Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

meneer 30 januari 2014 00:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 6993814)
ah goeie vraag ... eindelijk !

Awel,... 't schijnt dat ze dat nu ufo's noemen.

Jawel, UFO's. Hoogstwaarschijnlijk bestuurd door...Aliens natuurlijk.:-)

praha 30 januari 2014 01:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6993857)
Jawel, UFO's. Hoogstwaarschijnlijk bestuurd door...Aliens natuurlijk.:-)

Neen ... gewoon ufo's

Verder kunnen we er niks zinnigs over zeggen daar ...
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer
bewezen feiten, niet iets dat uit UW fantsie voortkomt natuurlijk ?

... ontbreken.

Peche 30 januari 2014 08:35

Terug over die spermacel!

Die is aangekomen bij de zon op 8 maart 2012 en blijven hangen tot 11 maart 2012.
Als ge goed naar de beelden zien, die officieel en onvervalsd zijn, ziet ge dat het van buitenaf komt.
Dat wordt niet veroorzaakt door de zon, maar hecht zich vast aan de zon.



Other objects:
http://www.ufosightingsdaily.com/201...iscovered.html
Zo echt als het maar kan zijn.

Nu vraag ik mij af: Zijn wij dat nadat er zoveel miljarden in de ruimtevaart is gepompt.
Of zijn het echt wezentjes waar wij mensheid los van staan?

meneer 30 januari 2014 23:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 6993893)
Neen ... gewoon ufo's

Verder kunnen we er niks zinnigs over zeggen daar ...

... ontbreken.

Jij zou nog geen " bewezen feiten " herkennen al moesten ze in uw billen bijten, zolang het feiten zijn die niet in je kraam te pas komen.
" een hond heeft mij gebeten " zou je dan zeggen, ook al staat de hongerige Alien nog naast je , en staart in je ogen.

Johnny Blaze 30 januari 2014 23:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 6993954)

Maat, alsjeblief he, ge maakt echt geen case met kutsites als deze. Teleporterende aliens in China??!! Staat op de site en is een viral voor een videogame.

Peche 30 januari 2014 23:52

Ja, fuck de site. Ging om de foto's en om de film.
Zijn niet vervalst, maar verklaard als camera afwijking.

Dus er is iets te zien, vliegende objecten en een spermacel dat zich vasthecht aan de zon.
Al stond op het niburu of wikipedia :) Waar de foto's met film samenstaan, die link deel ik ;)

GandalftheGrey 30 januari 2014 23:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 6994921)
Ja, fuck de site. Ging om de foto's en om de film.
Zijn niet vervalst, maar verklaard als camera afwijking.

Dus er is iets te zien, vliegende objecten en een spermacel dat zich vasthecht aan de zon.
Al stond op het niburu of wikipedia :) Waar de foto's met film samenstaan, die link deel ik ;)

Ben jij nog in de pampers of reeds ver gevorderde leeftijd ?

Peche 30 januari 2014 23:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GandalftheGrey (Bericht 6994928)
Ben jij nog in de pampers of reeds ver gevorderde leeftijd ?

Slaap zacht!

GandalftheGrey 31 januari 2014 00:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 6994930)
Slaap zacht!

Neen echt.
Ik zit met het vooroordeel dat het ofwel jonge mennekes zijn die vergeten zijn naar school te gaan of dementerende bejaarden die nooit de kans hebben gekregen een opleiding te volgen die het soort verhaaltjes verzinnen of geloven dat jij hier verkondigt.

parcifal 31 januari 2014 00:03

Pampers. Nog of opnieuw.

Peche 31 januari 2014 00:05

Ah gij wilt ook op mijne neger vliegen!

Peche 31 januari 2014 00:05

Ah gij wilt ook op mijne neger vliegen!

GandalftheGrey 31 januari 2014 00:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6994939)
Pampers. Nog of opnieuw.

:) Jah, ik maakte me naderhand ook de bedenking dat 'pampers' niet noodzakelijk een onderscheidende term is in de vergelijking kleuters/bejaarden.

meneer 31 januari 2014 00:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GandalftheGrey (Bericht 6994937)
Neen echt.
Ik zit met het vooroordeel dat het ofwel jonge mennekes zijn die vergeten zijn naar school te gaan of dementerende bejaarden die nooit de kans hebben gekregen een opleiding te volgen die het soort verhaaltjes verzinnen of geloven dat jij hier verkondigt.

En jij bent net oud genoeg om neer te zien op pubers, en oude mensen te minachten nietwaar ?
Je bent al van school af en hebt er blijkbaar weinig geleerd, zelfs geen respect voor andere mensen/meningen.
Ik denk dat je een hopeloos geval bent, maar troost u, er zitten er nog zo een paar hier. Met parcifalluske en Jacques zal je wel overeenkomen, om er maar een paar op te noemen...:lol:
Maar desondanks al je gezever staat er toch één ding vast : Aliens bestaan, en ze zitten reeds op onze planeet ! ( kijk ! D�*�*r ! Net achter je !! :lol:)

meneer 31 januari 2014 00:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GandalftheGrey (Bericht 6994949)
:) Jah, ik maakte me naderhand ook de bedenking dat 'pampers' niet noodzakelijk een onderscheidende term is in de vergelijking kleuters/bejaarden.

Zeg " grijze " , heb jij misschien zo een vuile stinkende pamper in de plaats van hersens dat je zo veel vuil praatjes vertelt ?

GandalftheGrey 31 januari 2014 08:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6994983)
En jij bent net oud genoeg om neer te zien op pubers, en oude mensen te minachten nietwaar ?
Je bent al van school af en hebt er blijkbaar weinig geleerd, zelfs geen respect voor andere mensen/meningen.
Ik denk dat je een hopeloos geval bent, maar troost u, er zitten er nog zo een paar hier. Met parcifalluske en Jacques zal je wel overeenkomen, om er maar een paar op te noemen...:lol:
Maar desondanks al je gezever staat er toch één ding vast : Aliens bestaan, en ze zitten reeds op onze planeet ! ( kijk ! D�*�*r ! Net achter je !! :lol:)

Chill out sweetieeee,
Nou, niet iedereen heeft natuurlijk hetzelfde gevoel voor humor ... als ze dat al hebben.
Ik respecteer personen en ik respecteer dat iedereen een mening heeft en die mag verkondigen.
Maar ik hoef niet aan elke mening dezelfde waarde te hechten.

Ik dacht dat jij enkele weken geleden deze discussie afgesloten hadden met te stellen dat 'aliens ... er zijn geen sluitende, onomstotelijke bewijzen voor' ...
Je bent blijkbaar niet bijzonder consequent met uw conclusies.

GandalftheGrey 31 januari 2014 08:22

Even een geheugensteuntje :

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6980446)
Ik kijk ook uit naar dat harde, onontkenbare bewijs. Verschil tussen ons is dat ik denk dat het bestaat, en jij denkt van niet.

Btw, toen ik zonet aan 't grasduinen was in de archieven, viel me jouw 'respectvolle toon' op die je zet in andere discussies.
Als ik dat zou willen dan kan ik blijkbaar nog iets leren van jouw beledigende, denigrerende en vaak zelfs racistische retoriek.
Je bent een stichtend voorbeeld van respect. Mijn felicitaties.

Sywen 31 januari 2014 16:28

voor jullie conspiracy: http://www.demorgen.be/dm/nl/992/Wet...-op-Mars.dhtml
http://www.scribd.com/doc/202863315/NASA-Lawsuit

have fun!

meneer 31 januari 2014 18:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GandalftheGrey (Bericht 6995049)
Chill out sweetieeee,
Nou, niet iedereen heeft natuurlijk hetzelfde gevoel voor humor ... als ze dat al hebben.
Ik respecteer personen en ik respecteer dat iedereen een mening heeft en die mag verkondigen.
Maar ik hoef niet aan elke mening dezelfde waarde te hechten.

Ik dacht dat jij enkele weken geleden deze discussie afgesloten hadden met te stellen dat 'aliens ... er zijn geen sluitende, onomstotelijke bewijzen voor' ...
Je bent blijkbaar niet bijzonder consequent met uw conclusies.

Ik kijk nog steeds uit naar " keiharde bewijzen " voor het bestaan van Aliens, al was het maar om je daarmee KO te slaan .:-)
Ondertussen ben ik er reeds van overtuigd dat zij wel degelijk bestaan, en onze aarde bezocht hebben/ nog steeds regelmatig bezoeken. Misschien dat ze hier zelfs permanente geheime basissen hebben.
Er zijn daar wel voldoende aanwijzingen voor, zelfs al kunnen die in fanatieke sceptici-ogen niet als 100 % edelstaalhard bewijs tellen.

meneer 31 januari 2014 18:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GandalftheGrey (Bericht 6995057)
Even een geheugensteuntje :



Btw, toen ik zonet aan 't grasduinen was in de archieven, viel me jouw 'respectvolle toon' op die je zet in andere discussies.
Als ik dat zou willen dan kan ik blijkbaar nog iets leren van jouw beledigende, denigrerende en vaak zelfs racistische retoriek.
Je bent een stichtend voorbeeld van respect. Mijn felicitaties.

Ik antwoord steeds op de manier dat men mij toespreekt. Niet meer, niet minder.
Zo merk ik uit deze posting van jou dat je wel erg uit de hoogte doet. Zo zal ik je voortaan dus ook behandelen.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be