Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Politie slaat arme "migranten"... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=241608)

andev 18 december 2017 11:33

Politie slaat arme "migranten"...
 
Citaat:

De politie gebruikt regelmatig geweld tegen transitmigranten in ons land. Dat blijkt uit een rapport van Dokters van de Wereld. “Toen ik viel begon de politie mij te slaan. Tijdens het schoppen en slaan hebben ze mijn been gebroken.” Comité P is een onderzoek gestart.
Dokters van de Wereld voerde sinds oktober 746 medische en psychosociale consultaties uit bij gestrande migranten in ons land. Daarnaast ziet de organisatie maandelijks ongeveer 150 mensen in de mobiele Medibus aan het Noordstation en rond het park. Uit de gesprekken met de migranten die langskomen, blijkt dat geweld en intimidatie door de politie een ernstig probleem is.
uit HLN online
Toch erg nietwaar! Die "transitmigranten", lieden die naar Engeland willen, wetende dat men ze daar ook niet moet hebben en dat er een half wonder moet gebeuren vooraleer het lukt, komen in een park samenhokken, laten overal een varkensstal achter, gedragen zich meestal/zeer dikwijls als agressief krapuul tegen politie die hen komt vragen wat ze denken dat ze daar aan het doen zijn enz.
En onze multicullovers proberen ze te pamperen en met de medewerking van onze linkse media komt het direct in het nieuws als er een na agressief gedrag een duw of een stoot krijgt! Arme politie die dagelijks met dat, grotendeels gespuis dat vrouw en kinderen heeft achtergelaten in het o zo gevaarlijke land vanwaar ze komen, moet proberen in contact te komen, uit te leggen wat mag en wat niet mag en wat er van hen verwacht wordt enz En uiteraard vertellen die "arme migranten" de waarheid en niets dan de waarheid!
Diezelfde media weet liefst van niks over hetgeen die gasten daar allemaal uitspoken, daar hoeven we niet over geïnformeerd te worden...
Sluit de grenzen, gooi het gespuis onder hen er weer uit.
Of wacht tot we er in verzuipen en het helemaal onleefbaar wordt met zo'n bende in de buurt...
Natuurlijk, zolang er lieden zijn die geld verdienen aan die toestanden en politiekers die stemvee nodig hebben om te overleven...
En ik vergat het bijna: dringend sociale woningen bijbouwen, er staan er nog een paar miljoen vertrekkensklaar.

Universalia 18 december 2017 12:13

Citaat:

“Toen ik viel begon de politie mij te slaan. Tijdens het schoppen en slaan hebben ze mijn been gebroken."
Dat klinkt mij totaal niet geloofwaardig in de 'oren'.

Die proberen gewoon ergens geld uit te slagen ja.

Er zo snel mogelijk uitzetten is de boodschap om dat soort van ongeregeldheden de kop in te drukken want die vinden van alles uit. :roll:

Het Verzet 18 december 2017 12:45

Tsjah, als je zelfs geen asiel WIL aanvragen, moet moet men dan?
Dan moet de overheid ook niks.
Als die actievoerders blijven janken, misschien moet de staat hen dan maar verplichten om die transitmigranten in huis te halen, en er verantwoordelijkheid voor te dragen.

Anna List 18 december 2017 13:30

kan er iemand aan HLN melden dat ze deze keer de term 'jongeren' zijn vergeten bezigen ipv migranten of transmigranten?

Universalia 21 december 2017 11:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8600824)
kan er iemand aan HLN melden dat ze deze keer de term 'jongeren' zijn vergeten bezigen ipv migranten of transmigranten?

Type 'hangjongeren' bedoelde u? :?

reservespeler 21 december 2017 12:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8600824)
kan er iemand aan HLN melden dat ze deze keer de term 'jongeren' zijn vergeten bezigen ipv migranten of transmigranten?

Jongeren tot 32 jaar!!!!

Vette Pois(s)on 21 december 2017 13:05

die luikse stoottroepen toch...


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be