Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Godsdienst en levensovertuiging (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=111)
-   -   Is het corona-vaccin het teken van het beest? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=256297)

CUFI 20 februari 2021 09:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus (Bericht 9608957)
Genesis 1:29 En God zeide: Ziet, Ik heb ulieden al het zaadzaaiende kruid gegeven, dat op de ganse aarde is, en alle geboomte, in hetwelk zaadzaaiende boomvrucht is; het zij u tot spijze!

Dus het is een complot van God...:lol:

Ja en neen. Hij staat het toe maar waarschuwde ons voor de afloop.
Deze wereld zal ons vernederen, willen doden, beliegen en meeslepen in haar ondergang.
Het is de wil van God dat we vrij kunnen kiezen; de wereld gelijk worden of net niet. En met wereld bedoel ik niet het dierenrijk maar deze artificiële constructie van de mens.

Er is een beeld dat telkens opnieuw nagestreefd wordt. Nu opnieuw, bijna 100 jaar na de vorige die dat probeerde. De geest van de anti christ is opnieuw aan een nieuwe wereldorde bezig en zij passen dezelfde technieken toe in een nieuw jasje.

Volgens mij is het vaccin wel degelijk de build up naar ID2020 wat ieder mens een kenteken zal geven, wat digitaal te tracen is.

harriechristus 21 februari 2021 12:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9609498)
Ja en neen. Hij staat het toe maar waarschuwde ons voor de afloop.
Deze wereld zal ons vernederen, willen doden, beliegen en meeslepen in haar ondergang.
Het is de wil van God dat we vrij kunnen kiezen; de wereld gelijk worden of net niet. En met wereld bedoel ik niet het dierenrijk maar deze artificiële constructie van de mens.

Jij bent zelf ook gelijk aan deze wereld.
Maar de ondergang van deze wereld zal leiden tot de wedergeboorte in mijn atoomtheorie.
Zoals ook Jezus moest sterven is nu deze wereld aan de beurt, tezamen met al die zogenaamde christenen, die ook mee doen met deze wereld en menen beter te zijn, maar alleen maar zeer conservatief.
Citaat:

Er is een beeld dat telkens opnieuw nagestreefd wordt. Nu opnieuw, bijna 100 jaar na de vorige die dat probeerde. De geest van de anti christ is opnieuw aan een nieuwe wereldorde bezig en zij passen dezelfde technieken toe in een nieuw jasje.
De ware en enige anti-christ ben ik, die helemaal niet in die oude gek gelooft en dat zeer goed kan bewijzen door de oude Bijbel zelf en nog meer door mijn nieuwe Bijbel.
Maar de christenen zien overal spoken die ze zelf zijn.
Citaat:

Volgens mij is het vaccin wel degelijk de build up naar ID2020 wat ieder mens een kenteken zal geven, wat digitaal te tracen is.
Volgens mij is dit dikke onzin.
Maar wel kan door die corona ellende een economische catastrofe ontstaan tot een wereldramp.
Maar zo niet dan zal de milieu ellende daar wel voor zorgen.

CUFI 21 februari 2021 22:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus (Bericht 9610190)
Jij bent zelf ook gelijk aan deze wereld.
Maar de ondergang van deze wereld zal leiden tot de wedergeboorte in mijn atoomtheorie.
Zoals ook Jezus moest sterven is nu deze wereld aan de beurt, tezamen met al die zogenaamde christenen, die ook mee doen met deze wereld en menen beter te zijn, maar alleen maar zeer conservatief.
De ware en enige anti-christ ben ik, die helemaal niet in die oude gek gelooft en dat zeer goed kan bewijzen door de oude Bijbel zelf en nog meer door mijn nieuwe Bijbel.
Maar de christenen zien overal spoken die ze zelf zijn.
Volgens mij is dit dikke onzin.
Maar wel kan door die corona ellende een economische catastrofe ontstaan tot een wereldramp.
Maar zo niet dan zal de milieu ellende daar wel voor zorgen.

ID2020 is geen onzin. Men heeft wellicht corona geënsceneerd dat proces te bespoedigen. Ze zijn van hun vader de duivel en geen waarheid is in hen. Ze vertellen alleen maar halve waarheden om hele leugens te verkopen, die coronafascisten.

God is niet conservatief maar absoluut. Hij heeft gesproken en ons het patroon van de anti christ weerlegd.

2 Tessalonicenzen 2:8-12
En alsdan zal de ongerechtige geopenbaard worden, denwelken de Heere verdoen zal door den Geest Zijns monds, en te niet maken door de verschijning Zijner toekomst;
Hem, zeg ik, wiens toekomst is naar de werking des satans, in alle kracht, en tekenen, en wonderen der leugen;
En in alle verleiding der onrechtvaardigheid in degenen, die verloren gaan; daarvoor dat zij de liefde der waarheid niet aangenomen hebben, om zalig te worden.
En daarom zal God hun zenden een kracht der dwaling, dat zij de leugen zouden geloven;
Opdat zij allen veroordeeld worden, die de waarheid niet geloofd hebben, maar een welbehagen hebben gehad in de ongerechtigheid.

harriechristus 22 februari 2021 10:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9610640)
God is niet conservatief maar absoluut. Hij heeft gesproken en ons het patroon van de anti christ weerlegd.

Het begrip absoluut komt helemaal niet voor in de oude Bijbel en heb je zelf verzonnen.

Maar de waarheid is niet alleen het absolute, maar de eenheid van het absolute en het relatieve, dat wil zeggen dat het absolute ook zelf alle relativiteit omvat en de absoluutheid van de oude Bijbel zichzelf ontwikkelt tot de nieuwe Bijbel, tot de ware goden die de microwezentjes zijn.

Wie gelooft er nog dat God de wereld in 6 dagen heeft geschapen?
Waar is hier de absoluutheid gebleven?

Noch weet jouw God te vertellen waar de duivel vandaan is gekomen.
Ook hierin is hij in gebreke.
Maar dat hij zelf de duivel is, dat vertelt hij in Jesaja:

Ik formeer het licht, en schep de duisternis; Ik maak den vrede en schep het kwaad, Ik, de HEERE, doe al deze dingen.

Nu. zelfs dat is niet absoluut waar, want goed en kwaad zijn ook in de mens en in alle dingen, en niet alleen in God.

CUFI 22 februari 2021 10:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus (Bericht 9610822)
Het begrip absoluut komt helemaal niet voor in de oude Bijbel en heb je zelf verzonnen.

Maar de waarheid is niet alleen het absolute, maar de eenheid van het absolute en het relatieve, dat wil zeggen dat het absolute ook zelf alle relativiteit omvat en de absoluutheid van de oude Bijbel zichzelf ontwikkelt tot de nieuwe Bijbel, tot de ware goden die de microwezentjes zijn.

Wie gelooft er nog dat God de wereld in 6 dagen heeft geschapen?
Waar is hier de absoluutheid gebleven?

Noch weet jouw God te vertellen waar de duivel vandaan is gekomen.
Ook hierin is hij in gebreke.
Maar dat hij zelf de duivel is, dat vertelt hij in Jesaja:

Ik formeer het licht, en schep de duisternis; Ik maak den vrede en schep het kwaad, Ik, de HEERE, doe al deze dingen.

Nu. zelfs dat is niet absoluut waar, want goed en kwaad zijn ook in de mens en in alle dingen, en niet alleen in God.

Ik verzin dat niet maar is de christelijke doctrine. Ik gaf daarbij zelfs een zeer relevante bijbelcitaat.

Jezus versloeg de duivel aan het kruis en leverde de Openbaringen over aan apostel Johannes. De anti christ komt meermaals aan bod in het nieuwe testament. Er is een grote misleiding voor zijn komst. De gevallen engelen en de duivel zullen een mens in vlees sturen die als een christus zal regeren en vrede beloofd. Het is echter de man van zonde, de anti christ. Zijn geest is zeer zichtbaar in deze tijden wie door het oog van geloof (volgens de doctrine) speurt.

De Heer heeft het slechte geformeerd om de satan en zijn minions naartoe te verbannen he. Het is niet omdat God een hel geschapen heeft dat jij daarvoor moet kiezen he. Het is door de duisternis te weerstaan wij terug tot het licht komen.

Aton 22 februari 2021 10:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9610832)
Ik verzin dat niet maar is de christelijke doctrine. Ik gaf daarbij zelfs een zeer relevante bijbelcitaat.

Jezus versloeg de duivel aan het kruis en leverde de Openbaringen over aan apostel Johannes. De anti christ komt meermaals aan bod in het nieuwe testament. Er is een grote misleiding voor zijn komst. De gevallen engelen en de duivel zullen een mens in vlees sturen die als een christus zal regeren en vrede beloofd. Het is echter de man van zonde, de anti christ. Zijn geest is zeer zichtbaar in deze tijden wie door het oog van geloof (volgens de doctrine) speurt.

De Heer heeft het slechte geformeerd om de satan en zijn minions naartoe te verbannen he. Het is niet omdat God een hel geschapen heeft dat jij daarvoor moet kiezen he. Het is door de duisternis te weerstaan wij terug tot het licht komen.

:lol::lol: :lol: Hoe verzin je dit toch allemaal ?

harriechristus 22 februari 2021 11:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9610832)
Ik verzin dat niet maar is de christelijke doctrine. Ik gaf daarbij zelfs een zeer relevante bijbelcitaat.

Het is dus een christelijk verzinsel.
Citaat:

Jezus versloeg de duivel aan het kruis en leverde de Openbaringen over aan apostel Johannes.
Had Jezus de duivel aan het kruis verslagen dan zouden we nu allemaal heiligen zijn.
Citaat:

De anti christ komt meermaals aan bod in het nieuwe testament. Er is een grote misleiding voor zijn komst.
Hoe kan God dan absoluut zijn als de anti-christ bestaat?
Citaat:

De gevallen engelen en de duivel zullen een mens in vlees sturen die als een christus zal regeren en vrede beloofd. Het is echter de man van zonde, de anti christ. Zijn geest is zeer zichtbaar in deze tijden wie door het oog van geloof (volgens de doctrine) speurt.
Lees Jesaja nogmaals, waaruit toch wel blijkt hoe tegenstrijdig de Bijbel is.

Jesaja 45:7
Ik formeer het licht, en schep de duisternis; Ik maak den vrede en schep het kwaad, Ik, de HEERE, doe al deze dingen.

Nu, ik ben de anti-christ omdat Jezus zelf de duivel is, nog erger dan zijn vader.

Maar ik vertel de waarheid in plaats van allerlei dikke leugens.
Citaat:

De Heer heeft het slechte geformeerd om de satan en zijn minions naartoe te verbannen he.
Dus de Heer is zelf schuldig aan het slechte en daarmee ook aan Satan.
Bovendien is dat jouw fantasie en staat nergens in de Bijbel.
Citaat:

Het is niet omdat God een hel geschapen heeft dat jij daarvoor moet kiezen he. Het is door de duisternis te weerstaan wij terug tot het licht komen.
Duisternis en licht behoren bij elkaar om beelden te kunnen vormen.
De synthese zijn de kleuren.
Was er alleen maar licht dan zou je helemaal niks kunnen zien.
Alles was alleen wit en even zo slecht als dat alles zwart zou wezen.

De Bijbel kent geen filosofische logica om de werkelijkheid te begrijpen.
Dat is ontstaan bij de Grieken en verder bij Hegel en mijn atoomtheorie.

CUFI 22 februari 2021 11:27

Maar jongen lees eens over de 2e dood. Ik verzin dat niet maar leerde dat zo door de Bijbel met eigen ogen te aanschouwen en op te volgen via de gemeenschap.
De duivel heeft een agenda en handhaaft dit via een handjevol mensen die een collectief massavormen en zo tot werelddominantie willen komen. Van Nimrod tot de VN. Steeds een ander beeld dan wat ons gegeven is door God om de dood en verderf over de gehele aarde te brengen.

harriechristus 22 februari 2021 12:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9610862)
Maar jongen lees eens over de 2e dood.

Het betekent dat je ook in de hemel kunt sterven, anders zou het daar maar eindeloos saai zijn.
Citaat:

Ik verzin dat niet maar leerde dat zo door de Bijbel met eigen ogen te aanschouwen en op te volgen via de gemeenschap.
De gehele openbaring is duidelijk fantasie.
Niemand die dat nog letterlijk gaat nemen.
Citaat:

De duivel heeft een agenda en handhaaft dit via een handjevol mensen die een collectief massavormen en zo tot werelddominantie willen komen. Van Nimrod tot de VN. Steeds een ander beeld dan wat ons gegeven is door God om de dood en verderf over de gehele aarde te brengen.
Dus jouw God is zelf de duivel de wereld niet te willen helpen, maar te verderven.

Maar ik ben er om de mensen tot kennis van de waarheid te brengen.

CUFI 23 februari 2021 09:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus (Bericht 9610900)
Het betekent dat je ook in de hemel kunt sterven, anders zou het daar maar eindeloos saai zijn.
De gehele openbaring is duidelijk fantasie.
Niemand die dat nog letterlijk gaat nemen.
Dus jouw God is zelf de duivel de wereld niet te willen helpen, maar te verderven.

Maar ik ben er om de mensen tot kennis van de waarheid te brengen.

Uw theologische ongeletterdheid begint me nu wel te dagen. Niet dat ik expert ben, maar de 2e dood is wel dogma he.
Als de Openbaringen fantasie zijn, waarom komt het dan uit? De Woorden dienen wel in een tijdsgeest geplaatst te worden. Kunstmatige intelligentie en draadloze communicatie was toen nog niet bekend. Ook Mohammed deed rake voorspellingen over de eindtijd. De triniteit van Abrahamitische religies is weinig mensen gegeven en is niet te vatten vanuit een werelds perspectief.

God is de duivel niet. De mens en de duivel mogen de gevolgen van hun daden oogsten. Deze wereld zal ons doden, vernederen en meesleuren in haar ondergang. Daarom kiest ge best iets absoluut in plaats van telkens mee te lopen in de riedel van de rattenvanger. 1 Wet 1 God 1 Weg.
Je zit met je microwezens nog logischer in elkaar dan deze goddeloze wereld.

harriechristus 23 februari 2021 11:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9611458)
Uw theologische ongeletterdheid begint me nu wel te dagen. Niet dat ik expert ben, maar de 2e dood is wel dogma he.

dogma's behoeven nog niet waar te zijn en het sterven zal eindeloos vele malen gebeuren, want zonder sterven kan er geen nieuwe geboorte zijn.
Citaat:

Als de Openbaringen fantasie zijn, waarom komt het dan uit?
Ik heb de Hoer van Babylon nog niet gezien, of het moet de vrouw van God zelf wezen.
Maar het komt inderdaad wel uit omdat ik een nieuwe Bijbel heb geschreven, maar toch heel anders dan in de Bijbel staat beschreven.
En het laatste oordeel is bovendien van de Perzen gepikt.
Ahura Mazda had aan Zarathustra verteld dat aan het einde der tijden een maagd zwanger zou worden.
Dit idee is door de joden tijdens de Babylonische ballingschap overgenomen.
Citaat:

De Woorden dienen wel in een tijdsgeest geplaatst te worden. Kunstmatige intelligentie en draadloze communicatie was toen nog niet bekend.
Ook geen atomen en ruimteschepen.
Bovendien dacht men dat het spoedig zou gebeuren, maar nu is het al 2000 jaar later.
Citaat:

Ook Mohammed deed rake voorspellingen over de eindtijd. De triniteit van Abrahamitische religies is weinig mensen gegeven en is niet te vatten vanuit een werelds perspectief.
Ook de Germanen kenden een eindtijd.
En de triniteit is ook in de Indiase religie te vinden.
Maar het ware begrip van de drie-eenheid is alleen in de filosofie te vinden, met name in Hegel en in mijn atoomtheorie.
Het is de eenheid der tegendelen: van God naar mens naar de oneindige veelheid van microgoden, die ook allemaal eens mens waren als wij.
Citaat:


God is de duivel niet.
Zeker wel, Hij heeft hem zelf geschapen.
Anders zou Hij niet almachtig zijn en zouden er 2 goden zijn in plaats van één.
Dat probleem van de dualiteit is van de Perzen over genomen tijdens de Babylonische ballingschap.
De ware oergod boven goed en kwaad verheven was Ahura Mazda.
Later in 2 goden van goed en kwaad gespleten.
De Heilige Geest is de terugkeer tot de eenheid in mijn atoomtheorie.
Het kwaad is de eeuwige dienaar van het goede tot de heiligheid.

Citaat:

De mens en de duivel mogen de gevolgen van hun daden oogsten.
Zo is het ...maar de mens is wezenlijk goed, en zelfs de duivel kan zich bekeren....en de goede God wel eens een duivel kan blijken te zijn.
Citaat:

Deze wereld zal ons doden, vernederen en meesleuren in haar ondergang.
De nieuwe wereld is mijn atoomtheorie.



Citaat:



Daarom kiest ge best iets absoluut in plaats van telkens mee te lopen in de riedel van de rattenvanger. 1 Wet 1 God 1 Weg.
Het absolute is zelf relatief in zijn ontwikkelingsproces tot een nieuwe openbaring in mijn nieuwe Bijbel.
Citaat:

Je zit met je microwezens nog logischer in elkaar dan deze goddeloze wereld.
Deze goddeloze wereld is zeker niet logisch, met name het heelal van de wetenschap niet.
En jouw Bijbel is ook zeker niet logisch, maar een hoop onlogische onzin bij elkaar, zonder ook maar iets logisch te verklaren.

Maar de Heilige Geest is de logica, niet zomaar iets te beweren, maar deze ook logisch te verklaren.

CUFI 25 februari 2021 08:23

De antichrist is verbonden met de slang, de vloek en het merkteken.

https://m.youtube.com/watch?v=RXy_Ez6qdgY

Dienst van 30min die veel licht op Openbaringen 13 werpt. It is today.

harriechristus 25 februari 2021 09:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9613048)
De antichrist is verbonden met de slang,

De slang is symbolisch voor de penis van de man en de vagina van de vrouw, beide omwille van de lust en de liefde en de geboorte van de kinderen.
De slang is heilig in deze.
Mozes heeft het nog geweten.
Citaat:

de vloek
De vloek is godverdomme, God verdoem mij.
Zo af en toe als het slecht gaat met de mens, kan daar al de goede redenen voor zijn.
Het lucht op zichzelf te vervloeken.
En God, die meent dat de mens een zondaar is, zal daar zeker blij mee zijn.
Citaat:

en het merkteken.
Het merkteken is zelf door God aan Kain gegeven.
Hij heeft het allemaal zelf voorzien dat Kain op aarde en Abel in de hemel moest leven.
Kain heeft alleen Gods Wil volbracht, zoals later Judas met Jezus.
De waarheid in deze is de eenheid van hemel en aarde en de wereld eveneens, alle drie.
En daaraan vooraf gaat dan nog de Logica om alles goed te verklaren.
Maar als hoogste, die alles verbindt is de Heilige Geest van de microwezentjes.

Lees daarom de nieuwe Bijbel.

CUFI 26 februari 2021 05:51

Charles Lawson zegt in die dienst dat het vaccin niet het merkteken is. Ik mailde mijn ongenoegen.
De slang is de big pharma. Geneeskunde wordt gesymboliseerd met een slang.
Hij denkt dat het vaccin geen kenteken is omdat ze het in je bovenarm plaatsen en niet je hand of voorhoofd. Dit vaccin kan stoffen met zich meedragen dat via speciale camera’s te zien is op je hand of voorhoofd.
Ze hebben teveel gelogen vandaag nog geloofwaardig te zijn. In een normale wereld werd China gesanctioneerd, hier plooien ze de rug en trekken ze hun gat open om zich zonder condoom door de wereld te laten pakken.

Aton 26 februari 2021 07:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9613930)
De slang is de big pharma. Geneeskunde wordt gesymboliseerd met een slang.

Hoe kun jij toch zo onwetend zijn... De slang is het symbool van kennis en wetenschappen en heeft niks te maken met de duivel ( wat ook maar een belichaming is van het kwade ). Je moet Genesis er maar eens op naslaan, maar dan wel zonder gekleurde bril als je indoctrinatie goeroe het toelaat ten minste.

CUFI 26 februari 2021 08:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aton (Bericht 9613969)
Hoe kun jij toch zo onwetend zijn... De slang is het symbool van kennis en wetenschappen en heeft niks te maken met de duivel ( wat ook maar een belichaming is van het kwade ). Je moet Genesis er maar eens op naslaan, maar dan wel zonder gekleurde bril als je indoctrinatie goeroe het toelaat ten minste.

Oh toch wel. De slang is ook op het hoofd van faraos te zien. God gebruikt daar met de staf van Aaron ook een slang om de magiërs van de farao te kijken te zetten.
De slang is volgens deze wereld dan wel symbool voor kennis en wetenschap, het is ook een indicatie van zonde/gif/dood. En hoewel meeste kerken het faliekant oneens met me zijn; deze wereldse mensen streven de geest van de anti christ na. De slang in de wetenschap kan voor politiek beleid toegepast,worden. Zie bv het sociaal Darwinisme en Hitler.

Ik ben inderdaad geïndoctrineerd op vrijwillige basis. Daarvoor was ik gemassavormd door mensen die me brainwashte deze wereld gelijk te worden. Kennis en wetenschap is goed, maar kan ook veel ellende teweeg brengen.

harriechristus 26 februari 2021 10:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9613930)
Charles Lawson zegt in die dienst dat het vaccin niet het merkteken is. Ik mailde mijn ongenoegen.
De slang is de big pharma. Geneeskunde wordt gesymboliseerd met een slang.
Hij denkt dat het vaccin geen kenteken is omdat ze het in je bovenarm plaatsen en niet je hand of voorhoofd. Dit vaccin kan stoffen met zich meedragen dat via speciale camera’s te zien is op je hand of voorhoofd.

Dat is een mogelijkheid omwille van medische redenen, niet om daarmede de mensheid te dicteren via een chip.

harriechristus 26 februari 2021 10:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9613983)
Oh toch wel. De slang is ook op het hoofd van faraos te zien. God gebruikt daar met de staf van Aaron ook een slang om de magiërs van de farao te kijken te zetten.
De slang is volgens deze wereld dan wel symbool voor kennis en wetenschap, het is ook een indicatie van zonde/gif/dood. En hoewel meeste kerken het faliekant oneens met me zijn; deze wereldse mensen streven de geest van de anti christ na. De slang in de wetenschap kan voor politiek beleid toegepast,worden. Zie bv het sociaal Darwinisme en Hitler.

De slang is een vrij onschuldig dier in vergelijking met het kwaad der mensen en nog meer in vergelijking met God, die ook zelf de duivel is, hem zelf heeft geschapen.

Satan als uitvoerder van Gods raadsbesluiten

Satans macht is geen almacht. Wij moeten niet vergeten, dat Satan in zijn macht te allen tijde onderworpen blijft aan Gods almacht. Zonder Gods toelating is Satan niet in staat om ook maar iets te doen.

https://www.holyhome.nl/bijbelstudie-321.html

Citaat:

Ik ben inderdaad geïndoctrineerd op vrijwillige basis. Daarvoor was ik gemassavormd door mensen die me brainwashte deze wereld gelijk te worden. Kennis en wetenschap is goed, maar kan ook veel ellende teweeg brengen.
Goed en kwaad gaan tezamen, waar veel licht is, is ook veel schaduw en duisternis.
Maar uit de duisternis wordt het nieuwe licht geboren, dat mijn nieuwe bijbel is.

CUFI 27 februari 2021 06:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus (Bericht 9614053)
Dat is een mogelijkheid omwille van medische redenen, niet om daarmede de mensheid te dicteren via een chip.

Men dicteert nu al via slangenkennis zonder chip.
Vandaag heet het propaganda. Iets wat voldoende herhaald wordt is na verloop van tijd feit en waarheid voor de massa die het oppikte. Zeker wanneer dit aangeboren is.

Ze jagen nu al met beleid de mens massaal naar zelfmoord, we doen er wijs aan die psycho’s hun vaccin te weigeren.
Het is als Hitler die u een douche aanbiedt. Never again.

CUFI 27 februari 2021 06:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus (Bericht 9614057)
De slang is een vrij onschuldig dier in vergelijking met het kwaad der mensen en nog meer in vergelijking met God, die ook zelf de duivel is, hem zelf heeft geschapen.

Satan als uitvoerder van Gods raadsbesluiten

Satans macht is geen almacht. Wij moeten niet vergeten, dat Satan in zijn macht te allen tijde onderworpen blijft aan Gods almacht. Zonder Gods toelating is Satan niet in staat om ook maar iets te doen.

https://www.holyhome.nl/bijbelstudie-321.html

Goed en kwaad gaan tezamen, waar veel licht is, is ook veel schaduw en duisternis.
Maar uit de duisternis wordt het nieuwe licht geboren, dat mijn nieuwe bijbel is.

Ja, maar een samenleving die haar christelijke normen en waarden loslaat is gedoemd iets te worden waar de duivel alleen maar meer terrein wint.

Een mens die weigert God te erkennen en zich vasthoudt aan de wereld zal zo nooit verlost,worden. Altijd prooi voor de duivel. Pas herboren in Hem kunnen wij de duivel weerstaan en krijgen wij autoriteit. Telkens de duivel ons aan ons verleden herinnert, herinneren wij hem aan zijn toekomst.
Er is zero compromis, deze overheid is niet aangesteld door Hem maar door de geest van de anti christ. Ze gebruiken slangenkennis de mens te vergiftigen met haar gedachtengoed en misleidt ons de leugen te geloven.
Solus Christus.

Aton 27 februari 2021 08:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9613983)
Oh toch wel. De slang is ook op het hoofd van faraos te zien. God gebruikt daar met de staf van Aaron ook een slang om de magiërs van de farao te kijken te zetten.
De slang is volgens deze wereld dan wel symbool voor kennis en wetenschap, het is ook een indicatie van zonde/gif/dood. En hoewel meeste kerken het faliekant oneens met me zijn; deze wereldse mensen streven de geest van de anti christ na. De slang in de wetenschap kan voor politiek beleid toegepast,worden. Zie bv het sociaal Darwinisme en Hitler.

Ik ben inderdaad geïndoctrineerd op vrijwillige basis. Daarvoor was ik gemassavormd door mensen die me brainwashte deze wereld gelijk te worden. Kennis en wetenschap is goed, maar kan ook veel ellende teweeg brengen.

Ik heb met je te doen hoor.

Aton 27 februari 2021 08:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9614665)
Ja, maar een samenleving die haar christelijke normen en waarden loslaat is gedoemd iets te worden waar de duivel alleen maar meer terrein wint.

Een mens die weigert God te erkennen en zich vasthoudt aan de wereld zal zo nooit verlost,worden. Altijd prooi voor de duivel. Pas herboren in Hem kunnen wij de duivel weerstaan en krijgen wij autoriteit. Telkens de duivel ons aan ons verleden herinnert, herinneren wij hem aan zijn toekomst.
Er is zero compromis, deze overheid is niet aangesteld door Hem maar door de geest van de anti christ. Ze gebruiken slangenkennis de mens te vergiftigen met haar gedachtengoed en misleidt ons de leugen te geloven.
Solus Christus.

Begin dan maar al met je PC de deur uit te gooien.

Travis Bickle 27 februari 2021 09:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aton (Bericht 9614718)
Ik heb met je te doen hoor.

Ik niet.

harriechristus 27 februari 2021 10:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9614664)
Men dicteert nu al via slangenkennis zonder chip.

Als je daarmede de kapitalistische reclame bedoelt, dan ben ik het met je eens.
Citaat:

Vandaag heet het propaganda. Iets wat voldoende herhaald wordt is na verloop van tijd feit en waarheid voor de massa die het oppikte. Zeker wanneer dit aangeboren is.
Er zijn vele mensen die er niet meer in geloven, zoals ik zelf.
Maar die oude Bijbel die ook zeker een hoop onzin is, ook deze is door mij vervangen voor iets dat oneindig veel beter is.
Citaat:


Ze jagen nu al met beleid de mens massaal naar zelfmoord, we doen er wijs aan die psycho’s hun vaccin te weigeren.
daarmede is het probleem zeker niet opgelost, in tegendeel.
Het zal alleen maar erger worden.
Citaat:

Het is als Hitler die u een douche aanbiedt. Never again.
Hilter heeft alleen tot een goed einde gebracht waar de christenen zo'n 1900 jaar lang mee bezig zijn geweest: de joden te haten en te vervolgen.
Met het goede resultaat dat het kruis gewroken is tot de wedergeboorte van Gods Rijk (het ideaal van de joden).....in de microkosmos.

harriechristus 27 februari 2021 10:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9614665)
Ja, maar een samenleving die haar christelijke normen en waarden loslaat is gedoemd iets te worden waar de duivel alleen maar meer terrein wint.

Het christendom is zelf van de duivel bezeten de wereld te haten en door dat los te laten en tot het humanisme over te gaan, het liberalisme en het socialisme en de vrouwenemancipatie is wat betreft de ethiek een veel betere wereld ontstaan.
Citaat:

Een mens die weigert God te erkennen en zich vasthoudt aan de wereld zal zo nooit verlost,worden.
Die God van de oude Bijbel heeft nooit bestaan, en de westerse mensheid heeft er lang in geloofd, maar is er zeker niet heilig door geworden.
Citaat:

Altijd prooi voor de duivel. Pas herboren in Hem kunnen wij de duivel weerstaan en krijgen wij autoriteit.
Die duivel is door jouw God zelf geschapen en alleen Hij kan dat weer ongedaan maken.
Door eerlijk te vertellen hoe hij dat heeft gedaan en waarom.
Citaat:

Telkens de duivel ons aan ons verleden herinnert, herinneren wij hem aan zijn toekomst.
De duivel was zijn eigen zoon en dat ben ik, de waarheid uit de duisternis tot een nieuw en waarlijk eeuwig licht dat in de microkosmos bestaat.
Citaat:

Er is zero compromis, deze overheid is niet aangesteld door Hem maar door de geest van de anti christ. Ze gebruiken slangenkennis de mens te vergiftigen met haar gedachtengoed en misleidt ons de leugen te geloven.
Solus Christus.
Ook de christenen zijn blind mijn nieuwe bijbel niet te willen lezen.

CUFI 28 februari 2021 06:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle (Bericht 9614759)
Ik niet.

Als gij mij gewoon negeert en niet verder opzoekt gaan we een mooie tijd beleven.
Marginale dronkaards zijn mijn type mensen niet.
Ik heb liever progressieve blowers en andere drugsgebruikers, maar geen die alcohol nuttigen. Komt nooit iets zinnig uit, ze denken dat het al rond hun draait.

CUFI 28 februari 2021 06:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus (Bericht 9614805)
Als je daarmede de kapitalistische reclame bedoelt, dan ben ik het met je eens.
Er zijn vele mensen die er niet meer in geloven, zoals ik zelf.
Maar die oude Bijbel die ook zeker een hoop onzin is, ook deze is door mij vervangen voor iets dat oneindig veel beter is.
daarmede is het probleem zeker niet opgelost, in tegendeel.
Het zal alleen maar erger worden.
Hilter heeft alleen tot een goed einde gebracht waar de christenen zo'n 1900 jaar lang mee bezig zijn geweest: de joden te haten en te vervolgen.
Met het goede resultaat dat het kruis gewroken is tot de wedergeboorte van Gods Rijk (het ideaal van de joden).....in de microkosmos.

Voor mij is de Bijbel geen geloof maar wetenschap, doctrine en levensinstructie.
Deze wereldleiders plooiden voor de geest van de anti christ. Net zoals Nimrod, Hitler en Stalin deden.
De democratie heeft al meer doden op haar naam dan alle werelddictators die ooit leefde samen opgeteld. Tientallen miljoenen per jaar. Tussen 2012 en 2018 waren het honderdduizenden doden in naam van democratie.

Duitsers zagen de ellende van hun dictator ook niet tot zijn propaganda verslagen werd en de waarheid haar weg vond.
Dit vaccin heeft andere belangen dan een pandemie in te dijken. Ze spreken niet eens meer van pandemie maar epidemie.

harriechristus 28 februari 2021 10:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9615476)
Voor mij is de Bijbel geen geloof maar wetenschap, doctrine en levensinstructie.

Het is zeker geen wetenschap, maar een geloof dat God de wereld in 6 dagen geschapen zou hebben.
De wetenschap beweert iets heel anders.
En ik ook dat het heelal eeuwig is, net zoals God.
Citaat:

Deze wereldleiders plooiden voor de geest van de anti christ. Net zoals Nimrod, Hitler en Stalin deden.
De democratie heeft al meer doden op haar naam dan alle werelddictators die ooit leefde samen opgeteld. Tientallen miljoenen per jaar. Tussen 2012 en 2018 waren het honderdduizenden doden in naam van democratie.
Dood en leven behoren bijelkaar en dank zij de wetenschap leven er nu 8 miljard mensen op aarde, meer dan ooit te voor.
Citaat:

Duitsers zagen de ellende van hun dictator ook niet tot zijn propaganda verslagen werd en de waarheid haar weg vond.
Jezus is veel erger die de mensen voor eeuwig in de hel wil laten branden, die zijn onzin niet willen geloven.
Die 5 jaar van de tweede wereldoorlog stelt dan niet veel voor.
Citaat:

Dit vaccin heeft andere belangen dan een pandemie in te dijken.
Volgens jouw bijgeloof.
Citaat:

Ze spreken niet eens meer van pandemie maar epidemie.
Wat is het verschil?

CUFI 28 februari 2021 11:08

De zeven dagen creatie stoelt op veel meer dan mensen die het te abstract willen maken. Uw horloge draait erop en de hele kalender is erop gebaseerd.

Een epidemie is lokaal, een pandemie wereldwijd.

Ik moet even in zwijgstaking en seksstaking om iemand te straffen. Tot binnen enkele dagen of volgende week.

harriechristus 1 maart 2021 11:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9615610)
De zeven dagen creatie stoelt op veel meer dan mensen die het te abstract willen maken. Uw horloge draait erop en de hele kalender is erop gebaseerd.

Ik heb geen horloge, maar de tijd (als je dat bedoelt) is niet gebaseerd op een mythe, maar op de logica van Hegel dat de eenheid van Niets en Zijn het Worden is (het Niets Wordt tot het Zijn), en dat Worden is het principe van de Tijd.
Niet eens geschapen, maar als eeuwig.
Citaat:

Een epidemie is lokaal, een pandemie wereldwijd.
Dus is een pandemie erger dan een epidemie.
Terwijl je het omgekeerde hebt geschreven.

Citaat: Ze spreken niet eens meer van pandemie maar epidemie.
Citaat:


Ik moet even in zwijgstaking en seksstaking om iemand te straffen. Tot binnen enkele dagen of volgende week.
Ga je je vrouw straffen in onthouding?
Aks voorbeeld van jouw heilige godheid?

CUFI 3 maart 2021 07:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus (Bericht 9616200)
Ik heb geen horloge, maar de tijd (als je dat bedoelt) is niet gebaseerd op een mythe, maar op de logica van Hegel dat de eenheid van Niets en Zijn het Worden is (het Niets Wordt tot het Zijn), en dat Worden is het principe van de Tijd.
Niet eens geschapen, maar als eeuwig.
Dus is een pandemie erger dan een epidemie.
Terwijl je het omgekeerde hebt geschreven.

Citaat: Ze spreken niet eens meer van pandemie maar epidemie.
Ga je je vrouw straffen in onthouding?
Aks voorbeeld van jouw heilige godheid?

Neen het verhaal weergeeft de tijd. Men zocht de hogere betekenis van alles in hun zoektocht naar God en de bedoeling van deze creatie. Men was zich dus bewust van onze stand in het zonnestelsel en berekende dat wat tijd werd. Dat werd vertaald naar de 7 dagen creatie om het overdraagbaar te maken in de cultuur. Aldus de Joodse kalender waarop later de Gregoriaanse kwam. Tijd is maar de snelheid van objecten die zich in cycli in ruimte verplaatsen. Letterlijk gekeken dan. Toen keek men naar de maanfases en aldus “maan”den. Deze maanfases worden zichtbaar door de beweging rond onze aarde die nog eens rond de zon draait.

Ik spreek niet meer over een pandemie, maar plandemie. Landen die nog met een epidemie te maken hebben, melken de boel verder uit hun fascistische dromen waar te maken. De pandemie is gedaan.

harriechristus 3 maart 2021 10:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9617645)
Neen het verhaal weergeeft de tijd.

Niet de tijd, maar de schepping.
Op een primitieve kinderlijke manier.
En wat de tijd betreft (als jouw moderne interpretatie) ook fout, want de eeuwigheid en de tijd behoren bij elkaar.
Het is niet zo dat de tijd 6000 jaar geleden is geschapen.
Citaat:

Men zocht de hogere betekenis van alles in hun zoektocht naar God en de bedoeling van deze creatie. Men was zich dus bewust van onze stand in het zonnestelsel en berekende dat wat tijd werd. Dat werd vertaald naar de 7 dagen creatie om het overdraagbaar te maken in de cultuur.
De schepping in 8 dagen is van de Babyloniërs afgekeken.
De joden hebben er 6 van gemaakt.
Citaat:

Aldus de Joodse kalender waarop later de Gregoriaanse kwam. Tijd is maar de snelheid van objecten die zich in cycli in ruimte verplaatsen.
Niet de snelheid maar de draaiing van de zon om de aarde als grondslag van de tijd als één dag.
Citaat:

Letterlijk gekeken dan. Toen keek men naar de maanfases en aldus “maan”den. Deze maanfases worden zichtbaar door de beweging rond onze aarde die nog eens rond de zon draait.
Mooi.
Maar dat de aarde om de zon draait is door de Griek Aristarchos van Samos ontdekt - 2300 jaar geleden - en niet door de joden.
De grieken deden het betere werk tot de heilige geest van Hegel en mijn atoomtheorie.
Citaat:

Ik spreek niet meer over een pandemie, maar plandemie. Landen die nog met een epidemie te maken hebben, melken de boel verder uit hun fascistische dromen waar te maken. De pandemie is gedaan.
Met fascisme heeft het weinig te maken, maar wel met het kapitalisme, dat de grote dierfokkerijen niet wil opheffen als oorzaak van 75% van de ziekteverwekkende virussen.
Dit dan volgens de Partij van de Dieren in Nederland in het boekje: Dieren kunnen de pest krijgen van Esther Ouwehand.
En verder in het algemeen het slechte milieubeleid.

CUFI 3 maart 2021 10:24

Het is gewoon de waarneming gebundeld in een verhaal om makkelijker over te dragen. Nogal wiedes dat het enigszins kinderlijk eenvoudig moet zijn, maar hoe ouder de mens; hoe moeilijker dat is te geloven en we dus naar het complexe moeten keren.
Als ik Genesis lees, lees ik een handleiding over hoe een planeet geterraformed werd. Het boek klopt en krijgt als enige autoriteit over mijn bestaan.
Deze wereld en iedere goddeloze erop wordt een hoopje stof en zal eeuwig in de hel branden. Rustgevend.

harriechristus 3 maart 2021 12:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9617728)
Het is gewoon de waarneming gebundeld in een verhaal om makkelijker over te dragen. Nogal wiedes dat het enigszins kinderlijk eenvoudig moet zijn, maar hoe ouder de mens; hoe moeilijker dat is te geloven en we dus naar het complexe moeten keren.

Zo is het: de mensen moeten mijn nieuwe Bijbel gaan lezen en al die oude onzin vergeten.
Citaat:


Als ik Genesis lees, lees ik een handleiding over hoe een planeet geterraformed werd.
Er komen helemaal geen planeten in Genesis voor, en zeker niet om deze tot een aarde te formeren.
Dat is jouw fantasie.
Wel hoe God de aarde schiep:
Genesis 1 In den beginne schiep God den hemel en de aarde.
De idee van een planeet staat er helemaal niet.
Je zou de Bijbel eens moeten gaan lezen.

Citaat:

Het boek klopt en krijgt als enige autoriteit over mijn bestaan.
Er klopt helemaal niks van.
Citaat:

Deze wereld en iedere goddeloze erop wordt een hoopje stof en zal eeuwig in de hel branden. Rustgevend.
Ja, dat is jouw God van haat en wraak, waarvan je blijkbaar zelf ook bezeten bent.

Maar de waarheid is in mijn nieuwe Bijbel te lezen en ook al zal deze wereld onder gaan door eigen dikke schuld, in de oneindigheid van het heelal maakt dat weinig uit.
Er zullen ongetwijfeld vele andere planeten zijn waar leven mogelijk is en ook werkelijk bestaat.
Waarschijnlijk al miljarden alleen al in onze melkweg.

CUFI 3 maart 2021 13:52

Ik weet dat het absurd klinkt, dat deed het ook bij mij voor ik me echt herboren in Hem voelde. Maar God is een jaloerse schepper die de wraak toekomt.
Want in de diepgang daarvan kunnen we rust vinden. Hij deelt Zijn creatie niet en geen mens is bevoegd de kudde te leiden. Wie dat wel doet zal de toorn van God over zich roepen en bij Hitler in de hel branden.

Om ons paradijs te herwinnen moet er eerst heel wat gezuiverd worden. Dat God dit voor ons zal doen geeft rust. Ooit zal deze wereld beoordeeld worden en zal Zijn aanwezigheid alom gezien worden en iedere tong zal hetzelfde belijden.
Geen politieke correctheid/leugens meer maar pure absoluutheid. Make it so.

harriechristus 4 maart 2021 10:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9617937)
Ik weet dat het absurd klinkt, dat deed het ook bij mij voor ik me echt herboren in Hem voelde. Maar God is een jaloerse schepper die de wraak toekomt.

Ja, jouw God is zeer onverdraagzaam.
Hij wil de enige zijn en is een dictator.
Krachtens de achterlijke mentaliteit van het Midden-Oosten, wat we nu nog kennen in de Islam.
Citaat:

Want in de diepgang daarvan kunnen we rust vinden. Hij deelt Zijn creatie niet en geen mens is bevoegd de kudde te leiden. Wie dat wel doet zal de toorn van God over zich roepen en bij Hitler in de hel branden.
Hitler heeft overigens zijn uitverkoren volk de hel laten voelen.
Waar was die God van jou toen?
Nergens te vinden, omdat hij niet bestaat.
Citaat:

Om ons paradijs te herwinnen moet er eerst heel wat gezuiverd worden.
Het paradijs is voor de dieren, en wel moet de mens beter voor de natuur gaan zorgen wil hij niet met die natuur ten onder gaan.
Citaat:

Dat God dit voor ons zal doen geeft rust. Ooit zal deze wereld beoordeeld worden en zal Zijn aanwezigheid alom gezien worden en iedere tong zal hetzelfde belijden.
Ik ben er en niemand wil mij geloven.
Citaat:

Geen politieke correctheid/leugens meer maar pure absoluutheid. Make it so.
De absoluutheid bestaat alleen in de eenheid met de relativiteit.
De eeuwigheid alleen in eenheid met de tijd.
God alleen in eenheid met de mens.
Maar die oude God van jou was een grote leugenaar.
De waarheid is alleen in mijn nieuwe Bijbel te vinden.

CUFI 4 maart 2021 10:45

Jij weet een mens te triggeren hoor...

God wil niet de enige zijn, God IS de enige schepper. De mens keerde zich van zijn erfgoed af en begon de geest van de antichrist uit te bouwen. Nu gaat de mens zichzelf synchroniseren met die geest via AI en vaccins vol nanotechnologie.

Wie zich van Hem afkeert kan er dan ook niet bijkomen. Wie het teken van het beest neemt verliest daarbij zijn ziel.

harriechristus 4 maart 2021 11:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9618854)
Jij weet een mens te triggeren hoor...

Mooi, als er tenminste iets blijft hangen van wat ik je schrijf.
Citaat:

God wil niet de enige zijn, God IS de enige schepper.
De microwezentjes zijn de ware eeuwige scheppers.
Citaat:

De mens keerde zich van zijn erfgoed af en begon de geest van de antichrist uit te bouwen. Nu gaat de mens zichzelf synchroniseren met die geest via AI en vaccins vol nanotechnologie.
Dat is de vooruitgang van de wetenschap en de technologie, zoals ook jouw computer daar deel van uit maakt.
Jezus kon niet eens schrijven, die arme stakker.
Maar anderen hebben er dan een wonderbaarlijk verhaal van gemaakt.
Citaat:

Wie zich van Hem afkeert kan er dan ook niet bijkomen. Wie het teken van het beest neemt verliest daarbij zijn ziel.
Ik zeg dat Jezus zelf een Beest was, het grootste Beest de mensen die zijn onzin niet wilden geloven voor eeuwig in de hel te willen laten branden.
Maar jij verbeeldt je natuurlijk dat je naar de leer van Jezus leeft.
Ik zou dan graag willen horen hoe je dat doet.
Want de kans is zeer groot dat ook jij zult branden.

Lees maar eens of je aan al de onderstaande plichtplegingen kunt voldoen:

Mattheus 5:17 Meent niet, dat Ik gekomen ben, om de wet of de profeten te ontbinden; Ik ben niet gekomen, om die te ontbinden, maar te vervullen. 18 Want voorwaar zeg Ik u: Totdat de hemel en de aarde voorbijgaan, zal er niet een jota noch een tittel van de wet voorbijgaan, totdat het alles zal zijn geschied. 19 Zo wie dan een van deze minste geboden zal ontbonden, en de mensen alzo zal geleerd hebben, die zal de minste genaamd worden in het Koninkrijk der hemelen;

Mattheus 7:13 Gaat in door de enge poort; want wijd is de poort, en breed is de weg, die tot het verderf leidt, en velen zijn er, die door dezelve ingaan; 14 Want de poort is eng, en de weg is nauw, die tot het leven leidt, en weinigen zijn er, die denzelven vinden.

Mattheus 12:31 Daarom zeg Ik u: Alle zonde en lastering zal den mensen vergeven worden; maar de lastering tegen den Geest zal den mensen niet vergeven worden.

Mattheus 12:36 Maar Ik zeg u, dat van elk ijdel woord, hetwelk de mensen zullen gesproken hebben, zij van hetzelve zullen rekenschap geven in den dag des oordeels.

Mattheus 19:24 En wederom zeg Ik u: Het is lichter, dat een kemel ga door het oog van een naald, dan dat een rijke inga in het Koninkrijk Gods.

Mattheus 5: 22 Doch Ik zeg u: Zo wie te onrecht op zijn broeder toornig is, die zal strafbaar zijn door het gericht; en wie tot zijn broeder zegt: Raka! die zal strafbaar zijn door den groten raad; maar wie zegt: Gij dwaas! die zal strafbaar zijn door het helse vuur.

Mattheus 7:21 Niet een iegelijk, die tot Mij zegt: Heere, Heere! zal ingaan in het Koninkrijk der hemelen, maar die daar doet den wil Mijns Vaders, Die in de hemelen is. 22 Velen zullen te dien dage tot Mij zeggen: Heere, Heere! hebben wij niet in Uw Naam geprofeteerd, en in Uw Naam duivelen uitgeworpen, en in Uw Naam vele krachten gedaan? 23 En dan zal Ik hun openlijk aanzeggen: Ik heb u nooit gekend; gaat weg van Mij, gij, die de ongerechtigheid werkt!

Lukas 18:17 Voorwaar, zeg Ik u: Zo wie het Koninkrijk Gods niet zal ontvangen als een kindeken, die zal geenszins in hetzelve komen.

Openbaring 20:15 En zo iemand niet gevonden werd geschreven in het boek des levens, die werd geworpen in den poel des vuurs.

Nu, voor jou dan maar te hopen dat je in het boek des levens staat geschreven.

CUFI 4 maart 2021 11:06

God help mij.

harriechristus 4 maart 2021 11:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9618881)
God help mij.

Hier ben ik.
Lees mijn nieuwe Bijbel om aan de eeuwige hel te kunnen ontkomen.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be