Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

tatooke 14 april 2010 17:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 4692306)
Waar heb ik gezegd dat ik weet wat het is? Jij echter stelt dat je weet wat het niet is op basis van een wazige bol. Je moet echt eens beginnen logisch leren nadenken want wat jij soms uitkraamt slaat werkelijk alles.

Mensen zoals jij slagen er echt in om van het hele onderzoek naar het ufofenomeen een lachertje te maken door duidelijk te maken dat je helemaal geen enkele beetje moeite doet om het serieus te houden. Je zou beter eens een voorbeeld nemen aan Exodus.

mooi voorbeeld om iets van u af te zetten en dan diegene waar je het oneens mee bent nog als voorbeeld geven , ik neem hem al langer serieus dan u!
u lacht met elk onderzoek !! wij zetten info en jij lacht het allemaal weg nu niet alles verdraaien hier hé,een schouder klopje geven aan iemand die je qua info niet aankan lol
u citaat:
Maar jongen toch.

Vogels, vallende sterren, bliksems, bolbliksems, poollicht, de zon. Etc etc.
.dus geen woord over U.F.O,je durft het woord zelfs niet in de mond te nemen! maar wel dit! of dat! of zus! of zo! je zegt niet wat het is dat juist...

Carnivore 14 april 2010 17:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 4691620)
Verkeerde perceptie?
Leugen om eigen incompetentie te verdoezelen?

Wie zal het zeggen?

ik denk niet dat er veel incompetente militaire piloten zijn.
incompetente flikken ja, politici zekers, dokters akkoord, maar luchtmachtpiloten? Don't think so.

atmosphere 14 april 2010 17:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tick (Bericht 4690781)
Dat er misschien een UFO (ongeidentificeerde vliegend object) was dat kan zijn.
Niet vergetend dat ze in de koude oorlog zaten, vlak langs rusland. Dat het waarschijnlijk een onervaren ploot was die ´s nachts naar een onbekende toe vloog. We hebben geen satelietbeelden, geen audio fragmenten, slechte zogezegde secret documenten. Dat er iets was, waarschijnlijk wel. Ruimtewezens? Dat is een subjectieve mening en dus geen bewijs. Wil je mij toch overtuigen zal je met echte bewijzen moeten afkomen.

Voor mij geldt hetzelfde

UFO's ? vast en zeker , maar niet per definitie in de vorm van materie .

Aliëns ? dat is niet meer als een geloof

Hoe veel mensen claimen er wel niet dat ze met god gesproken hebben ??
geesten hebben gezien enz ...

atmosphere 14 april 2010 17:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Carnivore (Bericht 4692409)
ik denk niet dat er veel incompetente militaire piloten zijn.
incompetente flikken ja, politici zekers, dokters akkoord, maar luchtmachtpiloten? Don't think so.


Vraagje , dachten de luchtmacht piloten zelf ook dat het om aliëns ging ? hebben ze dat verklaard?

tatooke 14 april 2010 18:56

wat of wie zou zoiets besturen?

Micele 14 april 2010 19:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tamam (Bericht 4692189)
Men ziet die dingen nog steeds.. maar desondanks de digtale camera en de GSM met video functie is er nog steeds geen enkele duidelijke video van een UFO op klaarlichte dag en scherp, opgenomen.

Natuurlijk zijn er die, en door wetenschappers voor echt verklaard.
In Belgie genomen zelfs (die waren wel bij donkerheid).

Maar waarom wil je een foto, als er meerdere geloofwaardige ooggetuigen zijn.
Honderden tot duizenden, zelfs gelijktijdig.

Daarbij gelijktijdig door meerdere radars primaire directe (analoge) echo´s zijn van het doel op dezelfde coördinaten als het doel door de ooggetuigen gezien zijn.

Micele 14 april 2010 19:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tamam (Bericht 4692202)
Veel ufo's zijn nogal "stationair". Ze blijven wat hangen en flitsen dan oppeens weg. Ook daarvan zijn geen duidelijke, overtuigende beelden gemaakt.

Toch wel, je moet natuurlijk willen lezen -en links openen- wat hier gepost wordt.

tatooke 14 april 2010 20:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 4692553)
Toch wel, je moet natuurlijk willen lezen -en links openen- wat hier gepost wordt.

bedankt ;-) dat moet je idd willen

tatooke 14 april 2010 21:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4692626)
bedankt ;-) dat moet je idd willen

UK NEWS 2010 - UFO Fighter Jet chase (12th April 2010).wmv

luister even naar deze uitleg van nick pope ,heeft het ook niet over aliens maar...
http://www.youtube.com/watch?v=oJooL...layer_embedded

Erwinvds 14 april 2010 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere (Bericht 4692419)
Vraagje , dachten de luchtmacht piloten zelf ook dat het om aliëns ging ? hebben ze dat verklaard?

Antwoord: Al ooit eens in een smaldeel bar geweest? Elk gevechts/transport/verkennings smaldeel (luchtmacht, licht vliegwezen nationaal en internationaal) heeft er één. Daar ja. Daar buiten, zelden. Ze hebben zwijgplicht geloof het of niet. Ik weet het. Als luchtmacht MP heb ik bijna 38 jaar doorgebracht op luchtmacht basissen. De laatste >20 daarvan internationaal en overal duiken dezelfde verhalen op.

atmosphere 14 april 2010 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4692496)
wat of wie zou zoiets besturen?


Wie zegt er dat zoiets bestuurd wordt?
en
Nogmaals , dachten de piloten zelf ook dat het om aliëns ging ? hebben ze dat verklaard?

Erwinvds 14 april 2010 21:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere (Bericht 4692889)
Wie zegt er dat zoiets bestuurd wordt?
en
Nogmaals , dachten de piloten zelf ook dat het om aliëns ging ? hebben ze dat verklaard?

Zie boven. Ja dus.

tatooke 14 april 2010 22:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Erwinvds (Bericht 4692901)
Zie boven. Ja dus.

heeft duidelijk niet gekeken ;-)

atmosphere 14 april 2010 22:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Erwinvds (Bericht 4692887)
Antwoord: Al ooit eens in een smaldeel bar geweest? Elk gevechts/transport/verkennings smaldeel (luchtmacht, licht vliegwezen nationaal en internationaal) heeft er één. Daar ja. Daar buiten, zelden. Ze hebben zwijgplicht geloof het of niet. Ik weet het. Als luchtmacht MP heb ik bijna 38 jaar doorgebracht op luchtmacht basissen. De laatste >20 daarvan internationaal en overal duiken dezelfde verhalen op.


Ik vraag juist niet naar zwijgende piloten, maar naar de genen die verklaringen afleggen , liefst op video

atmosphere 14 april 2010 22:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 4692548)
Natuurlijk zijn er die, en door wetenschappers voor echt verklaard.
In Belgie genomen zelfs (die waren wel bij donkerheid).

Maar waarom wil je een foto,

Om het object te kunnen identificeren zodat het geen UFO meer is

tatooke 14 april 2010 22:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere (Bericht 4692926)
Ik vraag juist niet naar zwijgende piloten, maar naar de genen die verklaringen afleggen , liefst op video

verhaal van een piloot op video - nog ga je het niet geloven of wel?
http://www.youtube.com/watch?v=-IeJQ...eature=related

Tamam 14 april 2010 22:19

De luchtvaart is nochtans anders allesbehalve competent ivm de "UFO chase" in 89 hier in België.. 1 van de piloten die de achtervolging deed had zijn boordradar's bestuurinstelling verkeerd ingesteld zodat enkel de tweede F16's radargegegevens gebruikt kon worden, dat was nog maar het begin. Minstens 3 van de tien merkwaardige waarneminingen op de radar kwamen niet van een derde object maar van de andere F16! Bij de resterende niet-geïdentificeerde echo's van de radar kan men speculeren van radargolven op inversielagen of op luchtmassa's..

tatooke 14 april 2010 22:21

piloot en mede passagiers ook niet goed?
http://www.youtube.com/watch?v=-IeJQ...eature=related

Tamam 14 april 2010 22:29

Tattooke, ben benieuwd... heb je soms description, dan zoek ik die video zo op op youtube. Die link wilt hier niet werken om de 1 of andere reden..

tatooke 14 april 2010 22:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tamam (Bericht 4692952)
Tattooke, ben benieuwd... heb je soms description, dan zoek ik die video zo op op youtube. Die link wilt hier niet werken om de 1 of andere reden..

is hetzelfde als bovenaan die werkt wel sorry blijkbaar iets verkeerd gedaan? ;-)

deze dus : http://www.youtube.com/watch?v=-IeJQ...eature=related
er zijn nog zulke te vinden ,maar wie kijkt ernaar?


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be