg en Göbel dat betwiste ) Citaat:
Het was Hertz die in 1887 ontdekte hoe elektromagnetische radiogolven konden worden opgewekt en terug ontvangen... in feite is dat een radio avant la lettre Tesla en Marconi ( maar ook vele anderen waaronder Popov ) hebben dat verder uitgebouwd en wilden dat demonstreren over grotere afstanden. Door tegenslag viel Tesla uit den boot. Wel te vermelden : Marconi gebruikte een oscilator die was gebaseerd op een ontwerp van Tesla Citaat:
Het idee van draadloze energie ( dezer dagen is men er weer over bezig ) komt in principe mee met inductie... dus niet echt nieuw Citaat:
Voor zijn wetenschappelijke contributies ( the early years ) had hij daar blijkbaar niet veel behoefte aan... en na '24 ging het bergaf en heeft de man niks meer gepresteerd Citaat:
Maar je moet Tesla ook niet groter maken of méér toeschrijven dan hij was. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tja, op het einde was hij nu eenmaal een totale leipo geworden natuurlijk, die arm en eenzaam stierf, zelfs verlaten door de liefde van zijn leven, zijn witte duif. Maar daarvoor had hij toch en vrij realistische kijk op bepaalde zaken, hoewel hij weinig begreep van theoretische fysica waarbij hij een dwerg was naast mensen als einstein etc. In 1937 schreef tesla in zijn artikel : "a machine to end war" : Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Zijn duif schoot trouwens lasers uit haar ogen :silly: |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dat is uisluitend omdat je kinderachtige aanvallen meestal tot mij gericht zijn, en ik je graag te kijk zet in je bevuilde onderbroek.:-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In de mijne is het een grafische voorstelling van Pindar als hij weer eens schuimbekkend zit te reageren. |
Citaat:
|
Citaat:
En in het kerstmannekke, geloof je daar in , kankerpeukje ?:lol: |
Citaat:
|
pindar gemeld :lol:
|
Citaat:
Je bent dus een scatofiel. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Meer nieuws over Aliens !!
Citaat:
|
"don't have date" " most are shure".
Vrij vertaald : "ik weet niks maar ik ben er zeker van". Familie van jou toevallig of is het een ziekte? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Weer een serieuze moddervlek op het het ooit zo mooie witte pak...
|
Citaat:
Elke bron telt, kijk maar naar wat urbanus zong : Citaat:
|
Citaat:
Te veel gedronken met Kerstmis ? In de nachtwinkel geweest hé ? Die smeerlappen deinzen voor niks terug, alcohol verkopen aan 14 jarige snotapen ! Ze hebben u toch geen drugs verkocht hoop ik hé, sigarepeuk ? Dat zou wel het toppunt zijn, drugs versjacheren aan een minderjarige zwakbegaafde !:evil: |
Citaat:
( hij strekt zijn handje uit en zegt : " eyballon,eyballon,ey ballon "...:-) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Maar luister, er zijn speciale rusthuizen voor gasten als gij, vol mannen in witte pakken, om u proper te houden, te voederen, en uw dwangbuis aan te spannen zo nodig.;-) |
Citaat:
Weer een vlek op het ondertussen al voor 90% besmeurde 'pak' van meneerke |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be