Citaat:
|
|
Citaat:
Dat zijn niet de soort ufo's waar gij op alludeert....en dat weet ge goed genoeg Dat zijn wat ze zijn ufo's En als er dan eens een mogelijke plausibele verklaring wordt gegeven dan aanvaard ge ze niet |
Citaat:
Die 'disclosure' zoals gij het graag hoort is enkel het verlangen dat hun waarnemingen au serieus genomen werden Citaat:
Er zijn al decennie lang ufo's waargenomen en gecapteerd Okay met mindere middelen, dat wel In feite spreekt dit weeral eens in je nadeel Want nu we beschikken over beter technologische mogelijkheden om ze waar te nemen, te capteren en er data over in te zamelen blijkt het eens te meer dat er 0,0 extra over te zeggen valt. En de gevallen waar dan wel iets over te zeggen valt ... is die data net genoeg om vaak een meer plausibele verklaring te sterken...maar dan negeert ge die netjes Hou het gewoon simpel en sereen Vertel me wat we NU meer weten dan vroeger over ufo's ( dat zijn dus diegenen die nog niet verklaard zijn per definitie ) ZONDER terug te grijpen naar flutsites, pseudo-wetenschappers, zelfverklaarde experts etc |
Citaat:
Wat zou het anders kunnen zijn hé, Het Oosten |
Citaat:
Dat zeggen we hem nu geruim 10 jaar denkelijk |
Citaat:
|
ik zal de link bijhouden se...dat bespaart me de moeite iets te typen ;-)
|
Gesprek met een ufo-piloot:
https://www.youtube.com/watch?v=1X-Asda_YZ0 Nu begin ik toch ook wel te twijfelen, hoor... |
Een zeer betrouwbare getuigenis...zoiets kan je niet negeren
Het ziet er naar uit dat Het Oosten uiteindelijk toch nog gelijk krijgt Die dingen worden intelligent bestuurd :-) |
|
|
|
Citaat:
-attention whore -prankster -conman -psychisch ziek - ... |
|
Citaat:
En dus, concentreer u voortaan op het onderwerp en niet op de persoon van de poster. Het gaat niet over de poster, het gaat over alles wat met ufo's en mogelijke aliens te maken heeft. Telkens als u de poster aanvalt in plaats van het onderwerp te bediscussiëren, zal ik u er op attent maken in het vervolg. En dus laat ons terugkeren naar het onderwerp van de draad en meer -in casu- bepaald naar de ufo's. Grofweg, en zoals de zaken de dag van vandaag er voor staan (dank zij ook de steeds voortschrijdende technologie), kunnen we het probleem nu als volgt omschrijven: "Mysterious aircraft are secretly flying the skies above planet Earth. These strange craft are considered by some to be extraterrestrial spacecraft. Others are positive that the United States has developed and deployed highly top secret, antigravity ships ." Dat is de stand van zaken voor het ogenblik. Sommigen voegen er aan toe: "Perhaps the truth lies somewhere between." |
Citaat:
Waar zie jij in dat stukje in het blauw iets dat op de man spelen zou zijn ? Dat beschrijft enkel jouw gedrag in relatie tot discussie Het zijt gij, verdomme, die je nooit bij het onderwerp houdt door steeds weer over wat anders te beginnen. Er staat sinds jaren nog een resum vragen open die ge niet wilt of durft te beantwoorden Citaat:
Citaat:
HET GAAT OVER UFO's ...en niet over wat een paar zeveraars denken dat ze zijn |
Citaat:
|
Citaat:
Omdat het gaat over ufo's, mijn beste Per definitie dingen die niet thuis gebracht kunnen worden en waar geen enkel greintje van bekend is Elke uitspraak door over is dus zuiver speculatie Citaat:
We weten dat niet, Het Oosten We nemen enkel ufo's waar Of dat vliegende tuigen zijn hebben we het raden naar en de onmogelijke vliegprestaties zijn lang niet aangetoond en hangen vast aan het feit of het een tuig is of niet. Het is inderdaad onzinnig om nog verder te klappen of nog maar een poging te doen om een zinvolle discussie aan te gaan zolang gij met de waarheid een loopje blijft nemen |
Citaat:
Of zijn broer System ? |
Citaat:
”In a statement delivered to the intelligence news website The Black Vault, Joseph Gradisher, a spokesperson for the Deputy Chief of Naval Operations for Information Warfare, announced that the Navy officially considers the craft in these three videos "unidentified aerial phenomena." That means that the serie videos are authentic — and that the objects, which were detected in restricted military training airspaces in 2004 and 2015, were not supposed to be there. The objects still have not been successfully identified as any known type of aircraft. The UFO footage was also never cleared for public release, Gradisher told The Black Vault — meaning these are three unidentified phenomena you were never supposed to know about.” Gradisher zal wellicht weer een van die ‘zeveraars’ zijn, neem ik aan. |
Citaat:
Wie zit er hier nu compleet in denial ? Gij toch maar, verdomme Wat daar staat ( en dan vooral dat in het vet gedrukt ) zegt net dat het ufo's zijn waar er voor de rest niks over geweten is.: 'nidentified aerial phenomena', 'objects' ( zoals object in ufo slimme ) Daar is dat eerste woordje 'craft' uiteraard enkel gebruikt in context dat men ze ogenschijnlijk als 'craft' beziet in dat filmpje ALLES wat daar letterlijk staat dat de navy officieel verklaard dat het in die filmpjes telke malen gaat ( dus ze beamen de authenticiteit ervan) over een uap...niks meer EN ZELFS AL stond daar letterlijk wat dat gij zou willen horen of lezen Vertel me nu eindelijk eens op wat dat gebaseerd zou zijn. Daar gaat het over, mijn beste...niet over wat ieamand of iets erover vertelt Er is nougabollen data beschikbaar Noch over het feit dat het daadwerkelijk een tuig zou moeten zijn noch, laat staan dat, dat tuig dan ongekende vliegcapaciteiten zou hebben Ge gaat weer af als een gieter, vrees ik Uw mind is compleet closed hé...bij jou kan het niet anders zijn dan dat daar iets héél vreemd in de lucht vliegt, liefst richting dark project of aliens dat terwijl meer plausibele verklaringen meermaals gegeven zijn |
Citaat:
|
Tenzij hij hard bewijs heeft voor zijn beweringen wel, ja!
|
Citaat:
Allemaal leugenaars? Allemaal fantasten? Mogelijk, maar weinig waarschijnlijk. (1) https://www.youtube.com/watch?v=XLPdwdp12jQ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo ook met ufo's: ufo's zijn op en door de modernste camera's vastgelegd door gevechtspiloten en tevens met het blote oog gespot door diezelfde gevechtspiloten (vaak bevestigd door de militaire radar). Wees maar zeker dat ze zoiets niet zouden zeggen als het niet zo zou zijn. Welk belang zouden ze er wel bij hebben. En toch blijft u beweren: "die piloten mogen zeggen en zien wat ze willen, ik wil een bewijs." Onzinnige redenering. |
Citaat:
En wat Bob Lazar betreft, zelfs in de meeste Ufo-kringen heeft die geen bal geloofwaardigheid. |
Citaat:
Het Canadese dagblad The Star, september 2020: "Evidence suggests UFO whistleblower Bob Lazar was telling the truth all along." |
Citaat:
Dat dat element intussen gemaakt is bevestigt eerder wat voor een fantast hij wel niet is, want het heeft niets van de eigenschappen die hij beweert: http://podcast.sjrdesign.net/shownotes_133.php Het spul is trouwens erg onstabiel, met een halfwaardetijd van 650 milliseconden. |
Citaat:
|
Citaat:
Moscovium is a radioactive, synthetic element about which little is known. It is classified as a metal and is expected to be solid at room temperature. It decays quickly into other elements, including nihonium. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit is wat Lazar stelt: "Element 115 is in the top of the reactor. At the base of the reactor is 'apparently' something like a small cyclotron. He states it is a particle accelerator. A particle is accelerated to high speed and then deflected up a small tube and is aimed at the 115. This transmutes the 115. This causes a radiation emission that produces antimatter, this antimatter is guided down a tuned tube and reacts with a gas, which reacts as an antimatter-matter reaction that produces pure energy release. This energy (radiation and heat) is converted to electricity by a thermoelectric generator. This also has a side effect that when the 115 is bombarded a gravity wave is generated at the top of the reactor, and is guided through tuned tubes in the same way microwaves are guided, into amplifying cavities and projectors in the bottom of the craft." |
Citaat:
wat mumbo jumbo die voor een leek min of meer wetenschappelijk lijkt. ok, die lazar kunnen we dus met zekerheid als fantast classificeren. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be