Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Het Oosten 8 augustus 2023 08:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 10215121)
Wacht, je weet totaal niet of ze van een andere planeet komen, welke technologie ze gebruiken, of ze van hier zijn, en dergelijke meer, maar je weet wel dat ze "geinteresseerd zijn" in kernwapens ?

Begrijp je hoe inconsistent dat is ? "ik weet niet veel van Poltergeisten, maar ik weet wel dat de graag naar Friends kijken op TV", zoiets ?

Nogmaals, zie post #21.922. Doen!

patrickve 8 augustus 2023 08:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 10215172)
Nogmaals, zie post #21.922. Doen!

Ik moet mij informeren over UFO problematiek. Goed, het eerste wat ik wil doen is UFO's gaan waarnemen. Waar doet men dat ? Hoe schrijft men zich in ?

Mocht je schrijven "je moet je eerst maar eens informeren over elektriciteitsproblematiek" dan zou ik verwachten van wat waarnemingen kunnen te doen met elektriciteit he. Dus hoe doen we dat met UFO's ? Waar kan men die gaan waarnemen ?

Herr Flick 8 augustus 2023 08:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 10215182)
Ik moet mij informeren over UFO problematiek. Goed, het eerste wat ik wil doen is UFO's gaan waarnemen. Waar doet men dat ? Hoe schrijft men zich in ?

Mocht je schrijven "je moet je eerst maar eens informeren over elektriciteitsproblematiek" dan zou ik verwachten van wat waarnemingen kunnen te doen met elektriciteit he. Dus hoe doen we dat met UFO's ? Waar kan men die gaan waarnemen ?

u neemt een radar scherm naar uw keuze en wacht tot er een onindentificeerbare bliep op verschijnt. of u gaat in uw tuin uw luchtruim observeren, als u iet ziet dat u niet kunt indentificeren is dat een UFO .

patrickve 8 augustus 2023 09:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 10215184)
u neemt een radar scherm naar uw keuze en wacht tot er een onindentificeerbare bliep op verschijnt. of u gaat in uw tuin uw luchtruim observeren, als u iet ziet dat u niet kunt indentificeren is dat een UFO .

Maar dat zijn niet de UFO's van het Oosten, die weet dat het wezens zijn die zich voor kernwapens interesseren he :-)

Het Oosten 8 augustus 2023 09:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 10215188)
Maar dat zijn niet de UFO's van het Oosten, die weet dat het wezens zijn die zich voor kernwapens interesseren he :-)

Aliens kwamen onze kernwapens onderzoeken.
"Enkele voormalige Amerikaanse piloten stellen dat al sinds 1948 buitenaardse wezens naar de kernwapens van de VS en Groot-Brittannië komen kijken. Ze zouden zelfs één keer geland zijn in een Britse basis. De regeringen zouden de buitenaardse activiteit verzwijgen."

(De Morgen)



Of het nu buitenaardse aliens waren die een kijkje kwamen nemen, wil ik nog in het midden laten, maar waarom zouden deze mensen dit nu gaan verzinnen. En hun reputatie op het spel zetten hierdoor. Was het nu één persoon, maar het zijn ettelijke personen die die dit ten stelligste beweren. En dit effectief hebben meegemaakt.

Dat had u ook allemaal kunnen geweten hebben, moest u doen wat ik u in post #21.922 aanraadde. En verder ga ik daar geen onnodige woorden meer aan verspillen.



Toemaatje.

(Voorval op 15 juli 2019):
Amerikaans marineschip omringd door "minstens 14" UFO's.
Bovenstaand zijn nieuw-gelekte radarbeelden van het onderstaande voorval op 15 juli 2019 rondom de gloednieuwe Amerikaanse stealth-boot USS Omaha, waarbij bolvormige UFO's het schip benaderen en vervolgens in het water verdwijnen. Als ZE een basis hebben, ligt die waarschijnlijk ergens onder de zeespiegel. Over het Pentagon-inlichtingenrapport dat komende maand over de kwestie verschijnt, wordt volgens onderzoeker Tom Rogan (hier bij Tucker) ook data uit de doeken gedaan over onderwater-bewegingen opgepikt op sonar van onderzeeërs: "Specificlly relevant to this video, in the coming months and years, an area we will learn more about is the interaction between US Navy submarines, nuclear ballistic submarines and attack submarines, picking up sonar contact of things moving at hundreds of knots under the water."

Helaas ik vrees dat het spreekwoord op u van toepassing is: "Wat baat een uil een bril, als hij niet en zienen wil".

patrickve 8 augustus 2023 10:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 10215208)
Aliens kwamen onze kernwapens onderzoeken.
"Enkele voormalige Amerikaanse piloten stellen dat al sinds 1948 buitenaardse wezens naar de kernwapens van de VS en Groot-Brittannië komen kijken. Ze zouden zelfs één keer geland zijn in een Britse basis. De regeringen zouden de buitenaardse activiteit verzwijgen."

(De Morgen)

:lol:

Allez, het is dus simpel: het volstaat van ergens wat kernwapens te hebben, en ge kunt daar SYSTEMATISCH marsmannekes gaan waarnemen die komen kijken.

Herr Flick 8 augustus 2023 11:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 10215188)
Maar dat zijn niet de UFO's van het Oosten, die weet dat het wezens zijn die zich voor kernwapens interesseren he :-)

awel als gij nu in een vliegtuigske zonder transponder of vluchtplan gaat rondvliegen rond kleine brogel, dan zijt ge nen ufo en gij den alien.

patrickve 8 augustus 2023 11:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 10215277)
awel als gij nu in een vliegtuigske zonder transponder of vluchtplan gaat rondvliegen rond kleine brogel, dan zijt ge nen ufo en gij den alien.

En 10 minuten later weer een trofee in de lange lijst van Het Oosten zekers :-)

CUFI 8 augustus 2023 11:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 10215277)
awel als gij nu in een vliegtuigske zonder transponder of vluchtplan gaat rondvliegen rond kleine brogel, dan zijt ge nen ufo en gij den alien.

Ufo legt hele nucleaire installatie stil na overname:
https://m.youtube.com/watch?v=vwzBO3...xhdGlvbg%3D%3D

jogo 8 augustus 2023 12:17

Men zou toch een sensationele safari kunnen organiseren door wat kernwapens in het veld te leggen en dan aliens spotten.

Herr Flick 8 augustus 2023 12:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jogo (Bericht 10215339)
Men zou toch een sensationele safari kunnen organiseren door wat kernwapens in het veld te leggen en dan aliens spotten.

ik weet niet of nen tropenhelm gaat helpen tegen nen Alien of de straling van zo een nucleair device.

Het Oosten 8 augustus 2023 14:03

Tongen komen los...?


https://www.youtube.com/watch?v=otibKvLZ09g

Het Oosten 10 augustus 2023 09:54

Amerikaanse generaal op rust Tim Gallaudet : “we are not alone”.



https://www.youtube.com/watch?v=qljO42sCQt0



Tja…

Het Oosten 10 augustus 2023 13:07

/

Het Oosten 10 augustus 2023 19:56

The case against Bob Lazar.




In deze video wordt Bob Lazar volledig afgebroken. De argumenten tegen Lazar die door Jeremy Rys in dit programma worden aangehaald zijn niet min en laten niet veel over van wetenschapper Bob Lazar.

Maar goed, ook deze informatie mag of moet worden openbaar gemaakt worden. Of het allemaal waar is hetgeen Jeremy Rys hier poneert over Lazar , moet iedereen maar voor zichzelf uitmaken. Het zou kunnen natuurlijk.

https://www.youtube.com/watch?v=JVzyt7z7mhg

patrickve 11 augustus 2023 13:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 10215208)
Helaas ik vrees dat het spreekwoord op u van toepassing is: "Wat baat een uil een bril, als hij niet en zienen wil".

Ik zou dit suggereren:

https://www.livescience.com/63208-al...e-excuses.html

Mijn favoriet is natuurlijk:

Citaat:

and futurist Seth Shostak said that's reason enough to reframe our search for intelligent aliens. Simply put, we should be looking for machines, not little green men.

"Any [alien] society that invents radio, so we can hear them, within a few centuries, they've invented their successors," Shostak said at the Dent:Space conference in San Francisco in 2016. "And I think that's important, because the successors are machines."

A truly advanced alien society may be completely populated by super-intelligent robots, Shostak said, and that should inform our search for aliens. Instead of focusing all our resources on finding other habitable planets, perhaps we should also look to places that would be more attractive to machines — say, places with lots of energy, like the centers of galaxies.

Het Oosten 11 augustus 2023 14:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 10217058)
Ik zou dit suggereren:

https://www.livescience.com/63208-al...e-excuses.html

Mijn favoriet is natuurlijk:

Laten we wel wezen: heel het verhaal van aliens, alien crafts en re-engineering van deze tuigen zal ik pas geloven wanneer er overtuigend bewijs is. Doch ik sluit geenszins uit dat het relaas inderdaad op waarheid berust, hoe wonderbaarlijk het verhaal ook luidt.

wagner.666 11 augustus 2023 14:53

aliens komen uit het oosten en zijn kierewiet van het snuiven van uranium of plutonium..

patrickve 11 augustus 2023 16:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 10217071)
Laten we wel wezen: heel het verhaal van aliens, alien crafts en re-engineering van deze tuigen zal ik pas geloven wanneer er overtuigend bewijs is. Doch ik sluit geenszins uit dat het relaas inderdaad op waarheid berust, hoe wonderbaarlijk het verhaal ook luidt.

Kijk, mijn punt is dat zolang er geen overtuigend bewijs is, ttz, normale, veelvuldige waarnemingen door vele mensen, en elkeen die dat wil, is het DE MOEITE NIET om daarover te speculeren, omdat ge met die speculaties NIKS ZINNIGS KUNT DOEN.

Ik denk echter dat als aliens op die manier overtuigend waar te nemen zijn, het tevens met ons rap zal afgelopen zijn.

Zoals je ziet, hebben wetenschappers geen a priori probleem met aliens. Enrico Fermi is een van de grootste wetenschappers van de 20ste eeuw, en in het algemeen enorm gerespecteerd, vooral voor zijn down-to-earth visies die helemaal geen zweefkezerij inhouden. Als die man geen problemen had met het concept van aliens, dan moet je niet denken dat mindere lichten (zoals mijzelf :-) ) daar wel principiele problemen mee hebben.

Waar we wel problemen mee hebben is dat er geen serieuze herhaalbare waarnemingen zijn die overeenkomen met zinvolle theorieen en beschrijvingen.

Enkel maar verdachtmakingen, samenzweringsverhalen, geheimdoenerij en dergelijke. Niks waar iets mee kan aangevangen worden.

Het Oosten 11 augustus 2023 16:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 10217094)
Kijk, mijn punt is dat zolang er geen overtuigend bewijs is, ttz, normale, veelvuldige waarnemingen door vele mensen, en elkeen die dat wil, is het DE MOEITE NIET om daarover te speculeren, omdat ge met die speculaties NIKS ZINNIGS KUNT DOEN.

Ik denk echter dat als aliens op die manier overtuigend waar te nemen zijn, het tevens met ons rap zal afgelopen zijn.

Zoals je ziet, hebben wetenschappers geen a priori probleem met aliens. Enrico Fermi is een van de grootste wetenschappers van de 20ste eeuw, en in het algemeen enorm gerespecteerd, vooral voor zijn down-to-earth visies die helemaal geen zweefkezerij inhouden. Als die man geen problemen had met het concept van aliens, dan moet je niet denken dat mindere lichten (zoals mijzelf :-) ) daar wel principiele problemen mee hebben.

Waar we wel problemen mee hebben is dat er geen serieuze herhaalbare waarnemingen zijn die overeenkomen met zinvolle theorieen en beschrijvingen.

Enkel maar verdachtmakingen, samenzweringsverhalen, geheimdoenerij en dergelijke. Niks waar iets mee kan aangevangen worden.

Misschien keek Fermi niet goed genoeg toen hij zijn paradox opstelde. Feit blijft dat men steeds meer UFO-waarnemingen doet. Zelfs de Amerikaanse overheid erkent dit. Men kan al die waarnemingen niet blijven afdoen als ‘lensvervormingen’ en dies meer. Ook satellieten nemen ze waar.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be