Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Taalfouten van anderen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=181799)

eno2 21 januari 2013 13:20

Citaat:

Cesessie : 20 Amerikaanse staten hebben een petitie opgesteld om de VS te verlaten ‎

backfire 21 januari 2013 13:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 6506472)
Misschien vind je het draadje , "Wat ik vandaag verkeerd schreef", waarin ik lach met mijn eigen dagelijkse taalfouten, dan van iets minder laag allooi?

:lol::lol::lol:

http://forum.politics.be/showthread.php?t=179847

Nou nee, de veelvuldige draden waar je het vooral over jezelf hebt, probeer ik te mijden.

eno2 21 januari 2013 13:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door backfire (Bericht 6506507)
Nou nee, de veelvuldige draden waar je het vooral over jezelf hebt, probeer ik te mijden.

En de rest is van laag allooi:-P

Het stimuleert mij om mijn autobiografie te beginnen in K&K:lol:

Het gaat niet over mezelf, die taaldraad, het gaat over de notoire onschrijfbaarheid van de Nederlandse taal.

Je bent lang weg geweest, geprobeerd het forum te mijden?

Rudy 21 januari 2013 17:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 6496638)
Ik heb al een draad lopen over mijn eigen taalfouten.
Daarom wou ik ook eens anderen in de bloemetjes zetten.

Honni soit qui mal y pense.

thempo =>tempo

Ziekelijk, om taalfouten te reduceren tot een onderwerp voor K&K.

eno2 23 januari 2013 23:36

Citaat:

Zijn we nog altijd de hard werkende vlaaming
Ge moet het maar kunnen.

Klarekijk 23 januari 2013 23:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 6506829)
Ziekelijk, om taalfouten te reduceren tot een onderwerp voor K&K.

Vergeef het hem hij is de enige vlaming die kan schrijven zonder fouten .
ENNNNNN hij heeft waarschijnlijk tijd zat om zijn tekstjes 4 keer na te lezen .
dat is mijn tick nerveu , ik tik en na de laatste letter druk ik bijna automatisch op enter en de boodschap is weg . zonder na te lezen .

Resultaat , het is weg , maar ja zo geef in Eno ook wat vermaak en bezigheid he

eno2 25 januari 2013 19:39

Citaat:

Onzin, als een Amerikaanse president actief aan kanker zou leiden, kan die een herverkiezing wel op zijn buik schrijven, en kan dus geen sprake zijn van inhuldiging.
actief aan kanker zou leiden:lol::lol::lol:

Het is niet alleen de schrijffout. De zinswending is grappig in zijn verdraaidheid.
Chavez is blijkbaar een grote lijder die actief aan kanker leidt.:lol::lol::lol:

eno2 26 januari 2013 10:33

Taalfouten van anderen
Deze titel suggereert, anders dan dat Klarekijk beweert, dat ik ook taalfouten schrijf. Trouwens, er liep al lang een draad met mijn eigen dagelijkse taalfouten.



En ik ben van mening, dat niemand correct Nederlands kan schrijven. Dat laat niet staan, dat daarmee mag gelachen worden. En nog veel meer met onwaarschijnlijke slordigaards, die niet de minste inspanning doen om hun menigvuldige fouten te corrigeren. Dat soort taalvervuiling is op zich een soort van legitiem aan te vallen arrogantie.

NieuwNoors 26 januari 2013 13:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 6512479)
Taalfouten van anderen
Deze titel suggereert, anders dan dat Klarekijk beweert, dat ik ook taalfouten schrijf. Trouwens, er liep al lang een draad met mijn eigen dagelijkse taalfouten.



En ik ben van mening, dat niemand correct Nederlands kan schrijven. Dat laat niet staan, dat daarmee mag gelachen worden. En nog veel meer met onwaarschijnlijke slordigaards, die niet de minste inspanning doen om hun menigvuldige fouten te corrigeren. Dat soort taalvervuiling is op zich een soort van legitiem aan te vallen arrogantie.

Dat laat niet staan?????????? Is dat wel correct, Eno2?

Another Jack 26 januari 2013 14:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk (Bericht 6509520)
Vergeef het hem hij is de enige vlaming die kan schrijven zonder fouten .
ENNNNNN hij heeft waarschijnlijk tijd zat om zijn tekstjes 4 keer na te lezen .
dat is mijn tick nerveu , ik tik en na de laatste letter druk ik bijna automatisch op enter en de boodschap is weg . zonder na te lezen .Resultaat , het is weg , maar ja zo geef in Eno ook wat vermaak en bezigheid he

"zonder na te denken", bedoel je?

eno2 26 januari 2013 15:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 6512628)
Dat laat niet staan?????????? Is dat wel correct, Eno2?

Ik denk van wel, bewijs anders het tegendeel.

NieuwNoors 26 januari 2013 15:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 6512722)
Ik denk van wel, bewijs anders het tegendeel.

PPppppfffff, heb ik geen goesting voor, hier dingen gaan bewijzen. 't Is ook voor mij weekend. Zoveel mogelijk uitrusten en niksen. Heerlijk wel! Dus Enootje den tweede: aangezien jij alle dagen in weekend bent: zoek het zelf eens op. :-)

NieuwNoors 26 januari 2013 15:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6512655)
"zonder na te denken", bedoel je?

:-D:lol:

Klojo eerste klas 26 januari 2013 16:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 6512628)
Dat laat niet staan?????????? Is dat wel correct, Eno2?

Citaat:

En ik ben van mening, dat niemand correct Nederlands kan schrijven. Dat laat niet staan, dat daarmee mag gelachen worden
Het zou eerder iets moeten zijn als : """En ik ben van mening dat niemand correct Nederlands kan schrijven. Laat staan dat daarmee niet mag gelachen worden"""
Alhoewel dat 'laat staan' hier niet goed staat omdat er voorafgaand geen ermee vergelijkbare, maar minder heftige, ontkenning staat te staan, maar laat dit maar terzijde staan...,verstaan ?.:twisted:

NieuwNoors 26 januari 2013 16:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas (Bericht 6512767)
Het zou eerder iets moeten zijn als : """En ik ben van mening dat niemand correct Nederlands kan schrijven. Laat staan dat daarmee niet mag gelachen worden"""
Alhoewel dat 'laat staan' hier niet goed staat omdat er voorafgaand geen ermee vergelijkbare, maar minder heftige, ontkenning staat te staan, maar laat dit maar terzijde staan...,verstaan ?.:twisted:

Ssssssst; Eno heeft altijd gelijk. Hij en hij alleen is bevoegd om ons de les te spellen. :-)
Dus, wat hebben we geleerd vandaag? Eno2 heeft altijd gelijk. Ook indien hij het niet bij het rechte eind heeft: HIJ heeft gelijk.

eno2 26 januari 2013 16:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 6512774)
Ssssssst; Eno heeft altijd gelijk. Hij en hij alleen is bevoegd om ons de les te spellen. :-)
Dus, wat hebben we geleerd vandaag? Eno2 heeft altijd gelijk. Ook indien hij het niet bij het rechte eind heeft: HIJ heeft gelijk.

Raf is er niet meer. Wie zou het anders overnemen?

eno2 26 januari 2013 16:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 6512743)
PPppppfffff, heb ik geen goesting voor, hier dingen gaan bewijzen. 't Is ook voor mij weekend. Zoveel mogelijk uitrusten en niksen. Heerlijk wel! Dus Enootje den tweede: aangezien jij alle dagen in weekend bent: zoek het zelf eens op. :-)

Ik heb wel wat anders te doen met mijn eeuwige vakantie:roll:

http://www.songteksten.nl/songtekste...niet-staan.htm

NieuwNoors 26 januari 2013 16:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 6512785)
Raf is er niet meer. Wie zou het anders overnemen?

:-(:-(

NieuwNoors 26 januari 2013 16:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 6512788)
Ik heb wel wat anders te doen met mijn eeuwige vakantie:roll:

http://www.songteksten.nl/songtekste...niet-staan.htm

Geen nood Enootje: ik laat u niet staan se! :-D
Maar hang niet steeds den ambetanterik uit. :evil:

NieuwNoors 26 januari 2013 16:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 6512785)
Raf is er niet meer. Wie zou het anders overnemen?

Hoe zou dat komen?? Spijtig. Rafke, kom terug!!!!


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be