Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Micele 27 mei 2021 20:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9688584)
De foto was vals, maar niet de waarneming. Een waarneming van een vliegende driehoek die bevestigd werd door vele getuigen. Men misbruikt een vervalste foto om gans een ufo waarneming er onderuit te halen.

En daarom: Petit-Rechain, de laatste strohalm van de debunkers hier al te gader.

Ze kunnen nog altijd vluchten naar de kapel van Grand-Rechain. lol


Het Oosten 28 mei 2021 08:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9688195)
Yep en voor die camerabeelden zijn er perfect normale verklaringen die niks met buitengewone tuigen te maken hebben.

Maar alweer blaast de hysterie van ufo-believers en media dit op tot ver buiten zijn reele proporties.

Ver buiten zijn reële proporties? U loopt achter. Wellicht omdat u selectief blind bent én blijft. U steekt de draak met het fenomeen 'ufo' of 'uap'. Ten onrechte.



"UFO stigma and ridicule need to be erased: Jeremy Corbell."

https://video.foxnews.com/v/6255077166001#sp=show-clips

parcifal 28 mei 2021 08:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9688753)
Ver buiten zijn reële proporties? U loopt achter. Wellicht omdat u selectief blind bent én blijft. U steekt de draak met het fenomeen 'ufo' of 'uap'. Ten onrechte.

"UFO stigma and ridicule need to be erased: Jeremy Corbell."

https://video.foxnews.com/v/6255077166001#sp=show-clips

Is Jeremy Corbell de nieuwe "te quoten" man nu opeens?
En Fox is nu blijkbaar het medium van de waarheid geworden?

Ik steek met niks de draak, ik wacht op het rapport van het Pentagon om te zien wat ze te zeggen hebben over de UAP meldingen die er waren.

Die meldingen waren er wel degelijk en als de US Navy moeite heeft om dergelijke waarnemingen te interpreteren dan is dat het echte probleem : interpretatie van UAP Waarnemingen.
En dat is net wat ik al jaren zeg. ;)

Het is vooral straf dat jij je conclusie al lang lijkt gemaakt te hebben en dat je de mundane verklaringen bij voorbaat verwerpt, zelfs zonder ze te bekijken denk ik.

Ik wil ook graag in sprookjes geloven, maar ik weet dat sprookjes helaas niet echt realistisch zijn.

Het Oosten 28 mei 2021 09:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9688772)
Is Jeremy Corbell de nieuwe "te quoten" man nu opeens?
En Fox is nu blijkbaar het medium van de waarheid geworden?

Ik steek met niks de draak, ik wacht op het rapport van het Pentagon om te zien wat ze te zeggen hebben over de UAP meldingen die er waren.

Die meldingen waren er wel degelijk en als de US Navy moeite heeft om dergelijke waarnemingen te interpreteren dan is dat het echte probleem : interpretatie van UAP Waarnemingen.
En dat is net wat ik al jaren zeg. ;)

Het is vooral straf dat jij je conclusie al lang lijkt gemaakt te hebben en dat je de mundane verklaringen bij voorbaat verwerpt, zelfs zonder ze te bekijken denk ik.

Ik wil ook graag in sprookjes geloven, maar ik weet dat sprookjes helaas niet echt realistisch zijn.



Ik ben de laatste om in sprookjes te geloven. Maar ik heb me jaren al goed geïnformeerd over de ufo-kwestie (die ik vroeger wegwuifde als zijnde 'fantasieën') omdat ik dit een intrigerend verschijnsel bleef vinden. En ik ben tot de conclusie gekomen dat ufo's of uap's wel degelijk bestuurde vehikels zijn die de nationale luchtruimen (en nu ook de zeeën volgens de recente uitgelekte berichten) bevolken (onveilig maken?) en waarvan niet geweten is wie ze zijn en wat ze zijn.

U echter vertikt dit aan te nemen omdat het het bestaan van zulke toestellen met zulke vliegcapaciteiten in uw ogen niet 'rationeel' te verklaren is. En dus zegt u: 'het is fictie' of 'het zijn wensdromen'. Misschien uw 'rationaliteit' eens wat herbekijken.

Toegegeven, de kans blijft nog steeds bestaan dat ik me goed vergis. Maar deze kans is klein (en wordt steeds kleiner de laatste tijd). In ieder geval, we zullen volgende maand iets meer weten. Tenminste, dat hoop ik dan maar.

Het Verzet 28 mei 2021 09:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 9688517)
Kortelings nu (we zijn nu eind mei 2021) zal in de VS het rapport van het Pentagon moeten verschijnen waarin de militaire "UFO"-waarnemingen moeten staan....

Uiterraard,na de recente filmpjes en zelfs interviews van (ex-) US NAVY-piloten (nota bene van waarnemingen van soms al een decennium en meer geleden ) is het niet meer te ontkennen dat er "iets" gaande is.

Inderdaad, 'iets'.
Maar wat het is, laat ik compleet open, aangezien er aan beide einden van het spectrum al zoveel lulkoek is verkocht.

Response to Mick West Debunking | David Fravor and Lex Fridman

Het Oosten 28 mei 2021 11:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9688772)
Is Jeremy Corbell de nieuwe "te quoten" man nu opeens?
En Fox is nu blijkbaar het medium van de waarheid geworden?

Ik steek met niks de draak, ik wacht op het rapport van het Pentagon om te zien wat ze te zeggen hebben over de UAP meldingen die er waren.

Die meldingen waren er wel degelijk en als de US Navy moeite heeft om dergelijke waarnemingen te interpreteren dan is dat het echte probleem : interpretatie van UAP Waarnemingen.
En dat is net wat ik al jaren zeg. ;)

Het is vooral straf dat jij je conclusie al lang lijkt gemaakt te hebben en dat je de mundane verklaringen bij voorbaat verwerpt, zelfs zonder ze te bekijken denk ik.

Ik wil ook graag in sprookjes geloven, maar ik weet dat sprookjes helaas niet echt realistisch zijn.


Ik verwerp helemaal niet een 'mundane' verklaring. Alleen is het uitgesloten dat hetgeen de piloten en vele anderen hebben gefilmd 'weerballonnen' zijn, of een 'zwerm wilde ganzen' , of 'lensafwijkingen', of iets van dien aard.

Neen, het zijn wel degelijk vliegende tuigen. Dat is mijn mening en ik vermoed dat dit ook zal bevestigd worden. Alleen hoop ik dat de Amerikanen ons iets meer zullen zeggen dan: 'we weten niet wat het is of wie ze zijn'.

parcifal 28 mei 2021 12:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9688933)
Ik verwerp helemaal niet een 'mundane' verklaring.

Alleen is het uitgesloten dat hetgeen de piloten en vele anderen hebben gefilmd 'weerballonnen' zijn, of een 'zwerm wilde ganzen' , of 'lensafwijkingen', of iets van dien aard.

Zin 2 is nu net wat je beweert van niet te doen in zin 1.
Het is niet uitgesloten, het is zelfs waarschijnlijk.

Het Verzet 28 mei 2021 12:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9688967)
Zin 2 is nu net wat je beweert van niet te doen in zin 1.
Het is niet uitgesloten, het is zelfs waarschijnlijk.

Daar geloof ik ondertussen ook geen fluit meer van.

parcifal 28 mei 2021 13:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 9688980)
Daar geloof ik ondertussen ook geen fluit meer van.

Denk je dat het uitgesloten is dat er "normale" verklaringen zijn voor de video's die we tot nu toe gezien hebben?

Het Oosten 28 mei 2021 14:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9689049)
Denk je dat het uitgesloten is dat er "normale" verklaringen zijn voor de video's die we tot nu toe gezien hebben?

Pas maar op dat het niet uitdraait op 'het uiteindelijk moeten gelijk geven' van de door de debunkers decennialang verguisde en belachelijk gemaakte personen zoals een Bob Lazar en/of een kolonel Philip Corso. Dat zou pas een volledige afgang zijn voor de debunkers.

Het Verzet 28 mei 2021 14:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9689049)
Denk je dat het uitgesloten is dat er "normale" verklaringen zijn voor de video's die we tot nu toe gezien hebben?

Uitgesloten niet nee.
Maar volgens de piloten komt het gedrag niet overeen met een weerballon of vogels, dus zie ik niet in waarom ik die uitleg wel zou geloven.
Cfr het filmke dat ik hierboven heb gepost.

parcifal 28 mei 2021 15:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9689058)
Pas maar op dat het niet uitdraait op 'het uiteindelijk moeten gelijk geven' van de door de debunkers decennialang verguisde en belachelijk gemaakte personen zoals een Bob Lazar en/of een kolonel Philip Corso. Dat zou pas een volledige afgang zijn voor de debunkers.

Het is geen wedstrijdje he, dat fantaseren over de afgang van wie het niet met u eens is, is eigenlijk een indicatie dat je veel te emotioneel bezig bent hiermee.

Mij kan het persoonlijk niks schelen moest gij plots gelijk krijgen, dan geef ik dat ook gewoon toe.
Denken in termen van "afgang" of "gelijkkrijgen" in deze zaak is niet erg volwassen.

Het Oosten 28 mei 2021 15:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9689116)
Het is geen wedstrijdje he, dat fantaseren over de afgang van wie het niet met u eens is, is eigenlijk een indicatie dat je veel te emotioneel bezig bent hiermee.

Mij kan het persoonlijk niks schelen moest gij plots gelijk krijgen, dan geef ik dat ook gewoon toe.
Denken in termen van "afgang" of "gelijkkrijgen" in deze zaak is niet erg volwassen.

Helemaal niet. Ik wil niet per se gelijk krijgen. Waarom wel. Zo'n houding is onzin. Ik wil de waarheid ter zake kennen. Maar de manier waarop de debunkers in het verleden en nu nog als een kip zonder kop alles weggevaagd hebben m.b.t. ufo's (mensen incluis) heeft me altijd tegen de borst gestoten. En meestal zijn het deze mensen die maar weinig ernstige boeken hebben gelezen over het onderwerp.

Zelfs indien er véél meer informatie is hieromtrent dan men wil toegeven, 'ze' zullen de dingen maar bij mondjesmaat vrijgeven. Disclosure zal geleidelijk gaan, is mijn inschatting. Een beetje zoals men het de dag van vandaag ziet gebeuren. Want vergis u niet: disclosure is nu happening. Maar, helaas, niet 'dankzij' de overheid, maar 'ondanks' de overheid.

Het Oosten 28 mei 2021 18:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 9689060)
Uitgesloten niet nee.
Maar volgens de piloten komt het gedrag niet overeen met een weerballon of vogels, dus zie ik niet in waarom ik die uitleg wel zou geloven.
Cfr het filmke dat ik hierboven heb gepost.

Dat de Amerikanen hun overheid niet meer vertrouwen in deze, is best te begrijpen. Zeventig (!), jawel 70 jaar, zijn de Amerikanen op het verkeerd been gezet. Meer dan eens heeft men militairen doen verstaan in de jaren '50, '60, '70: "vergeet het niet, uw mond opendoen over ufo's, betekent : job kwijt!" Men kon zelfs 10 jaar gevangenisstraf oplopen, zo werd de militairen wijsgemaakt.

En nu is het het Pentagon zelf dat aandringt om meldingen openbaar te maken.
"Het kan verkeren" zei Bredero.

Of zoals Bob Dylan ooit zong:
https://www.youtube.com/watch?v=90WD_ats6eE

jogo 28 mei 2021 19:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9688790)
[/color][/b]
In ieder geval, we zullen volgende maand iets meer weten. Tenminste, dat hoop ik dan maar.

Dat is zeer spijtig dat gij begint te hopen, in plaats van de zekerheid die ge uitstraalde enkele berichten eerder.

Het Oosten 28 mei 2021 19:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jogo (Bericht 9689317)
Dat is zeer spijtig dat gij begint te hopen, i

in plaats van de zekerheid die ge uitstraalde enkele berichten eerder.

We weten allemaal dat de Amerikaanse overheid (of tenminste sommige groepen in die overheid) het potje zo lang mogelijk gedekt willen houden (en ze hebben dit 70 jaar kunnen doen). En dus zullen we zien wat ze ons zullen opdissen. En het is maar te hopen voor de debunkers dat ze niet al te belachelijk worden gemaakt (voor mijn part mag dit laatste echter gerust...).

In ieder geval, zoals ik al zei, de geest is uit de fles. En sommigen zullen niet ophouden totdat alles boven water komt. En dit betekent bijvoorbeeld in concreto, dat, mochten er ergens alien voertuigen opgestald zijn, of dat er voertuigen rondzweven die niet meer op fossiele, noch op kernergie opereren en van Amerikaanse makelij zijn, dat ook dit op termijn zal 'disclosed' worden. Het is niet meer te stoppen. En terecht!

jogo 28 mei 2021 20:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9689339)
We weten allemaal dat de Amerikaanse overheid (of tenminste sommige groepen in die overheid) het potje zo lang mogelijk gedekt willen houden (en ze hebben dit 70 jaar kunnen doen). En dus zullen we zien wat ze ons zullen opdissen. En het is maar te hopen voor de debunkers dat ze niet al te belachelijk worden gemaakt (voor mijn part mag dit laatste echter gerust...).

In ieder geval, zoals ik al zei, de geest is uit de fles. En sommigen zullen niet ophouden totdat alles boven water komt. En dit betekent bijvoorbeeld in concreto, dat, mochten er ergens alien voertuigen opgestald zijn, of dat er voertuigen rondzweven die niet meer op fossiele, noch op kernergie opereren en van Amerikaanse makelij zijn, dat ook dit op termijn zal 'disclosed' worden. Het is niet meer te stoppen. En terecht!

En indien niets van dit alles, houden ze het achter.
Gij wint altijd.

Het Oosten 28 mei 2021 20:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jogo (Bericht 9689384)
En indien niets van dit alles, houden ze het achter.
Gij wint altijd.

Persoonlijk denk is dat er toch substantieel nieuws te vernemen zal zijn volgende maand. Het zou me ontgoochelen moest dit niet het geval zijn.

Het laatste nieuwsje dan , heet van de naald.
https://www.youtube.com/watch?v=kWt-f07Gm0w



P.S.
Toch maar nuchter blijven denken aan Wernher von Braun, zou ik maar zeggen. Eerst aliens zien, en dan pas geloven. Het kunnen ook de Russen zijn, of... de Amerikanen zelf.

jogo 28 mei 2021 21:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9689387)
Persoonlijk denk is dat er toch substantieel nieuws te vernemen zal zijn volgende maand. Het zou me ontgoochelen moest dit niet het geval zijn.

Het laatste nieuwsje dan , heet van de naald.
https://www.youtube.com/watch?v=kWt-f07Gm0w



P.S.
Toch maar nuchter blijven denken aan Wernher von Braun, zou ik maar zeggen. Eerst aliens zien, en dan pas geloven. Het kunnen ook de Russen zijn, of... de Amerikanen zelf.

Of nazi's Wernher kan er van meespreken.

kiko 28 mei 2021 22:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9689387)
Persoonlijk denk is dat er toch substantieel nieuws te vernemen zal zijn volgende maand. Het zou me ontgoochelen moest dit niet het geval zijn.

Het laatste nieuwsje dan , heet van de naald.
https://www.youtube.com/watch?v=kWt-f07Gm0w



P.S.
Toch maar nuchter blijven denken aan Wernher von Braun, zou ik maar zeggen. Eerst aliens zien, en dan pas geloven. Het kunnen ook de Russen zijn, of... de Amerikanen zelf.

Het valt op dat je jezelf al aan het indekken bent. Het triomfantelijke van enkele maanden geleden heeft plaats gemaakt voor een "ah ja, we zullen wel zien."

Het is een goede zet. Er gaat sowieso toch niets concreets uit de bus komen, dat kan ik je nu al vertellen.

Vervolgens zal de datum van de zgn. disclosure weer ergens verlegd worden naar een verre toekomstige datum. En zo blijven we bezig.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be