Citaat:
|
Citaat:
|
MEDIA Wikileaks’ Podesta Email Leak Mentions E.T. Disclosure and Zero Point Energy
http://www.anonews.co/wikileaks-e-t/ Waarschijnlijk zullen het getrukeerde E-mails zijn... |
We mogen niks uitsluiten, HO.
Ook niet dat uw link een flutverhaal is... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
'Selectieve amnesie' moemt men dit gedragspatroon. |
Citaat:
Zoals je al zei, we mogen niks uitsluiten. |
Citaat:
Wel ik ook en niet alleen als getuige... ik maak er zelf elke dag deel van uit. Plato's filosofie 'overstijgen' :lol::lol: Zelfs verschillende leerlingen van de naar hem genoemde academie 'overstegen' dat Citaat:
Ik ga ook iets in bold en onderlijnd zetten.. Welke groepen, wie weet daar wat meer van en waarom ? Citaat:
Ik heb het over de belabberde manier hoe gij om gaat met de nodige data en ipv daarop in te gaan verwijs je me doodleuk naar méér bullshit ? Citaat:
Bovendien was er met die driehoek-waarneming ook grondig wat mis hé Lees jij er dan niks over ? Citaat:
Citaat:
Daar had ik het dan ook over hé Bedek gewoon de meer plausibele uitleg dat het in een aantal gevallen waar het over een tuig zou kunnen gaan ( neem die 1 op 100 van jou dus ) het evengoed een doodnormaal ons bekend (vlieg)tuig kan zijn waarvan de waarneming die herkenning niet toeliet. |
Citaat:
Tjah in mijn beperkte verzameling staat Rousseau nu toevallig ook een schap hoger in de boekenkast :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Moest ik het nu alleen zeggen , dan had u -misschien- een punt. Maar ja, als ik moet kiezen tussen de gezegden van een 5 sterren-admiraal zoals lord Hill-Norton die met (grote) kennis van zaken spreekt en de woorden van een Little Jack, dan geef ik toch ontieglijk meer krediet aan de zinnige woorden van de lord-admiral. Vaneiges. |
Citaat:
|
Citaat:
Jaja , leg het maar uit. 'De kop in het zand steken', zo noem ik dat. Einde verhaal. |
En Nasa-technici met doctoraten in de metafysica!
|
En Nasa-technici met doctoraten in de metafysica!
|
Citaat:
Inderdaad. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat betekent "metatafysica" in het Oud Grieks? |
Citaat:
In casu: de dingen' , de 'natuurwetten' die we (nog) niet snappen. |
Citaat:
Wat is het nu? |
Citaat:
Immers, een verschijnsel kan bekend zijn, maar dit impliceert niet automatisch dat we het echt snappen. Begrijpt u wat ik zeg?? Want helemaal zeker ben ik niet. Het is nochtans eenvoudig. Helaas, beter koekjes bakken we niet. |
Citaat:
In feite zegt ie _zonder het te beseffen_ dat ufo ( in de zin van UFO's natuurlijk ) niet tot de waarneembare werkelijkheid behoren waarmee hij al zijn zeververhaaltjes zelf afdoet als verzinsels, hersenspinsels, leugens, etc |
Citaat:
Nie swaanse. U ben het hier die wauwelt. We kennen bijvoorbeeld het verschijnsel van de bewegingen van de electronen. Electronen geven soms de indruk dat ze op twee of meer plaatsen tegelijkertijd te kunnen zijn (misschien zijn ze dat ook). Dat is ons bekend. Maar we snappen het niet. |
Citaat:
Een vraag om opheldering: Wat betekent "meta"? |
Citaat:
"Was het juist, professor?" "Geen idee, jongeman..." |
Citaat:
|
Citaat:
En dat laatste is minstens zo erg als het eerste. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ge doet onnozel Zjaakske, veelzeggend dat u nu zelfs het oosten aanvalt. Baaah man... komaan...
|
Vrdmme? Oosten vs Jack?
Ok... wat nu weer. :-P pfff |
Citaat:
Als je trouwens de moeite gedaan hebt om de rest te lezen: Citaat:
Zoals ik je al honderd keer aan je verstand heb proberen te brengen, het enige dat telt is hard, concreet bewijs. Een ruimteschip, onderdelen ervan, lichamen van aliens, TASTBAAR bewijs, geen getuigenissen, geruchten, en al helemaal geen citaten, het maakt geen hol uit of die afkomstig zijn van een straatveger of een tiensterrengeneraal. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Velen zoeken die vergetenheid ook terug op, omdat ze niet klaar zijn voor de "waarheid". Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Controle: Hallo... zb: Er hangt hier wat in de lucht, kan U het zien op de radar zone XXXXX C: Veel Frans gelul en veel lachen en dan een monsieurke, dachten zelfs dat een grap van een collega was zb: Nee, ik ben geen collegae en informeer C: Tututut Volgende dag in de krant, raar tuig gezien in belziek, dan zwitserland, italie enzo... Het zou om een Amerikaans tuig gaan, volgens de kranten ufo's zb Edit: en yes, dit was juist voordat die op radar onzichtbare yanky jachtvliegtuigen in Irak ingezet werden 1+1= dus 2, mysterie opgelost! :rofl: |
Citaat:
Neen geen vliegtuig ik woon 1km van een luchthaven al 36 jaar , ik ken het verschil hoor..:roll: het was hoger zeer hoog in het noorden.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be