Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

de vuile muilekoek 6 april 2015 13:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 7604581)
Ja zo is het wel héél gemakkelijk he.

Kortom, jij bent de zoveelste die beweert dat er "zoveel bewijzen zijn" maar die snel zijn staart intrekt als men achter slechts één van die talloze bewijzen vraagt.

Troost je, je bent de enige niet die geen bewijzen kan leveren. Je kunt immers niet leveren wat niet bestaat.

Opletten wat ge zegt , ik heb al veel meerder boeken gelezen en opzoekwerk gedaan in de laatste 10 jaar vanhier of dat ge denkt...en in sinterklaas geloven is nog veel simpeler ; er is iets hogers dat bestaat daar ben ik zeker van.;-)

kiko 6 april 2015 13:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 7604590)
Ontvoeringen door buitenaardsen ,dierenverminkingen al lange jaren ... zijn dat geen bewijzen...:roll: door meerdere gezien onverklaarbare witte lichten ... wereldwijd, enz...

Er is geen enkel iemand die beweerd heeft dat hij of zij ontvoerd werd door aliens dat dit ook effectief heeft kunnen aantonen. Dat jij dat allemaal voor zoete koek slikt, is jouw probleem.

Ik wil daar bewijzen van - nogal logisch dacht ik - en die ontbreken keer op keer.

En onverklaarbare witte lichten kunnen letterlijk vanalles zijn.

parcifal 6 april 2015 13:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 7604605)
Opletten wat ge zegt , ik heb al veel meerder boeken gelezen en opzoekwerk gedaan in de laatste 10 jaar vanhier of dat ge denkt...en in sinterklaas geloven is nog veel simpeler ; er is iets hogers dat bestaat daar ben ik zeker van.;-)

Oei we hebben een expert in da house. ;-)
Ok, expert, hoe lossen de hogere machten het probleem van de onoverbrugbare afstand op?

Hoe kunnen aliens ons vinden en naar hier komen, als de reis minimaal 10 000 jaar zou duren. In 1 richting.

Peche 6 april 2015 13:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 7604629)
Oei we hebben een expert in da house. ;-)
Ok, expert, hoe lossen de hogere machten het probleem van de onoverbrugbare afstand op?

Hoe kunnen aliens ons vinden en naar hier komen, als de reis minimaal 10 000 jaar zou duren. In 1 richting.

Gij hebt nog nooit dmt gesmoord he?

parcifal 6 april 2015 14:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7604643)
Gij hebt nog nooit dmt gesmoord he?

Neen, ik ben ook nog nooit aan 100 per uur tegen een betonnen muur gereden.
So?

Pandareus 6 april 2015 14:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door microwezen (Bericht 7604250)
De oorspronkelijke Niboeboe bestaat dan ook niet meer.
Dat is vechtend met elkaar, rollebollend met blauwe ogen en andere verwondingen opgeheven.
Mijn aluminium hoedje is beter dan de jouwe!
http://urubin.com/?s=niburu

Zou dat de reden zijn dat Exodus ons niet meer komt laten genieten van zijn dagelijkse stroom onzin ?
Ruzie in het huishouden van de verwaaide aluminium hoedjesdragers. :lol:

Pandareus 6 april 2015 14:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 7604590)
Ontvoeringen door buitenaardsen ,dierenverminkingen al lange jaren ... zijn dat geen bewijzen...:roll: door meerdere gezien onverklaarbare witte lichten ... wereldwijd, enz...

Bewijzen, muilekoek. Geen beweringen. Tastbare zaken, geen fantasie van verwaaide onnozelaars.

Another Jack 6 april 2015 14:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 7604682)
Bewijzen, muilekoek. Geen beweringen. Tastbare zaken, geen fantasie van verwaaide onnozelaars.

Oei... maar dan blijft er helemaal niets over?

Peche 6 april 2015 15:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 7604660)
Neen, ik ben ook nog nooit aan 100 per uur tegen een betonnen muur gereden.
So?

Dus gij hebt enkel nog maar 1 realiteit gezien en staat hier te oordelen.
Tegen de muur rijden is weten waar ge naartoe rijdt he ;)
Iets aan de oppervlakte brengen dat er altijd is maar nu tot in de komma zichtbaar wordt daarentegen... Ik zou het ook vrezen in uw plaats. Die muur zal nog beter aankomen.

parcifal 6 april 2015 15:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7604754)
Iets aan de oppervlakte brengen dat er altijd is maar nu tot in de komma zichtbaar wordt daarentegen... .

En op welke manier ga je aantonen dat dat 'iets' een objectieve realiteit is?
Hoe bewijs je dat niet alleen bestaat binnen je trippende hersentjes, waarin je synapsen op dat moment pingpong spelen met signalen en prikkels?

Peche 6 april 2015 15:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 7604762)
En op welke manier ga je aantonen dat dat 'iets' een objectieve realiteit is?
Hoe bewijs je dat niet alleen bestaat binnen je trippende hersentjes, waarin je synapsen op dat moment pingpong spelen met signalen en prikkels?

Omdat de ervaring een gedeelde ervaring is. Waarin enkelingen ver durven gaan en met een verhaal van 'contact' terugkomen. Niet zoals in de SF weliswaar. Maar iets mysterieus dat teert op synchroniciteit.
En de UFO staat er eigenlijk ver af.
Ik heb dingen meegemaakt die heel persoonlijk zijn en ervaringen gehad die ik niet delen kan zonder u open goals te geven.

Sukkelaar 6 april 2015 16:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 7604605)
Opletten wat ge zegt , ik heb al veel meerder boeken gelezen en opzoekwerk gedaan in de laatste 10 jaar vanhier of dat ge denkt...en in sinterklaas geloven is nog veel simpeler ; er is iets hogers dat bestaat daar ben ik zeker van.;-)

Bedoel je met "iets hoger" ET? Moesten ze bestaan, en ik geloof er niet in, dan zouden zij technologisch wel verder staan dan wij maar daarom "hoger" zijn is voor mij niet evident.

parcifal 6 april 2015 16:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7604795)
Omdat de ervaring een gedeelde ervaring is. Waarin enkelingen ver durven gaan en met een verhaal van 'contact' terugkomen

dus als ik jou 10 controlewoorden meegeef, kan de persoon die de ervaring deelt, daar minstens 5 van herhalen na een trip? en niet 1 keer maar 10 keer na elkaar?

in dat geval is telepahtie bewezen en kunnen we miljoenen scheppen. let's start! noem tijd en plaats voor een meeting.

Pandareus 6 april 2015 16:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7604685)
Oei... maar dan blijft er helemaal niets over?

Zou hij dan nu de logische gevolgtrekking durven maken ?

Pandareus 6 april 2015 16:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7604795)
Omdat de ervaring een gedeelde ervaring is. Waarin enkelingen ver durven gaan en met een verhaal van 'contact' terugkomen. Niet zoals in de SF weliswaar. Maar iets mysterieus dat teert op synchroniciteit.
En de UFO staat er eigenlijk ver af.
Ik heb dingen meegemaakt die heel persoonlijk zijn en ervaringen gehad die ik niet delen kan zonder u open goals te geven.

We hebben hier vroeger op het forum nog ene gehad die vertelde dat hij tijdens een alien abduction aan zijn onderste chakra's gepakt was. Sindsdien is het redelijk moeilijk geworden om nog echt origineel uit de hoek te komen. Hou je vooral niet in, en smijt het in de groep ! :-D

Demper 6 april 2015 16:42

Stevaert werd verzopen door aliens.

Yog Sothoth 6 april 2015 17:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 7604675)
Zou dat de reden zijn dat Exodus ons niet meer komt laten genieten van zijn dagelijkse stroom onzin ?
Ruzie in het huishouden van de verwaaide aluminium hoedjesdragers. :lol:

Die is opgepikt door zwarte helikopters en afgevoerd naar de dichtsbijzijnde parallelle dimensie, waar hij thuis hoort. Kan hij van daaruit zijn gechannelde zever versturen!

DeProf_eet 6 april 2015 17:16

https://www.youtube.com/watch?v=uF-F67OUEAw

Kristof Piessens 6 april 2015 18:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 7604581)
Ja zo is het wel héél gemakkelijk he.

Kortom, jij bent de zoveelste die beweert dat er "zoveel bewijzen zijn" maar die snel zijn staart intrekt als men achter slechts één van die talloze bewijzen vraagt.

Troost je, je bent de enige niet die geen bewijzen kan leveren. Je kunt immers niet leveren wat niet bestaat.

Er zijn bewijzen, maar op 1 of andere manier is dat nooit openlijk in vraag gesteld, of je word als onderzoeker het zwaarst opzijgezet als gekkie, toevallige connecties via via zijn dus ook geen bewijs want deze zijn de enigste getuigen die kunnen zeggen wat ze voor hun pensionering hebben gezien en ontdekt...dikwijls waren ze nog verbonden aan een contract waarin een geheimhoudingsclausule stond, dit is de basis waarom de publieke opinie nog niet klaar was voor het bestaan van leven dat vreemd was aan de aarde zelf !

Laten we gewoon even uitgaan dat er anomalien zijn, die in de meeste gevallen gemakkelijk verklaart kunnen worden...

Bvb, stel iemand fietst ergens, en merkt iets op dat hem angst of ongeloof inboezemt...maar als je iets niet kent, wat je nooit van dichtbij hebt gezien, ervaar je dat op het moment zelf als iets vreemds...wat blijkt uit het onderzoek van een ufo meldpunt ?

De getuige moet zich vooral in de eerste plaats zich nog herinneren waar hij/zij dat gezien heeft, die plaats en dan pas kan men de omgeving uitkammen naar een verklaring voor de ervaring van de fietser, het bleek te gaan om een soort langwerpig zwarte ballon die stijgt bij warmte en daalt bij koelte...op voorhand weet je niet dat je dat al kende en er niet bij stilstond dat het al bestond, maar toch het gegeven van die ballon heeft de fietser wel iets laten ervaren waarvan onbekend was wat het was.

de vuile muilekoek 6 april 2015 18:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 7604629)
Oei we hebben een expert in da house. ;-)
Ok, expert, hoe lossen de hogere machten het probleem van de onoverbrugbare afstand op?

Hoe
Citaat:

kunnen aliens ons vinden en naar hier komen, als de reis minimaal 10 000 jaar zou duren. In 1 richting.

Ewel ja lach mij maar allemaal uit...(maar lees eens het boek " Buitenaardse beschaving ");-)


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be