![]() |
Citaat:
Die memo is al publiek gekend sinds de jaren 70. daar sta je dan met je doofpotactie en je broek op de knieen en je minuscule klokkenspel open en bloot. Yuk. Mensen met een beetje verstand, zowat iedereen behalve jij dus, controleert op zijn minst zo'n dingen. Enkel een oen eeste klas (pas op, kerstmis is dichtbij) kakelt zonder kop en zonder hersenen. http://www.fbi.gov/news/stories/2013...uy-hottel-memo Citaat:
|
Citaat:
|
Ze droegen metaalkleurige pakjes...
Ocharme... |
Ik denk niet dat Pindar kerstmis haalt, zelfs sinterklaas niet. :)
|
Citaat:
Ik vind het eigenlijk best grappig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Binnen een aantal uren wordt alles toch gewist. Dag trol! |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
Is dat nu zo'n Alien in disguise? :-) |
Citaat:
Wat mijn " klokkenspel " betreft, jij hebt niet de eer te weten hoe dat eruit ziet.:-) IK ben namelijk geen hoer die voor de camera's met wildvreemde mensen gaat neuken/ zich laat neuken, zoals jij er ééntje bent, zoals je zelf verklaard hebt. Jij loopt zeker geen kans dat iemand je zou willen opsmullen, zoals een oen, je wekt eerder braakneigingen op bij normale mensen. En veel verstand heb je ook niet, als je het riskeert Aids en andere vettige ziektes op te lopen juist voor een handvol bankbiljetten te verdienen met in uw gat te laten zitten & zieke crackhoeren te dekken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
NOG méér nieuws over ALIENS !!:-D
http://niburu.co/index.php?option=co...2:et&Itemid=25 Citaat:
Wie durft nog ontkennen ! Wie is zo dom ?!! |
Citaat:
Bestaan er nu ook al gay Aliens?? :lol: |
Citaat:
allez dan |
Citaat:
|
Citaat:
Waarvan komt die geestelijke blokkage ? Het word tijd dat je je ontdoet van de mentale dwangbuis waarin men u opgesloten heeft ! |
Citaat:
Ik ben idd. nog niet 100% overtuigd.. post eens een pic van een bi Alien.. Ben benieuwd hoe die er zoal uitzien... :lol: :lol: |
Citaat:
Maar vraag eens aan Jacques, dewelke ze van dichtbij gezien heeft naar het schijnt... |
Citaat:
Ik vroeg niet naar hun intieme delen, een pasfoto is meer dan genoeg, viespeuk :-P |
Citaat:
|
Citaat:
|
UFO's zijn ook USO's (Unidentified submerged object). UFO's worden ook op veel plaatsen gezien uit het water te komen. Het is geweten dat aliens ook basissen hebben op de bodem van de oceaan.
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Misschien kan je je nuttig maken ? Voor de verandering... |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wel wel wel... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die zit! wahahahahhahaa! :thumbsup: :thumbsup: !!!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je wereld begint in Berchem en eindigt in Ekeren. |
Citaat:
:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be