Europa moet islam ultimatum stellen!
Wij zijn het er allemaal over eens dat het terrorisme nooit kan overwonnen worden op de manier waarop de VS haar probeert te bestrijden, met oorlog alleen... Want wat is het uiteindelijke doel van de islam? Heel de wereld op de knieen dwingen voor hun geloof, zoveel mogelijk bekeerlingen maken (die zich zullen bekeren uit zwakte, lafheid of onderdanigheid of een mix daarvan) en dus zoveel mogelijk moskeeen oprichten in alle steden...
Wat doet Europa? Voorlopig weinig of niets... Soldaten wil het niet opofferen of zo weinig mogelijk, vanuit de redenering dat dit toch maar verspilde mensenlevens zijn. Toch moet Europa ook iets gaan verzinnen denk ik om het terrorisme terug te dringen. Daarom dit voorstel: Europa moet de terroristen, en dus de islam, die zij menen te vertegenwoordigen, een ultimatum stellen. Geef de strijd op doch wanneer er opnieuw een aanslag komt op Europees grondgebied of tegen Europese doelen buiten Europa (toeristen, instellingen) zullen wij meteen alle moskeeen sluiten... Vrome moslims (voor zover die bestaan) zullen wij niet vervolgen, zolang zij hun geloof binnenskamers belijden, in hun eigen woonst. Als er gedurende vijf opeenvolgende jaren geen aanslagen meer plaatsvinden, mogen de moskeeen heropend worden, vind er nadien weer een aanslag plaats (die aantoonbaar kan worden toegeschreven aan moslimgroeperingen) dan breken wij alle moskeeen onherroepelijk af! Volgens mij zal dergelijk ultimatum veel effectiever zijn dan welke oorlog ook en zullen de moslims er gehoor aan geven omdat ze anders hun eigen ruiten zouden in gooien. |
Misschien zwaar beginnen investeren in natuurlijke energiebronnen? Dan hoeven we de islam landen niet meer lastig te vallen om hun olie.
|
Citaat:
Maw ik word op deze manier nog solidair met de moslims. Hoe kan je in godsnaam onschuldige mensen treffen in een essentiële vrijheid: de vrijheid van godsdienst, alleen omdat een groepje idioten, terroristen dus, aanslagen plegen? |
Een te dwaas voorstel om op te reageren. Helaas een courant gegeven op dit forum.
|
Met de rokende Colts in de hand...........?
|
Citaat:
|
Slaap verder naievelingen, tot de sharia beslag zal leggen op jullie leven en jullie een beslissende keuze zullen moeten maken: u bekeren (en door het leven gaan als een tweederangsburger want enkel etnisch zuivere moslims zijn superieur) of vermoord worden. Lukt het hen niet gewapenderhand dan wel via de sluipweg der politiek... Het bewijs wordt vandaag de dag geleverd in Nigeria: een christelijke partij won daar de verkiezingen, de moslim-partij spreekt van "vervalste" verkiezingen en begint kerken in brand te steken en christenen af te slachten... Dat staat ons te wachten naarmate meer en meer allochtonen zich verkiesbaar zullen stellen. Let op: tegenwoordig moeten er evenveel vrouwen als mannen op een kieslijst staan, binnen enkele jaren zullen ze beslissen dat pakweg 1/4 van de verkiesbaren van allochtone oorsprong moeten zijn.
Jullie zijn ziende blind! |
Citaat:
|
Citaat:
@Texas Ranger: bepaalde lokale verkiezingen vormden alleen maar een aanleiding, want bij ELKE verkiezing gaan ze elkaar te lijf. Ja, de Sharia is ingevoerd in bepaalde gebieden van Nigeria, gelukkig komen de meeste excessen wel naar buiten. De Moslim cultuur hoort niet thuis in de westerse samenleving, met als wormvormig aanhangsel de bedreiging van de Sharia en lokale politici zeggen "hier wel iets voor te voelen, "gekke Ella" is inmiddels afgeserveerd. En er zullen nog wel een paar volgen. Maar vergeet een ding niet: het zijn de veelal lokale en militante activisten/politici die toegeven aan de druk van de moslims. De mensen waar jij ondermeer op stemt. En een ieder op dit forum. Pas op het moment dat de politicus doet wat het volk wil, heb je de strijd gewonnen. Maar dat is precies het probleem met de politicus: zodra verkozen gaat hij zijn eigen gang. |
Citaat:
|
Citaat:
:cheer: Brandende steden! :cheer: Ja, dat zouden de gevolgen zijn van zo'n beleid, evenals een nooit geziene radicalisering van de islamitische gemeenschap. :? Sta me toe daar mijn bedenkingen bij te hebben... Citaat:
Citaat:
:cheer: Wereldoorlog III! :cheer: Denk toch eens vijf seconden na... :roll: |
Ik vraag mij af of sommige van jullie naievelingen in een ivoren toren wonen? Ik kom beroepshalve regelmatig in contact met moslims, jongens, jongens, de haat (en het rascisme) druipt er gewoon af... Een tijdje geleden zei ik vlakaf tegen een zo'n kereltje (die als hobby allerlei gevechtssporten traint, daar zijn ze goed in natuurlijk, als ze maar agressie kunnen ventileren): Ik stem altijd extreem-rechts. (ik zei dit op vlakke toon, zonder uitdagend te kijken of te klinken). Weet u wat hij er meteen uitflapte? "Meneer, mensen als u moeten ze direkt afmaken... U bent als een virus..." Ik zei: "doet u maar. waar wacht u op?" Waarop hij antwoordde: "Binnenkort..." Hij meende dat heel erg en ik geloofde hem oprecht en toch laat ik mij niet intimideren door dat gespuis en weiger ik mijn volk, continent, mentaliteit, geloof, folklore en gebruiken op te geven voor hun intimidatie... Ik ga elke dag te voet op straat en ga hen niet uit de weg, de eerste allochtoon die mij op het voetpad opzettelijk de weg verspert duw ik omver. De naievelingen die dat volkje en hun geloof verdedigen komen er of nooit mee in contact of gaan uit zogezegde beleefdheid en welgemanierdheid elke confrontatie (ruzie, handgemeen) uit de weg terwijl ze sterven van de angst. Kom wat meer buiten en probeer eens een woordenwisseling te hebben met 1 zo'n allochtoon, binnen de kortste keren ben je omringd door tien van hun broers en twintig van hun neven. Heb ik zelf meegemaakt op mijn werk: ik zette als verantwoordelijke eens een ondergeschikte op zijn plaats met een terechte opmaerking na wangedrag en binnen de kortste keren stonden er drie man op mijn werkplek om amok te maken... de politie is mij komen ontzetten... Voor mij is de maat vol!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In dat geval hebt u gelijk ! |
Citaat:
O, barbaren, denkt wat ge doet... :| |
Citaat:
Ik zou maar beter die plan onder het zand van de duinen laten begraven ! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be