Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Captain Kirk 12 mei 2015 10:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 7652025)
Ongetwijfeld een nakomeling van Dr. Zoidberg en Leela uit Futurama, een bekende documentaire.

Interessant... het eeuwige adagium. Art imitates life!

Dit doet mij denken aan Jung's collectieve onderbewustzijn. Ik denk dat echte creativiteit uit het vaatje van het collectieve onderbewustzijn tapt, waar alles al gekend is!

Creativiteit gaat voor aan de realiteit!

Kijk maar naar vroeger. Vroeger schreef men verhaaltjes over reizen naar de maan, of over vliegende "schepen". Nu allemaal al realiteit.

Onze "fictie" van vandaag wordt ook ooit realiteit!

Another Jack 12 mei 2015 10:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Captain Kirk (Bericht 7652034)
Interessant... het eeuwige adagium. Art imitates life!

Dit doet mij denken aan Jung's collectieve onderbewustzijn. Ik denk dat echte creativiteit uit het vaatje van het collectieve onderbewustzijn tapt, waar alles al gekend is!

Creativiteit gaat voor aan de realiteit!

Kijk maar naar vroeger. Vroeger schreef men verhaaltjes over reizen naar de maan, of over vliegende "schepen". Nu allemaal al realiteit.

Onze "fictie" van vandaag wordt ook ooit realiteit!

Aah ... Jung.
We hebben hier een groot Jung-kenner op het forum, wist je dat?

Frank51 12 mei 2015 11:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 7651953)
Deze reactie is bondig en gaat direct naar de kern van het vraagstuk. Wedden dat je er weer geen fatsoenlijk reactie op zal krijgen?

Zijn argumenten zijn zo van de pot gerukt en met een zodanige tunnelvisie dat ik daar niet direct zin voor heb maar zal proberen

Frank51 12 mei 2015 11:51

Kdenk dat de marsmannekes ook niet zitten zeggen van: waar zijn die aliens? Kzie ze niet.
Er moet al een invasie gebeuren met duizenden aliens en dan nog zul je ze niet zien.

Twordt tijd alien disclosure stilletjesaan begint want die bekrompenheid van sommigen hangen mij de keel uit.

Brian Deese biggest failure of 2014: disclosure of the ufo files
Zelfs die stap is nog niet genomen.

Frank51 12 mei 2015 12:03

Albinos bestaan niet. Heb er nog geen gezien.

JBM 12 mei 2015 13:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7652144)
Zijn argumenten zijn zo van de pot gerukt en met een zodanige tunnelvisie dat ik daar niet direct zin voor heb maar zal proberen

Daar is niets van de pot gerukt aan. Hij haalt gewoon maar feitelijkheden aan hoor. Maar het concept "feit" is iets waar jij het heel erg moeilijk mee lijkt te hebben.

Het is uiterst gemakkelijk om te roepen dat het universum bulkt van intelligent leven en dat buitenaardse levensvormen in grote getale naar hier reizen. Simpelweg kijken naar de feiten brengt je echter automatisch in een situatie waarbij het bewijs voor de aanwezigheid van buitenaards leven op aarde, kei, maar dan ook keihard moet zijn. En zulk bewijs is er niet. Zelfs niet in de verste verte.

doremi 12 mei 2015 13:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7652173)
Albinos bestaan niet. Heb er nog geen gezien.


parcifal 12 mei 2015 13:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7652144)
Zijn argumenten zijn zo van de pot gerukt en met een zodanige tunnelvisie dat ik daar niet direct zin voor heb maar zal proberen

Ja, het is niet gemakkelijk om eindelijk de sluier van de kindertijd af te werpen en te horen moeten krijgen dat Sinterklaas EN de paashaas niet bestaan.
Hetzelfde voor aliens he.

De fantasie is altijd mooier dan de realiteit.

Het punt waar je niet omheen kan is eigenlijk simpel :
intelligent leven is zeldzaam, extreem zeldzaam, op deze planeet met vele miljoenen soorten is er maar 1 soort die men intelligent kan noemen.

Er is geen enkele reden om aan te nemen dat op andere planeten, onder andere omstandigheden de kansen daarop beter zijn, met name : bijna nihil

Frank51 12 mei 2015 13:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 7652298)
Ja, het is niet gemakkelijk om eindelijk de sluier van de kindertijd af te werpen en te horen moeten krijgen dat Sinterklaas EN de paashaas niet bestaan.
Hetzelfde voor aliens he.

De fantasie is altijd mooier dan de realiteit.

Het punt waar je niet omheen kan is eigenlijk simpel :
intelligent leven is zeldzaam, extreem zeldzaam, op deze planeet met vele miljoenen soorten is er maar 1 soort die men intelligent kan noemen.

Er is geen enkele reden om aan te nemen dat op andere planeten, onder andere omstandigheden de kansen daarop beter zijn, met name : bijna nihil

Exoplaneten, ken je dat?
Holle planeten?
Denk je nu echt dat de overheid bewijzen van buitenaards leven in uw gezicht zal kwakken?

JBM 12 mei 2015 14:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7652309)
Exoplaneten, ken je dat?
Holle planeten?

Parcifal schreef net over exoplaneten of heb je dat gemist?
En holle planeten? Waar is het bewijs? En in welke zin veranderen holle planeten iets aan de kans op intelligent leven en aan de onoverbrugbare afstanden tussen sterrenstelsels?

Citaat:

Denk je nu echt dat de overheid bewijzen van buitenaards leven in uw gezicht zal kwakken?
Waarom niet?

Meer nog, waarom zouden aliens zich uberhaupt kenbaar maken aan politiekers en zich schuil houden voor de rest van de bevolking? Welk voordeel zouden ze daar mee kunnen verkrijgen?

parcifal 12 mei 2015 14:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7652309)
Exoplaneten, ken je dat?
Holle planeten?
Denk je nu echt dat de overheid bewijzen van buitenaards leven in uw gezicht zal kwakken?

Exoplaneten ken ik, heb je indicaties dat op 1 ervan leven zou kunnen bestaan? Schimmels of paddestoelen zijn al heel wat, je bent wereldberoemd de dag dat je dat kan bewijzen.

Holle planeten zijn een idiote fantasie, die in geen enkele ernstige geofysische theorie voorkomen, laat staan dat er echte aanwijzingen voor bestaan.
Als je daar wil over doorbomen raad ik u een psychiatrische kliniek aan waar ze een animator zoeken.

En wat heeft de overheid hiermee te maken?
Als die aliens hier zijn, zoals jij beweert, denk je dan dat die naar de dienst vreemdelingen in brussel gaan om daar een verblijfsvergunning te regelen, terwijl men in black ondertussen alles verdonkermanen? :lol:

Antoon 12 mei 2015 14:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door doremi (Bericht 7652293)

:lol::lol::lol:

In de discussie tussen Parcifal en Frank51 loopt de score ondertussen op tot 10-0 in het voordeel van Parcifal.

Vandaar

Antoon 12 mei 2015 14:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 7652329)
Parcifal schreef net over exoplaneten of heb je dat gemist?
En holle planeten? Waar is het bewijs? En in welke zin veranderen holle planeten iets aan de kans op intelligent leven en aan de onoverbrugbare afstanden tussen sterrenstelsels?



Waarom niet?

Meer nog, waarom zouden aliens zich uberhaupt kenbaar maken aan politiekers en zich schuil houden voor de rest van de bevolking? Welk voordeel zouden ze daar mee kunnen verkrijgen?

Heb ik mij al tig keer afgevraagd, in al die aliens-samenzweringstheorieën.

Frank51 12 mei 2015 14:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 7652333)
Exoplaneten ken ik, heb je indicaties dat op 1 ervan leven zou kunnen bestaan? Schimmels of paddestoelen zijn al heel wat, je bent wereldberoemd de dag dat je dat kan bewijzen.

Holle planeten zijn een idiote fantasie, die in geen enkele ernstige geofysische theorie voorkomen, laat staan dat er echte aanwijzingen voor bestaan.
Als je daar wil over doorbomen raad ik u een psychiatrische kliniek aan waar ze een animator zoeken.

En wat heeft de overheid hiermee te maken?
Als die aliens hier zijn, zoals jij beweert, denk je dan dat die naar de dienst vreemdelingen in brussel gaan om daar een verblijfsvergunning te regelen, terwijl men in black ondertussen alles verdonkermanen? :lol:

Wat voor meerwaarde ben jij voor de wereld? Zeg nu eens wat jij te bieden hebt.

Ik zeg en ben 200% zeker: de Aarde is hol.
Waar is die beroemdheid?
De bewijzen zijn keihard. De aarde groeide 5x en de auroras van jupiter zijn niet door de zon veroorzaakt!!!!!!

Captain Kirk 12 mei 2015 14:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 7652329)
Waarom niet?

Meer nog, waarom zouden aliens zich uberhaupt kenbaar maken aan politiekers en zich schuil houden voor de rest van de bevolking? Welk voordeel zouden ze daar mee kunnen verkrijgen?

Ahum ahum, dit kan je toch niet menen??

De overheid heeft alle redenen om dit schuil te houden! Dat sommige mensen zo goedgelovig zijn kan ik toch moeilijk bevatten. Je kan meer redenen bedenken dat ze het wel willen schuilhouden, dan omgekeerd!

Al was het maar dat ze moeten toegeven dat ze het niet onder controle hebben en zelf niet goed weten wat er door hun eigen luchtruim vliegt. En dat is maar een miniem puntje in deze ongelooflijk grote zaak!

Veel meer woorden ga ik er niet aan vuil maken, deze schitterende speech legt alles haarfijn uit:

https://www.youtube.com/watch?v=J-n5p5BQuD8

Frank51 12 mei 2015 14:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 7652346)
:lol::lol::lol:

In de discussie tussen Parcifal en Frank51 loopt de score ondertussen op tot 10-0 in het voordeel van Parcifal.

Vandaar

Haha. Jij zegt dat
Ik heb geen tijd dus ik kom nogal cru over mss
Ik ben ook pissed ja

Captain Kirk 12 mei 2015 14:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 7652329)
Waarom niet?

Meer nog, waarom zouden aliens zich uberhaupt kenbaar maken aan politiekers en zich schuil houden voor de rest van de bevolking? Welk voordeel zouden ze daar mee kunnen verkrijgen?

Ik wil daar nog iets aan toevoegen. Waarom tonen de aliens zich niet? Als de makers van Star Trek dit kunnen bedenken, dan kunnen intelligentie aliens dit zeker ook, en het is eigenlijk best wel verstandig!

PRIME DIRECTIVE!

Citaat:

In the fictitious universe of Star Trek, the Prime Directive is the guiding principle of the United Federation of Planets. The Prime Directive, used in four out of five Star Trek-based series, prohibits Starfleet personnel from interfering with the internal development of alien civilizations. This conceptual law applies particularly to civilizations which are below a certain threshold of technological, scientific and cultural development; preventing starship crews from using their superior technology to impose their own values or ideals on them. Since its introduction in the first season of the original Star Trek series, it has served as the focus of numerous episodes of the various series.
Nu we weten allemaal dat niet ALLE aliens op aarde zich hier aan houden. Er zijn enkele keetschoppers aanwezig! Maar die doen dit in het geheim want hun exposement zou nadelig zijn voor hun.

JBM 12 mei 2015 14:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Captain Kirk (Bericht 7652351)
Ahum ahum, dit kan je toch niet menen??

De overheid heeft alle redenen om dit schuil te houden!

Leer lezen, ik vraag wat de aliens daarbij te winnen hebben?

JBM 12 mei 2015 14:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Captain Kirk (Bericht 7652360)
Ik wil daar nog iets aan toevoegen. Waarom tonen de aliens zich niet? Als de makers van Star Trek dit kunnen bedenken, dan kunnen intelligentie aliens dit zeker ook, en het is eigenlijk best wel verstandig!

PRIME DIRECTIVE!



Nu we weten allemaal dat niet ALLE aliens op aarde zich hier aan houden. Er zijn enkele keetschoppers aanwezig! Maar die doen dit in het geheim want hun exposement zou nadelig zijn voor hun.

Serieus? Een plotlijn uit een fictiereeks is je antwoord op één van de vragen die het meest ten gronde gaat in dit hele, ellenlange, topic.

Hats off!

Captain Kirk 12 mei 2015 14:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 7652366)
Serieus? Een plotlijn uit een fictiereeks is je antwoord op één van de vragen die het meest ten gronde gaat in dit hele, ellenlange, topic.

Hats off!

Beam me up scotty!


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be